Gå til innhold

Linda sin dagbok


¤Linda¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:strix::strix:

<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_loveshower.gif' alt=':strix:'> :strix: :strix: GRAUTLERER FRU LINDA!!! :strix: :strix: :strix: :strix:

Håper dagen ble nøyaktig som du drømte om!! Gleder meg til å høre :)

Endret av eleit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate for en nydelig brud du er :dåne: :dåne:

Jeg så nettopp bildene på FB... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jenter!! I'm back.. LITT treig,men.. :fnise:

Jeg er kone!!!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Jeg har hatt TIDENES beste helg.... :dåne:

Torsdag: Vi pakket i bilen og kjørte nedover til Oslo. På båten møtte vi Silje m/kjære, og et annet vennepar. Det var strålende sol!Satt på dekk ganske lenge :)

Fredag: Vi sjekket inn på hotellet vårt i København,som var DØDSFINT! Vi fikk gratis oppdatering siden det var bryllupshelgen vår..Hotellet anbefales!Hotellet Vi gikk nedover til byen og koste oss der en stund,og dro på tivoliet på kvelden :)

Da vi kom tilbake på hotellet hadde de sendt opp en flaske med bubbly til oss..koselig!

Lørdag: Vi begynte tidlig med fiksing og ordning,kom vel til kirken på slaget fire tror jeg :fnise: Jeg begynte såklart å gråte med en gang jeg gikk inn...

Bjørnen min var så utrolig flott! Forloverne våre sang hver sin sang,kjempefint..og utrolig rørende!

Da vi skulle si ja,sleit jeg fælt for å si det sånn!Vi sto jo å så hverandre inn i øynene..

Gift ble vi heldigvis!! :strix: Jeg klarer ikke å forklare det her på en god måte,det var for bra til å settes ord på :) Men dere skjønner det snart..

Fotografen var SÅÅÅ bra!Gleder meg sånn til å se bildene.. De kommer om en uke!

Og jeg eeelsker dansker!! Vet dere, det var ikke EN person som gikk forbi som ikke gratulerte,smilte eller tok bilder! Det var jo strålende sol den dagen,så det var jo massevis av folk ute overalt.. Alle tutet og var kjempeengasjerte! Til og med en guttegjeng som nevnte noe om "at hvis du ombestemmer deg" :fnise:

Hotellet der vi spiste var HELT :dåne: Gå inn å sjekk..: Her feiret vi..

Jeg følte meg som en kongelig! Hotellet var så utrolig flott og elegant..

utpå kvelden tok foreldrene mine med seg lilleskatten til deres hotell,og mine svigerforeldre dro også.Da stakk vi andre til hotellbaren og koste oss der litt til :) Men det var ikke lenge for brudeparets del! Vi var kjempeslitne..

Da vi kom tilbake på hotellrommet,fikk jeg fullstendig noia,for korsettet hadde vært på lenge nok for å si det sånn.. Min kjære var heldigvis kjempeflink på å knyte meg opp! Var svimml da jeg fikk puste igjen.. hehe..

Men da var det jo klart for å vise det lekre undertøyet for min ektemann :lur:

Og der ender det jeg vil dele med dere :fnise:

Men jeg vet seriøst ikke hva jeg skulle gjort uten Silje der!! Vi tenker så likt om så mye og liker mye av det samme...Det føles veldig trygt på en slik dag :Nikke:

TUSEN TAKK,SILJE! Jeg er VELDIG glad i deg!!

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt du er, vennen!!! Får tårer i øynene av å bare lese det du skriver jeg.. Da kan dere tenke dere hvordan jeg var selve dagen :trist:

Satt og snufset som en tulling under hele vielsen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kremt.... Oppdaget nå at vi ikke er venner på FB... Så jeg la deg til... Håper du aksepterer... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt du er, vennen!!! Får tårer i øynene av å bare lese det du skriver jeg.. Da kan dere tenke dere hvordan jeg var selve dagen :trist:

Satt og snufset som en tulling under hele vielsen.. :sjenert:

Superhulk! I know..FOR en dag!!! :klem1:

Kremt.... Oppdaget nå at vi ikke er venner på FB... Så jeg la deg til... Håper du aksepterer... :sjenert:

Såklart,Cypress!! Har fiksa det nå,legg igjen en kommentar hvis du vil! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så du snikte i dagboken min, så da stakk jeg inn i din :fnise:

Weeeee, du er gift!!! :bolledeig:

GRATULERER!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en helt fantastisk helg og bryllupsdag :strix: Gratulerer så masse :klemmer:

Forresten så var jeg og sneik inne på FB via silje sin side, fy fader så flott du var :dåne:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sneik på FB via Zilje sin side, og du var nydelig!!!! Og sønnen din er jo bare helt utrolig skjønnnnnnn!!!! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er som sniker for å se!! :fnise: Tusen takk,jenter..jeg FØLTE meg veldig flott! Og sønnen min er verdens vakreste,det finnes det ingen tvil om! :dåne:

Hjertestein: Alltid kos med litt sniking! :velkommen:

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk å lese om bryllupshelga di. Hørtes herlig ut.

Du kunne ikke ha lagt ut noen bilder i FBgruppa også? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har allerede sett bildene, og må si meg enig i at du var en nydelig brud. :Nikke: Dagen deres både så og hørtes ut som en fantastisk dag.

Igjen: Gratulerer så mye som fru! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heeeeeei Linda :)

UTRULI kjekt å lese om bryllupshelga di i København... Hørte ut som dokke hadde de heilt fantastisk.... :rødme:

Igjen... GARTULERE som Fru :):duskedame:

Ej me vil sjå bilde... Ka gruppe de e snakk om på FB????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en egen lukket gruppe på FB :) Jeg tror det er Dinedama som fikser...

:sol: Ha en deeeeilig dag,alle sammen!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...