Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun stod vel frem for å få fred tenker jeg. Maka til mas om henne. Jeg synes også det har vært skikkelig uinteressant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si meg er det bare jeg i hele Norge som absolutt ikke liker Alexander og sangen hans?

Fyren kan absolutt ikke synge og heller ikke uttale engelsk på en tilfredstillende måte, sjønner jo det er grand prix men det får da være grenser.

Skrevet
Si meg er det bare jeg i hele Norge som absolutt ikke liker Alexander og sangen hans?

Fyren kan absolutt ikke synge og heller ikke uttale engelsk på en tilfredstillende måte, sjønner jo det er grand prix men det får da være grenser.

Jeg er enig i at han ikke synger veldig bra. Men av de kandidatene vi hadde å velge mellom, synes jeg at han alt i alt var desidert best. Sangen var fengende (så langt en MGP-sang kan være fengende), han var flink på scenen, en kløpper på fiolin, og alt var bittelitt utenom det vanlige.

Hvem ville du heller at skulle vunnet?

Skrevet
Jeg er enig i at han ikke synger veldig bra. Men av de kandidatene vi hadde å velge mellom, synes jeg at han alt i alt var desidert best. Sangen var fengende (så langt en MGP-sang kan være fengende), han var flink på scenen, en kløpper på fiolin, og alt var bittelitt utenom det vanlige.

Hvem ville du heller at skulle vunnet?

Desverre er jeg enig i at han er den eneste som hadde en fengende nok sang for å kunne hevde seg i årets MGP, men jeg kommer nok ikke til å sitte med det norske flagget å heie på han i Russland.

Skrevet (endret)
Desverre er jeg enig i at han er den eneste som hadde en fengende nok sang for å kunne hevde seg i årets MGP, men jeg kommer nok ikke til å sitte med det norske flagget å heie på han i Russland.

Hahahaha nei det kommer ikke jeg heller til å gjøre. Det hadde jeg ikke gjort uansett. Jeg kan godt titte på MGP på TV'n eller diskutere det med folk, men ikke faen om jeg skal være med i publikum - tenk om jeg blir filmet! :dåne: Så flaut! :ler:

Endret av Tonje!
Skrevet

Jeg tror nok Alexander R kommer til å gjøre det bra i Russland, men jeg likte nok best Alexander S :) Det ble for mye fele og hopp-og-sprett-og-tjooghei, men det er jo smak og behag!

Skrevet

Duoen med Maria gikk ikke videre til finalen, de ble nummer sju i dag.

Jeg hadde ikke helt sansen for at hun skulle være med i Sverige, jeg syntes hun representerte Norge på en fin måte i fjor.

Skrevet

Synes sangen var kjedelig, så regnet med at den ikke gikk videre.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun plutselig stakk til sverige.. Men litt morro ot hun ble nummer to fra bånn..

Gjest Gjest
Skrevet

Har dere sjekka ut de andre landene sine bidrag?

Har tro på tyrkia. Personlig liker jeg sveits og israel også, men tror ikke de har vinnersjanser..

UK er som vanlig håpløs..

Kikker litt på utenlandsforum også, de skjønner ikke hvorfor Rybak er favoritt- så prøver å dempe forventningene mine litt :fnise:

Skrevet

Jeg syns Aleksander var flink jeg, og han hadde den absolutt den beste sangen. Det kan også være en fordel at han er ung :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Den svenske var grusom

Men, den fra hellas syns jeg var skikkelig catching!Pen mann også, og det er sikkert flere damer enn menn som stemmer.

Gjest Gjest_Kathrine_*
Skrevet
Skjønner ikke hvorfor hun plutselig stakk til sverige.. Men litt morro ot hun ble nummer to fra bånn..

Hvorfor det?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker heller ikke sangen noe særlig, og enda mindre han slik han fremstår. Veldig lite sjarmerende. Men en person kan selvfølgelig være helt annerledes privat.

Skrevet
Den svenske vinneren:

Den var fæl! Skjønte ikke blandinga av hvisking, vanlig synging og opera..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...