juliane Skrevet 19. mai 2009 #1481 Skrevet 19. mai 2009 Veldig morsomt at folk etterlyser Jostein Pedersen, når han fikk fyken fordi han var for frekk i kjeften. Folks hukommelse er jammen ikke lang Det var jo nrk sin beslutning, ikke folket. Folk flest ville vel helst ha beholdt Jostein. Dessuten er det jo ikke det at Synnøve var frekk i kjeften folk reagerer på.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #1482 Skrevet 19. mai 2009 Nei, hun har tydeligvis ikke skjønt det. Hun tror det var tingene hun sa som vi ble sure for. Jeg og mange med meg ble jo sure pga hun snakket HELE TIDEN, uavhengig av hva hun sa. Og du hisser deg fortsatt opp på grunn av dette? Herlighet, jeg synes synd på deg.
Gjest Bond Skrevet 19. mai 2009 #1483 Skrevet 19. mai 2009 Huff, stakkar Synnøve Svabø! Jeg synes også det ble litt slitsomt, men tror hun har fått det med seg nå. Har jo sykt mye kritikk, og det pågår enda. Tror det greier seg nå... Jepp enig jeg og. Greit nok, hun passet ikke for MGP, ferdig med det. Ikke noe vits å gå rundt og gnale om dette ukesvis etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå