sleazejenta Skrevet 16. mai 2009 #1461 Skrevet 16. mai 2009 så sinnsykt digg!!!!!!!! ååh, vi var 3 jenter + kjæresten min som så på... kun en av oss begynte å gråte, og det var ikke ei jente Hipp Hipp Hurra!!!!! Fordi vi vant, og for nasjonaldagen:D PS: Synnøve Svabø prater for mye, og sier for my dumt... Syns forøvrig det var mye mer koselig med Jostein Pedersen, jeg...
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #1462 Skrevet 17. mai 2009 Om bare Synnøve hadde stappet tennissokkene i kjeften i stedet for i bh'en... Da hadde det kanskje vært mulig å kose seg med programmet. Nå ble all spenning ødelagt av irritasjon over den voldsomme munndiaréen til Frøken Svabø. Kunne hun ikke holdt kjeft da Norge ga poeng i det minste? Og hvorfor i alle dager skulle de ringe til halve Norge og intervjue dem midt i avstemningen, med lyden av stemmegivingen i bakgrunnen? Elendig!
Gjest pastafisk Skrevet 17. mai 2009 #1463 Skrevet 17. mai 2009 Synnøve Selvopptatt Svabø ødela sendingen totalt. Herregud så irriterende hun var. HOLD KJEFT kjerring! Hun var så opptatt av å skravle at hun ikke fikk med seg når vi fikk poeng. Selv da Norge ga poeng måtte hun skravle i ett. Og kvinnfolket er jo direkte uintelligent. Selv helt elementær hoderegning med små sifre ble alt for mye for henne. Ikke bare satt vi rekord når det gjaldt poeng, vi satt også rekord i antall idiotiske kommentatorutsagn. Jeg irriterte mer over henne enn jeg gledet meg over at vi vant. Enig, og vi er ikke alene om å syntes det. Se link
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #1464 Skrevet 17. mai 2009 .....og i fjor klagde vi på Per Sundnes....... Når blir vi tilfreds?????????
Bellatrix Skrevet 17. mai 2009 #1465 Skrevet 17. mai 2009 .....og i fjor klagde vi på Per Sundnes....... Når blir vi tilfreds????????? Når vi får Jostein tilbake?
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #1466 Skrevet 17. mai 2009 .....og i fjor klagde vi på Per Sundnes....... Når blir vi tilfreds????????? Når vi får en programleder som har skjønt at det er han selv som er hovedattraksjonen? De må slutte å la voldsomt entusiastiske folk få denne jobben. De må få noen som klarer å beholde bakkekontakten sånn nogenlunde. Som ikke lar sitt eget oppmerksomhetsbehov gå foran alt annet. En som skjønner at det faktisk går an å holde kjeft i mer enn to sekunder av gangen. Både Per og Synnøve er helt feil valg i så måte.
Lancelot Skrevet 17. mai 2009 #1467 Skrevet 17. mai 2009 Synnøve Selvopptatt Svabø ødela sendingen totalt. Herregud så irriterende hun var. HOLD KJEFT kjerring! Hun var så opptatt av å skravle at hun ikke fikk med seg når vi fikk poeng. Selv da Norge ga poeng måtte hun skravle i ett. Og kvinnfolket er jo direkte uintelligent. Selv helt elementær hoderegning med små sifre ble alt for mye for henne. Ikke bare satt vi rekord når det gjaldt poeng, vi satt også rekord i antall idiotiske kommentatorutsagn. Jeg irriterte mer over henne enn jeg gledet meg over at vi vant. Helt enig! Sitter og er irritert enda over det kvinnemennesket som har ødelagt all gleden ved MGP. Jeg var i starten av stemmegivingen kjempeglad over at Norge så ut til å vinne helt til Synnøve øverdøver ALT med tennissokker og telefoner MIDT i poengutelingen! Jeg vil ha Jostein Pedersen tilbake! akk, fløyelsmyk røst hadde vært noe nå..
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #1468 Skrevet 17. mai 2009 Aleksander Rybak er så befriende intelligent og strategisk, i motsetning til de rosa Bobbysocksene som tidligere har herjet der. Well done. Gleder meg til utgivelse av CD med egenproduserte komposisjoner med jazz, klassisk, folkemusikk og samarbeid med andre. Jeg vil komme på en Rybak-konsert, da jeg forbinder det med kvalitet.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #1469 Skrevet 17. mai 2009 Jeg visste det. Aleksander rydder rent bord. Han har gjort sine hjemmelekser og har analysert markedet før han erobret det. Classy. Gratulerer! Det har han. Han har en så behagelig personlighet. Det er verdt å ta vare på. I vår støyere verden, der mange apekatter roper se meg, se meg" - uten å ha noe å komem med.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #1470 Skrevet 17. mai 2009 Det har han. Han har en så behagelig personlighet. Det er verdt å ta vare på. I vår støyete verden, der mange apekatter roper se meg, se meg" - uten å ha noe å komme med.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #1471 Skrevet 17. mai 2009 Når vi får en programleder som har skjønt at det er han selv som er hovedattraksjonen? De må slutte å la voldsomt entusiastiske folk få denne jobben. De må få noen som klarer å beholde bakkekontakten sånn nogenlunde. Som ikke lar sitt eget oppmerksomhetsbehov gå foran alt annet. En som skjønner at det faktisk går an å holde kjeft i mer enn to sekunder av gangen. Både Per og Synnøve er helt feil valg i så måte. Bra sagt. Når skal de som ansetter og velger ut i TV forstå dette da?
Satyren Skrevet 17. mai 2009 #1472 Skrevet 17. mai 2009 Ja, det var riktig mange som ble opprørt av Synnøve Svabøs famøse prestasjon som kommentator i MGP. Jeg tror ikke vi trenger å engste oss for at hun får noen ny sjangs i viktige sendinger. Jeg tror ikke jeg var den eneste som sendte e-post til kringkastingssjefen i går kveld. Og det er jo vi seere som til syvende og sist bestemmer.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #1473 Skrevet 17. mai 2009 Ja, det var riktig mange som ble opprørt av Synnøve Svabøs famøse prestasjon som kommentator i MGP. Jeg tror ikke vi trenger å engste oss for at hun får noen ny sjangs i viktige sendinger. Jeg tror ikke jeg var den eneste som sendte e-post til kringkastingssjefen i går kveld. Og det er jo vi seere som til syvende og sist bestemmer. Det stemmer. Jeg og mine venner og familie har også sendt en klagehenvendelse til [email protected] Et sted går grensen. Vanlig anstendighet er minstekravet vi kan forvente. La forøvrig merke til at Alexander Rybak vurderte Synnøve Svabø helt mot slutten av sendingen. Han forholdt seg helt rolig, og det så ut som om han stusset litt ved Svabøs merkelige "fremtoning". Svabø ble helt satt ut av spill også da Rybak overtok mikrofonen, da han kanskje fikk avverget at Synnøve dummet seg videre ut. Sympatisk og staut kar som er i så god form takket være at han holder på med idrett også.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #1474 Skrevet 18. mai 2009 Jada! Aleksander har jo tatt over Moskva, og DET klarte ikke Hitler en gang. 8D Sjarmerende dame ... ...jeg synes også å huske at hun nevnte Hitler i introduksjonen av det tydke innslaget. Pluss at hun hadde litt ymse namedropping - dette ville Berlusconi ha likt (husker ikke hvilket land det var - Romania?) og andre ting, jeg og samboeren måtte sende hverandre noen megetsigende blikk før vi svitsjet over på svensk tv.
Pia Sava Skrevet 18. mai 2009 #1475 Skrevet 18. mai 2009 Jeg syns det ble litt for mye når hun begynte å sammenligne Rybak med Hitler og Napoleon.... :| LITT rettferd bør Synnøve S. få: Hun gjentok jo bare hva Hans-Wilhelm Steinfeld sa, i et intervju hun hadde med ham tidligere på kvelden. Og han "sammenlignet" ikke Rybak med de, han sa noe om at "Rybak kom til å klare det som Hitler og Napoleon ikke klarte..."
loffen Skrevet 18. mai 2009 #1476 Skrevet 18. mai 2009 Så det var ikke engang noe hun hadde tenkt ut selv!
Rafi Skrevet 19. mai 2009 #1477 Skrevet 19. mai 2009 Huff, stakkar Synnøve Svabø! Jeg synes også det ble litt slitsomt, men tror hun har fått det med seg nå. Har jo sykt mye kritikk, og det pågår enda. Tror det greier seg nå...
Gjest LanaLane Skrevet 19. mai 2009 #1478 Skrevet 19. mai 2009 Huff, stakkar Synnøve Svabø! Jeg synes også det ble litt slitsomt, men tror hun har fått det med seg nå. Har jo sykt mye kritikk, og det pågår enda. Tror det greier seg nå... Enig i den. La stormen gå over, tror hun har skjønt det!
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #1479 Skrevet 19. mai 2009 Veldig morsomt at folk etterlyser Jostein Pedersen, når han fikk fyken fordi han var for frekk i kjeften. Folks hukommelse er jammen ikke lang
Gjest ss Skrevet 19. mai 2009 #1480 Skrevet 19. mai 2009 Nei, hun har tydeligvis ikke skjønt det. Hun tror det var tingene hun sa som vi ble sure for. Jeg og mange med meg ble jo sure pga hun snakket HELE TIDEN, uavhengig av hva hun sa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå