Yoshi Skrevet 16. mai 2009 #1422 Skrevet 16. mai 2009 Og hundre ansatte ved Gardermoen slår seg til hodet og sier "nei... han sa ikke det!" Glad jeg ikke skal på Gadermoen i morgen ja.
Gjest LanaLane Skrevet 16. mai 2009 #1423 Skrevet 16. mai 2009 Jeg ble så sint på Synnøve. I begynnelsen var munndiareen hennes småsjarmerende, men når hun begynner å snakke om tennissokker i bh'n og slikt når vi aller helst vil sitte der ekstatisk mens Rybak vinner så klikker jeg. Ropte "HOLD KJEFT" til tv'n flere ganger, greit at vi har vinni, men la nå de som skal gi poeng få snakke, iallefall ha respekt for Stian Barsnes Simonsen. Ikke ring opp statsministeren og la ham bable skit. Kan vi ikke bare få bli trekt inn i seieren, late som om vi er i Moskva, uten å bli bombardert med irriterende snakking? Ødela mye for min del. Når andre folk snakker, holder man kjeft.
Arwen Skrevet 16. mai 2009 #1424 Skrevet 16. mai 2009 Jeg ble så sint på Synnøve. I begynnelsen var munndiareen hennes småsjarmerende, men når hun begynner å snakke om tennissokker i bh'n og slikt når vi aller helst vil sitte der ekstatisk mens Rybak vinner så klikker jeg. Ropte "HOLD KJEFT" til tv'n flere ganger, greit at vi har vinni, men la nå de som skal gi poeng få snakke, iallefall ha respekt for Stian Barsnes Simonsen. Ikke ring opp statsministeren og la ham bable skit. Kan vi ikke bare få bli trekt inn i seieren, late som om vi er i Moskva, uten å bli bombardert med irriterende snakking? Ødela mye for min del. Når andre folk snakker, holder man kjeft. Enig!!!!
Yoshi Skrevet 16. mai 2009 #1425 Skrevet 16. mai 2009 Jeg ble så sint på Synnøve. I begynnelsen var munndiareen hennes småsjarmerende, men når hun begynner å snakke om tennissokker i bh'n og slikt når vi aller helst vil sitte der ekstatisk mens Rybak vinner så klikker jeg. Ropte "HOLD KJEFT" til tv'n flere ganger, greit at vi har vinni, men la nå de som skal gi poeng få snakke, iallefall ha respekt for Stian Barsnes Simonsen. Ikke ring opp statsministeren og la ham bable skit. Kan vi ikke bare få bli trekt inn i seieren, late som om vi er i Moskva, uten å bli bombardert med irriterende snakking? Ødela mye for min del. Når andre folk snakker, holder man kjeft. Så enig så enig. Måtte skifte kanal. Hvordan kan vi blitt kvitt henne til neste år?
loffen Skrevet 16. mai 2009 #1430 Skrevet 16. mai 2009 Nå oppfordret han igjen folk til å møre på Gardermoen. En 5-6 stykker hadde vært hyggelig!
Lurvina Skrevet 16. mai 2009 #1431 Skrevet 16. mai 2009 Satt faktisk og ønsket at det var Per Sundnes som kommenterte, tror han har klart det bedre enn ho. Men uansett, dette var kjempegøy
loffen Skrevet 16. mai 2009 #1432 Skrevet 16. mai 2009 Jeg digger Alexander, han er så behagelig Var han myk?
LekeHusmor Skrevet 16. mai 2009 #1433 Skrevet 16. mai 2009 enig ang per sundnes!! synnøve skarbø skulle bli fratatt tillatelsen til å være på TV!! hurra for rybak
loffen Skrevet 16. mai 2009 #1434 Skrevet 16. mai 2009 enig ang per sundnes!! synnøve skarbø skulle bli fratatt tillatelsen til å være på TV!! hurra for rybak Svabø!
henine Skrevet 16. mai 2009 #1435 Skrevet 16. mai 2009 Nå oppfordret han igjen folk til å møre på Gardermoen. En 5-6 stykker hadde vært hyggelig! Hehe.. Ja, jeg hørte det Regner med det kommer mange fler
ninuska_ Skrevet 16. mai 2009 #1437 Skrevet 16. mai 2009 Vi skrudde av lyden til slutt - jeg orket ikke høre for det første høre henne telle ned til det var Norges tur - hver gang det var et annet lands tur til å opptre, snakket hun nærmest kun om hvor lenge det var igjen til Norge - og jeg orker ikke høre henne hyle og skrike om Norge når det var 15 land igjen til å stemme -greit vi vant, men herregud, det er et show - la oss nyte alt. Og i tillegg bølleringe rundt omkring - for å være ærlig; Jeg driter i hva Stoltenberg og Giske har å si mens poengene deles ut og vinneren kåres. Synnøve som programleder i MGP er en skandale!
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #1438 Skrevet 16. mai 2009 Hvordan kan vi blitt kvitt henne til neste år? Plasser en rakett i rompa hennes og sikt inn på den internasjonale romstasjonen.
Yoshi Skrevet 16. mai 2009 #1439 Skrevet 16. mai 2009 Nå burde det vel snart dukke opp en "Vi som har fått nok av Synnevø Svabø på noen tiår" gruppe på Facebook.
ninuska_ Skrevet 16. mai 2009 #1440 Skrevet 16. mai 2009 Jeg håper NRK ikke lar henne kommentere neste år - i så fall mister de mange seere, som i kveld. Mange som så på svensk tv istedenfor NRK.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå