Gjest ulla! Skrevet 16. mai 2009 #1441 Skrevet 16. mai 2009 Svabø; "Nei nå må jeg roe meg ned!" Jaaaaah!! Det eneste fornuftige hun har sagt i dag!! Hurra for Alexander!!! Han er hærlig!
Silmarill Skrevet 16. mai 2009 #1443 Skrevet 16. mai 2009 (endret) HURRA! Jeg blir rett og slett jævla rørt men jeg må "grine" litt av S.Svabø Uansett: GRATULERER NORGE! og selvsagt Alexander den kjekke syngende felegnikkern.............. Endret 16. mai 2009 av Silmarill
Skywalker Skrevet 16. mai 2009 #1445 Skrevet 16. mai 2009 Egentlig liker jeg S.S godt, jeg, men akkurat i kveld ble det noget i overkant. :gjeiper:
Silmarill Skrevet 16. mai 2009 #1446 Skrevet 16. mai 2009 (endret) Egentlig liker jeg S.S godt, jeg, men akkurat i kveld ble det noget i overkant. :gjeiper: Det ble det - måtte skru over til svensk tv så vi ikke skulle "tørne" totalt:-))))))))) Jeg syns det ble litt for mye når hun begynte å sammenligne Rybak med Hitler og Napoleon.... :| Ja, det reagerte jeg også på......og sikkert flere enn bare oss! Dama prøver å være krampaktig festlig så blir det bare helt mjerda greier.... Endret 16. mai 2009 av Silmarill
hjertesukka Skrevet 16. mai 2009 #1447 Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hun er sikkert kjekk å ha i et krabbelag, og jeg har ledd mye av henne, men ei masekråke er hun og snakker i munnen på folk. Og ikveld litt for mye om seg selv og sine egne ting, les: sokker i behåen. Endret 16. mai 2009 av hjertesukka
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #1448 Skrevet 16. mai 2009 Aleksander!! IKKE GI DEN MIKROFONEN TILBAKE!! Aleksander er en smart gutt. La dere merke til at han tok over styringen, da Synnøve maste med ham etter seieren? På en galant og fin måte, stilte han Svabø spørsmålene i retur, hehe. Han overtok mikrofonen og oppførte seg behersket og voksent. Mens Svabø sto der som en skrikete kråke, og måtte perpleks roes ned av Aleksander. Way to go, Rybak!
ninuska_ Skrevet 16. mai 2009 #1449 Skrevet 16. mai 2009 Jeg syns det ble litt for mye når hun begynte å sammenligne Rybak med Hitler og Napoleon.... :|
Eplefe Skrevet 16. mai 2009 #1450 Skrevet 16. mai 2009 NRK skulle mutet mikrofonen til Synnøve halvveis i sendingen. Har en dundrende hodepine, og tar kvelden nå. Gratulerer med dagen, alle sammen, og med seieren i ESC.
Silmarill Skrevet 16. mai 2009 #1451 Skrevet 16. mai 2009 Hun er sikkert kjekk å ha i et krabbelag, og jeg har ledd mye av henne, men ei masekråke er hun og snakker i munnen på folk. Og ikveld litt for mye om seg selv og sine egne ting, les: sokker i behåen. Husker at hun var morsom en gang på 90 tallet - etter det tok det slutt på morsomhetene! Da ble hun ei som jeg fikk i halsen.....veldig høyt opp!!!!
loffen Skrevet 16. mai 2009 #1452 Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg syns det ble litt for mye når hun begynte å sammenligne Rybak med Hitler og Napoleon.... :| Gjorde hun?? Da hadde ørene mine allerede skrudd henne av tror jeg. Endret 16. mai 2009 av loffen
Skywalker Skrevet 16. mai 2009 #1454 Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hun er helt sikkert ok, hun, men stilen hennes passer ikke til alle typer programmer. Det burde vel NRK også ha tenkt over? Savner Bjørge Lillelien jeg.. Endret 16. mai 2009 av Skywalker
Eplefe Skrevet 16. mai 2009 #1455 Skrevet 16. mai 2009 Gjorde hun?? Da hadde ørene mine allerede skrudd henne av tror jeg.Jada! Aleksander har jo tatt over Moskva, og DET klarte ikke Hitler en gang. 8D Sjarmerende dame ...
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #1456 Skrevet 16. mai 2009 Hun er helt sikkert ok, hun, men stilen hennes passer ikke til alle typer programmer. Det burde vel NRK også ha tenkt over? Savner Bjørge Lillelien jeg.. Herregud...ikke si at han noen gang kommenterte Melodi Grand Prix?????????
Skywalker Skrevet 16. mai 2009 #1457 Skrevet 16. mai 2009 (endret) Herregud...ikke si at han noen gang kommenterte Melodi Grand Prix????????? Neida, det tror jeg ikke. Men av en eller annen snodig grunn kom jeg til å tenke på ham i kveld.. Men jeg får vel gratulere han der Rybakken i kveld jeg også. Endret 16. mai 2009 av Skywalker
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #1458 Skrevet 16. mai 2009 Synnøve Selvopptatt Svabø ødela sendingen totalt. Herregud så irriterende hun var. HOLD KJEFT kjerring! Hun var så opptatt av å skravle at hun ikke fikk med seg når vi fikk poeng. Selv da Norge ga poeng måtte hun skravle i ett. Og kvinnfolket er jo direkte uintelligent. Selv helt elementær hoderegning med små sifre ble alt for mye for henne. Ikke bare satt vi rekord når det gjaldt poeng, vi satt også rekord i antall idiotiske kommentatorutsagn. Jeg irriterte mer over henne enn jeg gledet meg over at vi vant.
desert_rose Skrevet 16. mai 2009 #1459 Skrevet 16. mai 2009 Dette var jo helt utrolig. Og ikke minst uventet! Hadde ikke turd å håpe på serier og ihvertfall aldri trodd det ville blir så overlegent!!! sangen og sangeren sjarmerte jo totalt!! var jo så mange andre bra sanger i år!! F A N T A S T I S K Håper forøvrig Synøve Svabø aldri her får røre seg inn i den komentatorboksen igjen!! det var total fiasko for å si det mildt. ropte også flere ganger til tvn (!) at hun skulle holde kjeft, spessielt da Stian Barsnes Simonsen skulle gi stemmer for Norge kaklet hun i et sett om alt og ingenting. Reagerte også på at hun aldri hørtes begeistra/glad ut. Hun var bare oppe i været/stressa og veldig opptatt med å bable om sitt (!!!!!!!!). Tragisk at det året Norge vinner så er vi så uheldig med programmlederen.. Vi skulle jo blitt tatt med til Moskva og bli tatt opp i den fantastiske stemmningen der og istedet sitter vi halv irritert igjen ,med nag til ei som ødela opplevelsen og aldri skulle fått tvtid..!!!
Bellatrix Skrevet 16. mai 2009 #1460 Skrevet 16. mai 2009 Gratulerer til Rybak! Synnøve Svabø er kul, men det kan helt klart bli mye av henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå