Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hurra for Norge!

Har svitjset over til svt1 - orket ikke mer synnøve....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig hvordan Synnøve omtaler kordamene til Aleksander for "EKTE jenter"

Å, Synnøve, put a sock in it. Og ikke snakk trøndersk!

Skrevet

Enig med Giske, dette er ren utklassing :)

Skrevet

"Alle ordførere vil slåss om hvor den norske finalen skal være" ja, særlig......

Synnøve, dah!!

Skrevet

Synnøve har nok hatt sitt siste viktige kommentator oppdrag. Sendte nettop en e-post til Hans Tore Bjerkaas, og regner med at han tar mitt KRAV til følge.

Skrevet

Bra det er Norge da siden Norge er en av de som sliter med krisen litt mindre enn de fleste andre.. ;)

Gjest Strateg
Skrevet

Jeg visste det. Aleksander rydder rent bord. Han har gjort sine hjemmelekser og har analysert markedet før han erobret det. Classy. Gratulerer!

Skrevet

*sniker meg tilbake*

Herregud så morro dette er!

Gjest gjest-jente
Skrevet

Nå må NRK dra ut pluggen på synnøve ! Hun ødelegger jo alt med å la den kjeften gå non stop !

Skrevet
"Alle ordførere vil slåss om hvor den norske finalen skal være" ja, særlig......

Synnøve, dah!!

Tromsø vil vel ha sitt.

Skrevet
Synnøve har nok hatt sitt siste viktige kommentator oppdrag. Sendte nettop en e-post til Hans Tore Bjerkaas, og regner med at han tar mitt KRAV til følge.

Bra jobba, Satyren. Synnøve er jo reine hoveverken!

Skrevet

Herregud, blir så irritert av derre kjerringa som aldri klarer å holde kjeft! Vi vil høre resultatene rett fra de, trenger de ikke oversatt.

Ødelegger jo hele greia jo!!

Gjest gjest-jente
Skrevet
Hurra for Norge!

SMART ! Gjør snart det samme!

Skrevet

Oj fy farsken.. Snart blir det sånn.. Tromso 2010 og Oslo 2010 og så videre kampanjer. Og mass byråkrati og ingen klarer å være enige.. Hvordan skal Norge da klare dette?

Skrevet
Hurra for Norge!

Stv1 her også nå. Det var godt.

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk! Jeg er fast gjest på KG, og så at du delte mine synspunk i forhold til Frokost-TV programlederne også. Tenk om om du er single, kjekk og over 30 i tillegg?!

Seriøst, kjempeflott at du sendte det brevet. Synnøve Svabø som programleder/kommentator her var en gedigen fiasko. Hun er ikke spesielt smart, er hun vel. Snakk om slitsom og, tillat meg, "dum" dame.

Skrevet

SYNNØVE SVABØ HOLD KJEFT

Gjest Gjest
Skrevet
Herregud, blir så irritert av derre kjerringa som aldri klarer å holde kjeft! Vi vil høre resultatene rett fra de, trenger de ikke oversatt.

Ødelegger jo hele greia jo!!

Utrolig irriterende kjerring. NRK, hva tenkte dere på?!

Gjest JulieB
Skrevet

prøver å se på finalen på nett. men er jo helt umulig!! sendingen detter ut hele tiden!! ARG!!!!!!1

Skrevet

Ja vi elsker dette landet! Og Aleksander! Gratulerer Norge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...