Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sverige kåret sin finalist i går, den tror jeg ikke kommer gjennom semifinalen en gang.

Jeg er veldig usikker på Sverige sitt bidrag. Operadelen er jo veldig spesiell og egentlig ganske catchy, det skal hun ha. Men hun leverer absolutt ikke på versene, for der bruker hun jo ikke operastemme og det virker som om hun ikke takler å synge "vanlig", og det blir bare hvisking som noen over her nevnte.

Videoannonse
Annonse
Gjest LanaLane
Skrevet
Jeg er veldig usikker på Sverige sitt bidrag. Operadelen er jo veldig spesiell og egentlig ganske catchy, det skal hun ha. Men hun leverer absolutt ikke på versene, for der bruker hun jo ikke operastemme og det virker som om hun ikke takler å synge "vanlig", og det blir bare hvisking som noen over her nevnte.

Jeg synes sangen blir bedre og bedre hver gang. Husker jeg og venninna mi så på delfinalen, syntes sangen var rar første gang, men etter 3 ganger så satt vi og digga den ;)

Skrevet

Skal si Sverige vinglet med avstemningen! Var jo skikkelig overraskende at den vant, når man så jurystemmene.

Likte den heller ikke, og tror ikke de kommer særlig langt.

Likte den nye versjonen av Hero da, den var nydelig.

Skrevet
Den svenske vinneren:

:hakeslepp: Først syntes jeg det hørtes ut som en mann og så kom det opera inn.. Nå ja.. Litt for sært for min smak men..

Skrevet

Vinneren var vel ikke den verste. Låta er ikke så aller verst, mener jeg.

Min favoritt kom på andre plass - men, hvem som egentlig burde ha representert Sverige. Si det. Si det.

Skrevet (endret)
Likte den nye versjonen av Hero da, den var nydelig.

Ja, hvem var han fyren som sang? Han var jo bare herlig, med leppestift og greier. Litt sånn Brian Molko/ Brett Anderson/ Ola Salo. :)

Endret av Meaty
Skrevet
Ja, hvem var han fyren som sang? Han var jo bare herlig, med leppestift og greier. Litt sånn Brian Molko/ Brett Anderson/ Ola Salo. :)

Hvor kan man høre den?

Skrevet
Hvor kan man høre den?

Ah, etter litt frenetisk søking på Youtube så fant jeg den,

Jeg så den på direktesendinga på svt.se, fikk ikke tak i navnet på fyren da men nå ser jeg at han heter Moto boy.

Gjest Gjest
Skrevet
Minner meg om denne lekkerbisken! :)

Beklager, men det der er noe av det tåpeligste jeg har sett/hørt! :fnise:

Skrevet
Minner meg om denne lekkerbisken! :)

Den linken fungerte ikke hos meg. :( Kan noen gi et hint om hva klippet er?

Skrevet
Den linken fungerte ikke hos meg. :( Kan noen gi et hint om hva klippet er?

Funket ikke hos meg heller. :(

Skrevet

Det er fordi den er feilskrevet. Det skal være en link til Danny - Tokyo. Skjønner ikke helt hvorfor den sammenlignes med Aleksander Rybak, da, men...

Skrevet (endret)

Ah.. Sorry dere som har gått glipp av den

Her er den. (ment som tillegg til de nydelige svenske mpg låtene vi har hørt her..) :lol:

:leif var her

Endret av desert_rose
Gjest Kirsebaer
Skrevet (endret)

ggg

Endret av Kirsebaer
Skrevet

Jeg kjenner fler som syntes at Tone burde ha vunnet og at sangen hans er forferdelig..

• 1 måned senere...
Skrevet

Alexanders første prøve på senen i Moskva

Jeg synes det ble litt for mye rot med både frikar de husene i bakgrunnen.

Men det er kanskje noe de kommer til å endre på. Det kan jo også hende at det ser bedre ut på tv.

Skrevet

Jeg irriterer meg mest over koreografiene til koristene der de kommer tassende inn jeg da, hadde håpet de skulle gjøre noe med det...

Skrevet
Jeg irriterer meg mest over koreografiene til koristene der de kommer tassende inn jeg da, hadde håpet de skulle gjøre noe med det...

Ja, det har du rett i. Det kan jo hende det er noe de kommer til å rette på.

I fjor hadde jo de mannlige koristene gitar på første prøve, dette ble fjernet på prøve nr to.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kjenner fler som syntes at Tone burde ha vunnet og at sangen hans er forferdelig..

Hmm, jeg kjenner ingen som mener det. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...