Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Ingrid-84
Skrevet

Jeg synes sangen som Tone sang var bedre. Men gratulerer til Alexander, blir spennende å se hvor langt han går med den låta :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, Tone er helt ekte og unik hun..... :roll:

Kjempefornøyd med resultatet, gleeeder meg til finalen!!!!

Tone var den eneste som var henrykt over hver stemme hun fikk. Liker bedre folk som opptrer som de er stjerner enn folk som opptrer i falsk beskjedenhet. Hvis han er halvt russisk så har han nok også arvet russerenes kynisme. Nei jeg kan ikke fordra guttungen...for en utrolig kjedelig sang. Hva var refrenget...

Skrevet
Tone var den eneste som var henrykt over hver stemme hun fikk. Liker bedre folk som opptrer som de er stjerner enn folk som opptrer i falsk beskjedenhet. Hvis han er halvt russisk så har han nok også arvet russerenes kynisme. Nei jeg kan ikke fordra guttungen...for en utrolig kjedelig sang. Hva var refrenget...

Nei da ;) Ved første stemmegivning var Tone ganske stram i maska da hun bare ble nummer to. Helt til hun oppdaget kamera så klart.

Skrevet
:snurt: Den eneste sangen med godlyd og skikkelig trøkk var sangen til Alexander S. De andre var elendige etter min mening. Men massen har jo talt, så da så.
Skrevet
:snurt: Den eneste sangen med godlyd og skikkelig trøkk var sangen til Alexander S. De andre var elendige etter min mening. Men massen har jo talt, så da så.

Ja,det er jeg faktisk litt enig i. Men likte enda bedre den forrige sangen han hadde.

Skrevet
Nei da ;) Ved første stemmegivning var Tone ganske stram i maska da hun bare ble nummer to. Helt til hun oppdaget kamera så klart.

Og han som vant var da ikke bedre...man kunne jo se hva han forventet seg. Der viste han sitt sanne jeg.

Skrevet

Når Aleksander S begynte sangen sin så sa jeg høyt:

Jeg håper den ikke går over i sånn dunk dunk musikk..

BAM! disco disco. for en klysesang. Hørt det hundre ganger før lissom.

Rybak derimot! Genial!

Skrevet
For min del skal jeg spille Alexander Stenerud på anlegget i lang tid fremover. Flott stemme, kul låt, herlig pop/synt i en blanding av Bryan Ferry og Spandau Ballet.

Jeg syntes også han var flink. Han førte seg fint på scenen, sang bra og hadde en fin sang.

Nei, Tone er helt ekte og unik hun..... :roll:

Og han som vant var da ikke bedre...man kunne jo se hva han forventet seg. Der viste han sitt sanne jeg.

Uff da folks, jeg synes dere er strenge mot de to. De er så unge, og det må være grenser for hva vi kan forvente av dem.

Tone har utvilsomt fått mye medietrening, og da tar det litt tid før man fordøyer dette på en måte så man fremstår troverdig.

Vinnermelodien er fengende, og sceneshowet er flott.

Men er sangen så veldig flott da? Han står jo nesten og skriker ut ordene.

Skrevet

Alexander Stenerud så ut som han hadde brekninger på slutten, snakk om anstrengt ansiktsuttrykk. Kanskje ikke så rart når Alexander Rybak fra tidlig av knuste de andres forhåpninger om seier.

Tror og håper vi kommer langt i Moskva, sangen har trøkk og tøft sceneshow.

Skrevet

Jeg syns ikke denne sangen bærer preg av noe nordisk hvertfall.Høres ut som en øst europeer.... !!!og FRIKAR er jeg bare så møkk lei av etter norske talenter. Spesielt han ene (hovedamnnen), han kommer til å stjele blitzlampene fra aleksander så oppmerksomhetsyk han er :)

Syns tone sin sang hadde gjort seg i grand prix, men gud hjelpe meg som hun spiller på utseende. I dag gikk det opp for meg og....

Gjest Gjest_Philippa_*
Skrevet
Jeg syns ikke denne sangen bærer preg av noe nordisk hvertfall.

Det sier jo mest om dine manglende kunnskaper om norsk folkemusikk.

Det denne unge mannen har klart er en bragd: han har kombinert det historiske med det moderne i en nydelig fusjon med klare elementer av norsk folkemusikkarv i seg.

Dette er kunst. Og de som har kunnskap vet det.

Bravo, Alexander! ;-)

Gjest Gjest_Jenny_*
Skrevet
Rybak derimot! Genial!

Enig. Glimrende, Rybak! Helt strålende.

Skrevet
og foresten..dere som tror han spiller live på filoinen sin må tro om igjen....

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=536465

allerede på you tube kommer det meldinger om hvorfor vi bruker russisk vri i år...hahahahhaha

Ingen spiller live i Grand prix, de har ikke mulighet til å rigge så mye instrumenter og greier mellom hver artist.

Rybak er halvt (hvite?)russisk, så om låten har elementer fra russisk musikk har det jo en veldig naturlig forklaring.

Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg skal faktisk holde av dagen finalen går i år og se på, har allerede avtalt med ei venninne og jeg som HATER slike ting egentlig.

Har sikkert hørt fairytale 7 ganger på rad nå, helt utrolig kul sang. Endelig litt bondefeeling fremfor reinspikka popmusikk. Nei, dette var knall. Stolt over å være nordmann!

Skrevet

Så lenge han der Alexander fikk 600 000 stemmer fler enn Tone-jeg-er-deilig så er jeg fornøyd!

Skrevet

Herlig sang og han Alexander er jo bare til å spise opp!

Skrevet
Herlig sang og han Alexander er jo bare til å spise opp!

Var i spektrum, aldri opplevd at taket løfter seg på samme måten før! Sykt sykt bra show :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...