Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt den på itunes. Liker å støtte nye norske artister litt så betaler gjerne 8,- for en sang. :)

Skrevet

gratulerer med flott sang!

:danser::roser:

Skrevet

Jeg tror sangen vil slå an i resten av Europa :)

Gjest Gjest_janne_*
Skrevet

Dette var sykt gøy! Jeg stemte 4 ganger på rybak, føler at jeg bidro litt, hehe!

Skrevet

Er utrolig fornøyd med resultatet, jeg stemte faktisk jeg og (sjelden jeg gjør det, men denne gangen bare måtte jeg)...

Gratulerer så masse til Aleksander Rybak, tror denne sangen kan gjøre det stort i Moskva. Nå når vi har en sånn bra sang må jeg følge med den internasjonale finalen. Gleder meg! :)

Skrevet

Noen som tilfeldigvis vet når den internasjonale finalen finner sted?

Skrevet
Noen som tilfeldigvis vet når den internasjonale finalen finner sted?

16. mai, mener jeg det er.

Skrevet

semifinalen er 6. mai så da er vel finalen lørdagen etter.

Skrevet

Tror finalen er i slutten av mai.

Hurra for Rybak! Ellers syns jeg Hana var nest best :)

Skrevet

Skrev feil ja, 16.mai er finalen. Semifinaler uka før :)

Skrevet

JIPPI! Åh, jeg er så glad! :hoppe: For en gang skyld vant melodien jeg syns var den beste!

Sendte 6 stemmer til melodi nummer 6, men jeg ser nå at jeg hadde ikke trengt å bruke sååå masse penger... Snakk om utklassing!

Nå gleder jeg meg masse til finalen i Moskva i mai! :)

Skrevet

Æsj nei! Liker hverken sangen, melodien eller gutten. Han virker som en bortskjemt guttunge som forventet å vinne og liksom spiller så "beskjeden". Kvalmt. Liker han overhodet ikke. Tone skulle hva vunnet, hun later ihvertfall ikke som hun er noe annet enn hun er.

Gjest tyttebær
Skrevet

Beste sangen vann definitivt! Med over 80 % av stemmene! UTKLASSING! :)

Trur verkeleg denne kjem til å slå an! HURRA :hoppe:

Gjest Gjest Mc MGP
Skrevet

Populistisk !! Alle ville ha Rybak til Moskva da !! var jo ikke nødvendig med avstemning engang etter lyden i salen å høre !! Gutten er flink han, og vil sikkert få masse poeng i Moskva (han er jo 1/2 russisk også). For min del skal jeg spille Alexander Stenerud på anlegget i lang tid fremover. Flott stemme, kul låt, herlig pop/synt i en blanding av Bryan Ferry og Spandau Ballet. Det var digg å høre den låta, men ønsker Rybak lykke til i Moskva allikevel. Innser at jeg sikkert var for sær i mitt valg av vinner ikveld.....

Skrevet
Æsj nei! Liker hverken sangen, melodien eller gutten. Han virker som en bortskjemt guttunge som forventet å vinne og liksom spiller så "beskjeden". Kvalmt. Liker han overhodet ikke. Tone skulle hva vunnet, hun later ihvertfall ikke som hun er noe annet enn hun er.

Nei, Tone er helt ekte og unik hun..... :roll:

Kjempefornøyd med resultatet, gleeeder meg til finalen!!!!

Gjest Gjest_linda_*
Skrevet

Jeg er forelsket i han og sangen! :rødme:

Skrevet

Ohh...gjett om jeg kommer til å sitte som naglet til tv'n under finalen i Moskva!! :jepp:

Jeg blir - helt ærlig - veldig forbauset om ikke Norge blir blant de 5 beste!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...