Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Han synger dårlig engelsk (ikke at det blir noe nytt i mgp-sammenheng), men først og fremst vanvittig stakkato!! Det kan hende andre liker det, men jeg foretrekker litt mer flyt i en sang...

Enig, det er noe som er galt med måten han bruker stemmen på...i mine ører.

Likevel er melodien og showet veldig fengende....med en litt annen måte å synge på (eller hva det nå er)...så ville dette vært helt i toppklasse.

Var moro å se hvordan han gledet seg over responsen fra publikum både under delfinalen og finalen. Han fikk kjempe-feeedback...og svarte på den med en utrolig energi.

Selv om jeg stusser litt over vokalen....så håper ejg han når helt til topps. At han har en stor fremtid som artist fremfor seg, er jeg ikke det minste i tvil om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger inn en gratulasjon til Alexander!! Det var fantastisk - og ren utklassing! Veldig, veldig moro! Pen, sjarmerende og energisk gutt med glimt i øyet og en fengende bra sang! Håper han når langt i Moskva! :)

Skrevet

Jeg klagde også på engelsken hans. Spesielt når han sang "hurts" som "harts". Men det er visst noe man lærer hos sangpedagoder sier dem, at det høres ikke bra ut med "ø" lyder..

Det er i vertfall ingen annen grandprix-sang jeg hatt så mye på hjernen som denne! Topp 5 garantert. :)

Skrevet

Enig i at engelskuttalen hans er ganske ille, men forhåpentligvis får han hjelp til det i forkant av finalen i mai. Ellers synes jeg han har en fengende og spesiell sang som kan nå langt.

Skrevet

Synes det er ganske morsomt hvordan har går fra å være kjekkas med alvorlig uttrykk til å se skikkelig nerd ut når han gliser.

:fnise:

Skrevet

Så bare de som kom til finalen. Jeg er glad Fairytale-gutten vant! Synes han er sjarmerende og energisk og har en god karisma på scenen. Tone var gørrkjedelig og føltes "falsk" som alltid. Han sleske mannen var kjedelig og slesk. Bandet som sang en norsk sang var OK, men ikke helt topp de heller. (Nuvel, det er MGP, ingenting pleier å være topp :fnise: )

Det var mine dommer :)

Skrevet

Fairytale og Alexander kommer som et skudd ut av TV-ruta. Og det er det som teller i internasjonale MGP.

En helt utrolig energi og tilstedeværelse. Her gjøres egentlig ingen spekulative grep, det er ren energi.

Fantastisk.

Gjest Gjest_nina_*
Skrevet

Amy Winehouse greia var bare teit. Ble flau!

Gjest LanaLane
Skrevet
Amy Winehouse greia var bare teit. Ble flau!

enig, helt latterlig og utrolig respektløst. Gjøre narr av en dame med rusproblemer? Trodde NRK holdt seg for god til slikt. Ble kvalm da jeg så det.

Skrevet
enig, helt latterlig og utrolig respektløst. Gjøre narr av en dame med rusproblemer? Trodde NRK holdt seg for god til slikt. Ble kvalm da jeg så det.

Veldig enig.. synes det var sinnsykt dårlig gjort.

Gjest RRRRRRR
Skrevet

HAHA jeg holdt på å flire meg i hjel da han "find my girl" mannen ble skuffa over stemmene han fikk. :fnise:

Hver gang så han pottesur ut når kameraet filmet han etter en runde med stemmer fra midt-norge osv osv.

HAHAHHAHHAHA

Skrevet
HAHA jeg holdt på å flire meg i hjel da han "find my girl" mannen ble skuffa over stemmene han fikk. :fnise:

Hver gang så han pottesur ut når kameraet filmet han etter en runde med stemmer fra midt-norge osv osv.

HAHAHHAHHAHA

Jeg tror nok han visste allerede fra starten at han ikke kom til å vinne. Og for meg var det godt å se noen som så normal ut til forskjell fra Tone Damli Aaberge som smilte fra øre til øre hele jævla tiden. Det ser iallefall ikke normalt ut.

Gjest LanaLane
Skrevet

Synes det er bedre å vise at man ble skuffa enn å smile "ÅH JEG TAPER OG JEG ER SÅ GLAAAD FOR DET ALTSÅ" a la Tonedama.

Syntes synd på ham, han ble jo selvfølgelig lei seg og var ikke så opptatt av å skjule det. Kalles menneskelighet, og det er lite vi ser av i den bransjen.

Skrevet

Jeg har sett akkurat det samme opplegget en gang før, var det på TV2? :klø: Det var ikke noe morsomt da heller. Og det bør nevnes at jeg absolutt ikke er noen fan av Amy W.

Skrevet

Alexander Stenerud er sykt sexy, rå på scenen, har en fantastisk stemme og fremførte en ordentlig godlåt, men jeg heiet likevel på Rybak - rett og slett fordi han er det beste kortet internasjonalt. Noen ganger må man gi slipp på sine hjertebarn. Sukk.

Skrevet
Æsj nei! Liker hverken sangen, melodien eller gutten. Han virker som en bortskjemt guttunge som forventet å vinne og liksom spiller så "beskjeden". Kvalmt. Liker han overhodet ikke. Tone skulle hva vunnet, hun later ihvertfall ikke som hun er noe annet enn hun er.

Som da hun satt og gliste manisk mens poengene ble lest opp?

Skrevet

HAHAHHAHHAHA

Jeg synes han ikke så pottesur ut, han så skuffet ut ja, men han var vell kanskje med for å vinne. Jeg syntes også litt synd på han. det så jo ut som han satt der helt alene, sånn litt utenfor alle de andre. Det kan jo hende han ikke var det, men det var slik det så ut. Moren min kommenterte at han så kanskje ikke sint ut, men litt lei seg ut. Det synes jeg stemmer mer :)

Skrevet
Jeg synes han ikke så pottesur ut, han så skuffet ut ja, men han var vell kanskje med for å vinne. Jeg syntes også litt synd på han. det så jo ut som han satt der helt alene, sånn litt utenfor alle de andre. Det kan jo hende han ikke var det, men det var slik det så ut. Moren min kommenterte at han så kanskje ikke sint ut, men litt lei seg ut. Det synes jeg stemmer mer :)

Enig.

Han så litt skuffet ut, men noe annet ville da vært rart siden han fikk minst og nest minst stemmer hele veien. Ingen jubler vel i vilden sky når man vet man ligger an til å bli sist eller nest sist....det ville i så fall jeg syntes ville vært merkelig. (Jada, jeg så hun jenta gjorde det, men hun var kanskje ikke helt i vater).

Skrevet
Æsj nei! Liker hverken sangen, melodien eller gutten. Han virker som en bortskjemt guttunge som forventet å vinne og liksom spiller så "beskjeden". Kvalmt. Liker han overhodet ikke. Tone skulle hva vunnet, hun later ihvertfall ikke som hun er noe annet enn hun er.

He he, neida, hun bare sa med pusestemmen sin i et intervju i helga at:"Nei eg spela då ikkje på sex!" Det mener jeg bestemt er å late som man er noe man ikke er.

Hun er strålende flott å se på, men beste låta vant.

Full GP-fest hos meg, med tiaraer og hårbørste-miming.

Vi heiet også litt på Nazi-Alex... (Fordi han hadde litt sånn dans som John Cleese i funny walk når han ikke kan snakke om tyskerne...)

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet
Som da hun satt og gliste manisk mens poengene ble lest opp?

Så det hadde vært bedre om hun satt der og så sur eller helt likegyldig ut?

Helt ærlig: Uansett om hun hadde vært falsk smilende, ekte smilende, sett likegyldig ut eller sett sur ut, så hadde det blitt tatt ille opp blandt mange. Å være både pen, talentfull og ha en bra stemme og på toppen av det hele være frekk nok til å tro at man "er noe", ja det blir nok litt for mye for mange her i Jantelov-landet. - Gud forby!!! :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...