Poizki Skrevet 16. juli 2009 #141 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) ja, forhåpentligvis kommer den ut.. 11.mars er foreløpig termin. skal på ultralyd 12.august, så det blir spennende Så da har du termin to dager før meg, tickeren din sier 5 weeks and 6 days old 239 days to go min sier 6 weeks and 1 day old, 241 days to go Ser jo ut som om noen har bytta uker på oss Å, tidlig ultralyd! Er det pga av IVF du får det? Kunne og ønska meg ultralyd rundt uke 12, så hadde man vært sikker på at det var noe der før man begynte å spre gode nyheter.. Endret 16. juli 2009 av Poizki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #142 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja, IVF ultralyd i uke 9. I tillegg får jeg en haug med ekstra UL pga at jeg har type 1-diabetes. Så det er jo litt godt da. Med ekstra oppfølging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #143 Del Skrevet 22. juli 2009 å hei, så trøtt man er! vært helt ekstremt idag. bare gått rundt å sløva. må le litt når jeg ser på tickern min... "soon mommy's breasts will be giving Pamela Anderson's a run for their money" joda, det stemmer nok det. ømme, store, harde til tider. mannen er helt fascinert, han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. juli 2009 #144 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei Hei! Gratulerer så mye med en liten spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #145 Del Skrevet 29. juli 2009 liten oppdatering.. eller, det skjer jo fint lite om dagen, men... hehe fortsatt trøtt, ømme pupper, spiser som en hest (lagt på meg 2-3 kg.. ooops.) må si jeg er litt bekymra for svineinfluensa.. jeg er jo i risikogruppa BIG TIME liksom.. burde vel egentlig bure meg inne til vaksinen er tilgjengelig, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 5. august 2009 #146 Del Skrevet 5. august 2009 Gratulerer! Gravid på 2. forsøk, så herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 8. august 2009 Forfatter #147 Del Skrevet 8. august 2009 Takk for det Skal på ultralyd på onsdag, gruer meg litt egentlig.. eller.. blir bare godt å finne ut om alt er bra. fikk en sånn "herregud, tenkt om det er tvillinger"-tanke i hodet mitt i natt! hehe. klarer meg fin-fint med bare EN jeg altså.. *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. august 2009 #148 Del Skrevet 11. august 2009 Må jo huke deg opp på mine innelgg, så jeg kan følge med noen som er omtrent likt på vei som meg ha en fiiiiin dag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #149 Del Skrevet 11. august 2009 Ultralyd imorra! *grue seg-glede seg-sommerfugler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 12. august 2009 Forfatter #150 Del Skrevet 12. august 2009 Dett var dett. Embryoet hadde ikke vokst på noen uker, så det var lite å se. Blir pille-abort på meg i helga da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. august 2009 #151 Del Skrevet 12. august 2009 Huff da.. Vet ikke hva man kan si, er jo ikke noe som kan veie opp for det.. Jeg kan ikke annet enn å sende deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 13. august 2009 #152 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Nei, gikk det galt med deg også!!! Uff... Det skal ikke gå sånn når man allerede kjemper hardt for å bli gravid. Jeg skal begynne på nytt forsøk i oktober - vil du bli gravid med meg i november? Jeg trøster meg med at det skal litt til at jeg aborterer en gang til (bare jeg blir gravid en gang til...) Endret 13. august 2009 av Prada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. august 2009 #153 Del Skrevet 13. august 2009 Smugleser litt, vil bare si at jeg blir så megaforbanna når dere som har slitt med å bli gravide mister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #154 Del Skrevet 14. august 2009 Da er jeg forhåpentligvis "ferdig" med det verste. Var ikke særlig hyggelig i timene etter jeg satte de pillene igår, men.. det gikk da på et vis. Det hele føles bare så ufattelig urettferdig. Vet i hverfall til neste gang at jeg SKAL ha en tidlig UL da. Da slipper en hvertfall å gå å glede seg forgjeves. Stakkars mannen ble helt satt ut han. Holdt på å gå i bakken hos legen... Men nå er vi ferdige med dette, og prøver å se fremover. Legen sa at jeg kunne bare ringe når jeg ville gjøre et fryseforsøk. ("Og da setter vi inn begge eggene.") Og vi har bestemt oss for å prøve igjen så fort som mulig. Derfor tenker jeg litt på september. skal ha et par uker ferie i begynnelsen av sept., så jeg skal ringe til sykehuset og høre om det går bra å begynne med tabletter og sånn da.. Takk for gode ord, jenter *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 15. august 2009 #155 Del Skrevet 15. august 2009 Har lest litt her nå, og ser du har prøvd en stund og vært igjennom endel. Vil bare si at jeg håper det ordner seg for deg snart, det er utrolig urettferdig! Ønsker deg masse lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 16. august 2009 #156 Del Skrevet 16. august 2009 Så utrolig trist og urettferdig!! Håper dere får prøve i september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. august 2009 #157 Del Skrevet 18. august 2009 Uff så utrolig trist og urettferdig dette var da Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 19. august 2009 Forfatter #158 Del Skrevet 19. august 2009 Har det utrolig vanskelig om dagen... helt jævli faktisk. Måttet ringe å avbestille 3 graviditets-legetimer denne uka.. "hei, jeg vil gjerne avbestille den timen jeg har hos dere neste uke, jeg..." "greit, skal jeg bare sende deg en ny time da eller??" "nei, det trenger du ikke.." kjempegøy. blør enda også, men har avtatt endel nå da, så.. forhåpentligvis har alt gått som det skal. føler det er utrolig tungt å komme seg ut av senga om morgenen.. gråter meg i søvn hver natt.. hvis jeg i det hele tatt får sove. idag kom det pakke til meg i posten... doppler'n, som jeg bestile for et par ukers tid siden. sto så fint på ebay at "fra 12. uke kan du høre hjertelyden!" eneste hjertelyden jeg hørte, var min egen.. hadde vært 11 uker på vei på fredag. huff, som jeg syter, men jeg må bare få det ut et sted.. vet det er maaaaange som har det verre enn meg. prøver å se fremover, har jo to embryo i fryser'n som venter på meg, men overalt er det påminnelser om at jeg faktisk ikke er gravid lengre. store mager og barnevogner og ungeskrik overalt. har bare lyst til å gjemme meg under dyna, og ikke komme frem før jeg har en liten en på armen. det kan jo bli en utfordring, når en ikke engang klarer å lage barn under dyna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 19. august 2009 #159 Del Skrevet 19. august 2009 Huff, skulle ønske det var noe jeg kunne si for å glede deg litt! Skjønner at du har det vondt Høres sikkert litt tafatt ut, men håper dagene snart blir lettere for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeRi_82 Skrevet 19. august 2009 #160 Del Skrevet 19. august 2009 Hei. Må bare først si at jeg håper det ordner seg for dere! Må være skikkelig nedtur å miste, når man først har fått forhåpninger og det endelig klaffer. Det var kjempetrist! Jeg har lest gjennom dagboken din og vi har veldig mange likhetstrekk; diabetes 1, ingen/uregelmessig eggløsning, jeg blir 27 og mannen er 30, prøvd siden 2005 (!)... Vi skal på første samtale på Riksen til uka, og jeg grue-gleder meg skikkelig. Var kjempefint å se hva dere har vært gjennom, så har vi en anelse om hva som kanskje venter oss. Er det greit å legge inn noen spørsmål i dagboka di, hvis det dukker opp noe leg lurer på? Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå