Gå til innhold

Veien fra 2 til 3

Happy Feet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kirin: Nei, jeg har ikke kjøpt QR enda, har ikke tørt, siden jeg bestemte meg for å drøye med testinga. Veldig spennende, men nå ser det ut som det er slutt på spenningen for denne gang…

Cuba: Klarte å holde meg unna testingen i går. Har hatt to dumme CB liggende fra helgens innkjøp, men den ene gikk med i dag…

Klematis: Takker for klem. Sender en tilbake. :klemmer:

Estrella 84: Testestandhaftig var jeg bare i går, det ble visst test i dag…

:klemmer: tilbake til deg!

I går kveld begynte det å murre litt i magen. Da jeg var på do, kom det plutselig lys rosa utflod på papiret. :forvirret: Har hatt murringer i magen i natt og da jeg våknet i dag var det litt brun utflod. For å få bekreftet at jeg ikke er gravid og at det er tanta som er på vei, ble det til at jeg tok en test i dag, har jo hatt to dumme CB’er liggende. Der var det ikke antydning til strek engang, uansett hvordan jeg så på den. :tristbla: Nå vet jeg i alle fall at jeg har sett to streker på de to andre CB-testene jeg har tatt, for denne så helt annerledes ut. Her var det ikke mulig å skimte noe annet enn hvit bakgrunn. Dumme tester! :sur:

Så da er det bare å innse at tanta er på vei. Jeg har fortsatt ikke begynt å blø, men det murrer i magen og utfloden er lett farget. Når IKM er i dag og dette skjer, så er det jo bare å innse at jeg ikke er gravid. :sukk: Det som forundrer meg mest er hvordan formen min har vært i det siste. Jeg har følt meg så gravid og spurt meg selv om trøttheten osv er noe jeg innbiller meg, men har virkelig kunnet kjenne den og de andre symptomene på kroppen.

Nå håper jeg bare at jeg begynner å blø kraftig, ikke sånt tull som sist med en dags blødning. Før jeg begynte med p-piller og senere hormonspiral, hadde jeg alltid veldig kraftig mens, utrolig vondt i magen og masse blod, men nå etter utskrapningen har det nesten ikke vært noe. Det er derfor jeg er litt usikker på om dette er mensen også, siden den er helt annerledes enn hva jeg er vant til fra tidligere, men jeg har jo ikke hatt mensen uten å gå på hormonpreparater siden jeg var 18, så jeg vet jo egentlig ikke hva som er normalt lenger.

Huskeliste til neste gang:

- Ikke teste før IKM. Fikk jo håp da jeg så de to dumme strekene, og brukte masse energi på å analysere oppi hodet mitt om jeg kunne være gravid eller ikke, om jeg hadde sett strekene eller ikke osv

- Ikke bruke CB når jeg skal teste. Luretester!

- Ikke analysere symptomer. Jeg har som sagt følt meg utrolig gravid. Kjenner jeg gravid-symptomer neste gang, vet jeg at det er absolutt ikke noe å ta alvorlig.

- Ikke snakke om symptomene mine! Jeg har jo fått kjæresten til å tro at jeg er gravid også, så nå er det ikke bare jeg som er skuffet, men han også.. Han har ikke sagt noe, men jeg så det jo på han…

Må innrømme jeg er litt lei meg, men jeg har bare meg selv å takke... :trist:

Dette var moro så lenge det varte. Nå håper jeg på masse blod og gørr og satser på julebaby! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Uff, det var jo ikke det som skulle skje i dag! :troest:

Som jeg sa inne hos Cuba, jeg skal være litt flinkere å ikke hause opp til testing fremover... Har litt dårlig samvittighet overfor flere, må jeg innrømme... :sjenert:

Satser på at julegavespiren sitter som et skudd denne PP!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å høre, Happy Feet :klemmer:

Vi får slå oss sammen og gjøre alvor ut av planene om julebaby vi da :jepp:

Prøver også å overbevise meg selv om at jeg må overse alt av symptomer. Har jo hatt masse og litt forskjellig hver gang tror jeg så det er ikke lett.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klematis: Det er jeg selv som har hauset meg opp pga alle symptomene jeg har kjent og det er derfor jeg har testet, uavhengig av hva du eller noen andre har oppfordret til. Neste gang, så er det jeg som ikke må hause opp meg selv på grunnlag av at jeg føler meg gravid. Jeg føler på samme måte som Cuba skrev inne hos seg selv, har dårlig samvittighet for å ha engasjert dere for ingen ting... :sjenert:

Cuba: Ja, vi får gjøre det. :jepp: Julebaby hadde vært koselig.. Verdens beste julegave! :rødme: Ikke lett med disse symptomene, men nå har jeg fått meg en lærepenge – neste gang skal jeg ikke ta noen symptomer alvorlig.

Det kommer ikke noe blod… :forvirret: Jeg kjenner meg så utrolig lei meg, for oppi mitt hode nå er det noe galt etter utskrapningen… :trist: Dette er jo 3. gang det bare kommer brun utflod med 28 dagers mellomrom. Jeg er ikke lei meg for at jeg ikke er gravid, men fordi det ser ut til at dette også bare blir en tullemens! :tristbla: Det kan da ikke være normalt? Jeg har jo ikke fått sjekket opp ting etter utskrapningen..

Skal se det an et par dager, kommer det ikke noe blod, ringer jeg og får en time hos gynekolog. Er en privat klinikk jeg har brukt tidligere, og der får jeg time ganske kjapt. Håper jo at alt er i orden, men greit å få sjekket opp så jeg slipper gå rundt med mange rare tanker…

Åh, at det skal være så vanskelig! Dumme MA og dumme utskrapning! :murvegg: Føler bare for å grine. Tårene lurer i øyekroken hele tiden. Gleder meg til denne arbeidsdagen er over, da skal jeg hjem og slippe tårene løs. Trenger det nå. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff! Mange :klemmer: til deg. Syntes en telefon til eller time hos gyn er en god idé. Om det er normalt med så liten blødning så lenge etter utskrapning aner jeg ikke, men helt sikkert lurt å sjekke det.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har så mye lurt å komme med, men sender over noen :klemmer: hvertfall! Håper du finner ut av det snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt rart, er at det ser ut som at du har vært borti litt samme som meg. Svak positiv CB, så ikke noe mer tegn til streker de kommende dagene, så rosa UF en dag ved IKM; litt brun UF de to kommende dagene, så en dag uten noe slikt, følte meg ennå øm og trøtt i kroppen og slikt, utpå ettermiddagen tok jeg en FR=positiv...

Ikke for å hause opp noe som helst, måtte bare nevne det, siden det ligna litt.

Men det hjelper å se helt bort fra at man kan være gravid å droppe og teste, for da blir vi jo ikke så skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: uff da :( Dumme tanta skulle jo ikke komme nå :( Merkelig med positive tester for så å være negative da :klø:

Ta kontakt med gynekologen din dersom det ikke kommer noe mer blod ja, greit å sjekke ut om hvordan det ligger ann der nede etter utskrapingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige ord, trøst og klemmer, jenter. Dere er gull verdt! :klemmer:

Estrella: Jeg tenkte faktisk på det... husket du hadde hatt noe liknende og måtte inn i dag og lese om det hos deg på nytt. :) Uff, jeg er en evig optimist og klorer meg til de minste håp, men må nok bare prøve å omstille meg og heller bli utrolig positivt overrasket dersom det samme skulle skje med meg.

Går bedre nå altså, blir bare litt mange tanker på en gang, men nå har jeg fått sortert de litt, så da går det greit. Selv om jeg nå tror at ting sikkert er i orden og at det sikkert er normalt etter en utskrapning, har jeg allikvel bestemt meg for å ringe gynekologen bare for å få bekreftet at det er i orden, så slipper jeg å tenke på det. Er utrolig hvor mye sånne dumme tanker kan gjøre når de først setter seg i hodet, så greit å få luket det bort, så kan jeg bruke energi på andre ting. :Nikke:

Har akkurat bestilt masse nytt undertøy fra H&M, det er faktisk der jeg finner det undertøyet som passer best. Har gått opp i BH-størrelse, så trengte å fornye litt. Ikke at puppene mine har blitt større, men etter at jeg har trent overkroppen litt mer seriøst det siste året, har jeg rett og slett blitt bredere over ryggtavla. :fnise: Nå er det bare å glede seg til pakke i posten! :hoppe:

I dag slo det meg at det etter denne uka bare er 3 arbeidsuker til påskeferie! Hurra! :strix: Og etter påsken, da er det liksom ordentlig vår!! Ah, som jeg gleder meg! :sol:

Ha en fin kveld, jenter! Takk for at dere er til, dere er toppen, hele gjengen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med noen flere :klem:

Sikkert en god ide å ta en sjekk, så trenger du hvertfall ikke tenke mer på det. Jeg har også følt at ting har vært annerledes etter utskrapning, det har stadig vært noe... :sukk:

Krysser fingrene for at du får et julemirakel jeg :rødme:

Ha en fortsatt fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ananan: Takk for :klem: . Uff, at det skal være så mye styr etter en utskrapning.. Akkurat som om utskrapningen og en avbrutt graviditet ikke er nok. :sukk: Du har jo virkelig hatt ditt.. :troest: Har bestilt time hos gynekolog nå, skal bli godt å få sjekket opp. Forhåpentligvis er ting i orden, men greit å få det bekreftet.

Takk for det, jeg krysser fingrene for at det blir et novembermirakel på deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget meg en liten liste over ting jeg gleder meg til de neste ukene. Føler at jeg har tenkt litt vel mye på graviditet i det siste, så skal heller prøve å fokusere på andre hyggelige ting. Får nesten en følelse av at graviditet er det eneste som betyr noe i livet mitt nå, og sånn vil jeg ikke tenke, da blir jeg sprø. Graviditet skal få sin plass når jeg faktisk er gravid, så skal jeg prøve å tenk på og glede meg til andre ting fram til da. Sikkert ikke så lett, men kanskje en liste kan hjelpe meg på vei. :)

Uke 11

Lørdag – fest!

Søndag – seriestart tippeligaen (”mitt” lag har hjemmekamp).

Uke 12

3 uker igjen til påskeferie! :sol:

H&M-pakke i posten

Torsdag – time hos gynekolog. Gruer meg, men gleder meg til å få det unnagjort!

Uke 13

2 uker igjen til påskeferie! :sol:

Morsom jobb-greie

Premiere på En shopoholikers bekjennelser – gledet meg til og ventet på lenge

Uke 14

1 uke igjen til påskeferie! :sol:

Premiere på Marley & Me – gledet meg til lenge

Onsdag – skal på landskamp

Fredag – kan nyte den deilig følelsen av å ha lang ferie liggende foran meg

Søndag - hjemmekamp

Uke 15

Påskeferie! :strix:

Kanskje positiv test? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gossip girl: Har fått time torsdag neste uke. Det er jo sikkert ikke noe galt, men vil gjerne ha en bekreftelse på at alt er i orden. Får jeg ikke det, er jeg redd jeg kommer til å tenke mye på det og bli redd for det ene og det andre. Gruer meg litt, for er alltid redd for svarene jeg kommer til å få, men gleder meg til å få det overstått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har fått time hos gynekologen :) Greit å få sjekket opp ;)

3 uker til påske ja, det skal bli deilig med noen fridager snart ;) Og ikke minst at våren er litt nærmere etter påsken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å de filmene gleder jeg meg også til, men blir nok til de gis ut i USA på dvd jeg får sett de. Mannen nekter være med på slike filmer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky?: Skal bli utrolig deilig med påskeferie og nå er det ikke lenge igjen.. Bare tre arbeidsuker, neste uker raser sikkert avsted som denne uka har gjort, og vips, så er det plutselig bare to uker! :hoppe:

Gossip girl: Det spørs om jeg klarer å få med meg min sambo også. Etter at jeg klarte å lure han med på SATC-filmen, tror jeg han har fått nok. :fnise: Han hadde visst aldri følt seg så dum i hele sitt liv som da han satt i kinosalen som en av fire, fem menn. :ler:

ENDELIG FREDAG! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...