Gå til innhold

Spire! Hvor er du?


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Hahaha... Ikke mye romantikk i gården der nei :fnise:

Min mann vil jo ikke høre snakk om at jeg har EL en gang.... Å han vil snakke minst muli om EL, TR ol... Å om det er snakk om å ligge en halv time etter :sengekos: så hadde han sikkert begravd seg ned i dassen :gjeiper:

Han tror nok at siden sønnen hans ble unnfanget på "normal" måte (ikke planlagt, men ett hendig uhell), så skal vår sin lille spire også bli unnfanget slik... Ikke som et uhell da seff, men man skal ikkje gjøre noe extra for å bli gravid!

Snodige lille hanen min :rødme:

EL går greit. Han spør meg støtt og stadig om jeg har fått positiv test o.l. Men alt som har med kroppslige væsker er han sterkt i mot, alt bortsett fra sine egne svømmere da. :fnise:

Det er min kjære som presser på at jeg skal ligge i minst en halv time. Jeg synes det er forferdelig kjedelig og har bestemt at dersom jeg skal ligge der en halv time, så skal jammen meg han også gjøre det. Det er veldig herlig å bare ligge og snakke og kose i sengen også, så litt romantikk får vi da. :ler:

Ja, det er kanskje litt lettere for ham å tenke sånn. Min kjære tenkte også sånn, da de fleste av kompisene hans har supersperm og har fått både en og to unger ved et uhell. :overrasket: Men etter 1,5 år har han fått øynene opp og vet at det ikke alltid er like lett. Men de er uansett skjønne disse mannfolka våre da, om enn kanskje litt uvitne på enkelte områder? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halvtimer med tvangsprating i sengen er ganske romantisk ja. :fnise: Uansett koselig at mannen er med på prosjektet og engasjerer seg.

Bestøver deg litt, og ønsker deg en super helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god helg :klemmer:

Krysser fingrene for at det har klaffet for deg denne mnd :jepp:

Halvtimer med tvangsprating i sengen er ganske romantisk ja. :fnise: Uansett koselig at mannen er med på prosjektet og engasjerer seg.

Bestøver deg litt, og ønsker deg en super helg! :klemmer:

Ingen lykkeønskninger eller bestøvinger hjalp dessverre. Mensen kom i dag. :sinna::murvegg::trist: Skal det noen gang klaffe for oss?

Orker ikke å skrive så mye nå, blir bare trist da. Ha en fin søndag folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gi deg en god :hug:

Dette med babylaging er jammen urettferdig. Håper inderlig at det klaffer for dere snart. Har tro på at den sitter på bryllupsnatten eller bryllupsreisen jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Innom og hilser på! :hallo:

Kjipt med TR.. Krysser fingrene for bedre lykke neste runde!

Blir jo spennende med utredning i mai for dere. Hadde jo vært kult om den timen bare kunne avbestilles da - vi krysser fingrene!! :sjarmør:

Ha en fin søndag!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare gi deg en god :hug:

Dette med babylaging er jammen urettferdig. Håper inderlig at det klaffer for dere snart. Har tro på at den sitter på bryllupsnatten eller bryllupsreisen jeg. ;)

Takk for klemmer.

JA, det er kjempeurettferdig. Men jeg unner alle å bli gravide altså. :Nikke:

*sukk* Det hadde jo vært kjemperomantisk da, unnfanget på bryllupsnatten. :rødme:

Innom og hilser på! :hallo:

Kjipt med TR.. Krysser fingrene for bedre lykke neste runde!

Blir jo spennende med utredning i mai for dere. Hadde jo vært kult om den timen bare kunne avbestilles da - vi krysser fingrene!! :sjarmør:

Ha en fin søndag!! :klemmer:

:vinke: Så gøy med nye folk.

Takk for fingerkryssing, det ser virkelig ut som at vi trenger det. :sjenert: Ja, det er det jeg også håper på, at det ikke kommer så langt som evt. prøverør. Men jeg er jo litt realistisk da, og må innse at etter over 1,5 år med kontinuerlig prøving og 5 år sporadisk ''hoppe av i svingen'' trenger vi nok litt hjelp.

:klem: til deg også!

Innom og :klemmer: litt og :kjefte: på TR!!

Takk for :klemmer: og :kjefte: Baillie! :kose:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i litt bedre humør enn i går. Jeg var bare så utrolig frustrert, sint og trist og det hjalp ikke at min kjære var borte og at jeg ikke kunne få tak i ham.

I går var faktisk den første gangen jeg har grått mine bitre tårer over å få mensen. :sjenert: Hver syklus har jeg følt at vi kanskje ikke har gjort vårt beste, han har vært borte e.l., men denne gangen har vi faktisk gjort alt vi kunne. Vi har hatt så mye sex vi har orket, på EL i tillegg, rompa i været osv. osv. Og allikevel har det ikke klaffet. Da fikk jeg liksom en følelse av at dersom det ikke klaffet denne gangen, kommer det aldri til å klaffe.

Min kjære klarte å roe med ned i telefonen da, han er flink til det. :rødme: Han er så flink til å holde seg positiv og si at ''da prøver vi igjen neste gang'' som om det er det mest naturlige i hele verden. Herlige mannen min. :strix:

Han er også hjemme rundt EL neste gang. :hoppe: Da er det påskeferie, vi skal på hyttetur og det skal bli :sengekos: døgnet rundt. :fnise: Nesten da. Et vennepar skal også være med, men :humpe: skal det bli!

Tiden begynner å renne ut for legetime også. Jeg grugleder meg til det. Håper at vi klarer det selv før det, men jeg (eller, vi) vil jo allikevel ha hjelp dersom det er noe galt med meg. Vi har lite lyst til å prøve så lenge enda en gang, dersom det skulle bli flere på oss.

Ellers har jeg hatt en kjempeherlig helg. Jeg har burt meg inne i leiligheten og bare vært meg selv. Jeg har sett et tonn med filmer - Milk anbefales på det sterkeste forresten - lest og oppdatert meg på seriene mine. *herlig*

I dag blir det vasking og rydding av leilighet da jeg ikke har gjort en dritt i helga og støvet ligger metertykt over alt. :flau:

Ha en fin mandag alle sammen! :kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei hei

Triest at det ikke gikk denne gangen. Håper det blir en liten påske spire på deg da :)

Så dere har prøvd såpass lenge altså, forstår at du grugleder deg til legetime.

Er jo greit å få vite hvis det skulle være noe galt.

Tiden går liksom så fort når man prøver sånn. Merker litt tids press jeg også. Blir ikke lenge før jeg heller bestiller meg en legetime, skal vente til denne prøve perioden er over, selv om jeg vet at vi ikke kommer til å treffe EL helt..

Mandags :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei hei

Triest at det ikke gikk denne gangen. Håper det blir en liten påske spire på deg da :)

Så dere har prøvd såpass lenge altså, forstår at du grugleder deg til legetime.

Er jo greit å få vite hvis det skulle være noe galt.

Tiden går liksom så fort når man prøver sånn. Merker litt tids press jeg også. Blir ikke lenge før jeg heller bestiller meg en legetime, skal vente til denne prøve perioden er over, selv om jeg vet at vi ikke kommer til å treffe EL helt..

Mandags :klemmer:

Ja, det begynner å bli en stund nå. :sjenert: Jeg sluttet på p-pillene i oktober 2007, men vi har aldri vært noe særlig flink med dem (eller annen prevensjon) opp gjennom årene, og har ofte praktisert ''hoppe av i svingen-metoden'' helt siden vi ble sammen egentlig. Huff, nå hørtes vi utrolig uansvarlige her. :fnise: Poenget mitt er jo at ingenting har skjedd på alle de årene vi har vært uforsiktige, og hele den tiden vi har vært aktive prøvere. *aaaargh*

Det er bare til å bestille time hos lege, det tar veeeeldig lang tid. :sur: 5 mnd. ventetid her i gården... :kjefte:

Mange mandags :klem: til deg også! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er det som skjer med meg? Mensen bare fosset ut på søndag (sorry detaljer :sjenert: ) og nå er den nesten helt borte??? :klø: Jeg har alltid mensen i en hel uke, gjerne lengre, men aldri kortere. *litt forvirret nå* :bond:

Min kjære kommer hjem i kveld! :hoppe: Det skal bli så herlig å få se ham igjen, og faktisk være sammen med ham i mer enn et par timer. :rødme: I tillegg er det Paradise Hotel i kveld - alt er egentlig bare velstand i heimen i dag. :fnise: (Ja, jeg elsker søppel-tv :sjenert: )

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen! :kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg med mannen ikveld, tenker det er godt å krype i armkroken! ;)

:klem:

Det ble lite armkrok gitt, han kom hjem rett etter at jeg hadde lagt meg i sengen for å lese. Men litt kyss og klem ble det da. :rødme:

Fremdeles ingen tegn til mensen lengre. Hva er det som skjer med meg? :klø: Kan jeg ha hatt en SA? Burde jeg ikke ha hatt mer vondt da? Kanskje jeg skal ta en graviditetstest når jeg kommer hjem? Den vil vel vise positiv dersom jeg faktisk har vært gravid? *hmmm* Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig det med mensen da :klø:

Kanskje den har ombestemt seg for å ikke komme lenger, :gjeiper:

Var nok kos å få hjem din kjære :) Skal han være hjemme en stund nå da?

God onsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig det med mensen da :klø:

Kanskje den har ombestemt seg for å ikke komme lenger, :gjeiper:

Var nok kos å få hjem din kjære :) Skal han være hjemme en stund nå da?

God onsdag :klemmer:

Ja, det er utrolig merkelig. :klø: :vetikke:

Ja, det var herlig! Nå skal han være hjemme i 3 uker! :hoppe: Han sa til og med i går at han skal skru av telefonen sin mellom 8 og 4 slik at han ikke blir oppringt for å jobbe overtid. :fnise: Han kommer uansett til å si nei da. Han har jo jobbet 4 uker i løpet av de siste 5 ukene eller noe slikt. :overrasket: Da setter jeg foten ned og sier at nok er nok. :ler:

God onsdag til deg også! :kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så merkelig TR din skal være da... :klø:

:hoppe: HURRA :hoppe: for Bellemannen som skal være hjemme i 3 uker :hoppe: :hoppe:

Da skulle dere vertfall nå EL om det var en vanlig TR du hadde :danse:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig TR din skal være da... :klø:

:hoppe: HURRA :hoppe: for Bellemannen som skal være hjemme i 3 uker :hoppe: :hoppe:

Da skulle dere vertfall nå EL om det var en vanlig TR du hadde :danse:

:hug:

Veldig veldig merkelig.

:hoppe: litt med deg! :hoppe::skya: Jeg har EL når vi skal på hyttetur. :nigo: Dersom syklusen min ikke plutselig skal gjøre opprør vel å merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var mensen tilbake igjen gitt, for full styrke. :fnise: Dere får visst en live oppdatering av mensen min denne syklusen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...