Gå til innhold

Spire! Hvor er du?


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

En brødkutter eeeeek :sjokkert: Det har jeg alltid sett for meg at jeg kommer til å klare men har ikke skjedd enda :) Enda verre med sånn en kjøtt kutter som vi hadde på skole, var alltid driiitnervøs da jeg skulle kutte noe i den. Til å med etterpå da kontakten var dradd ut og jeg skulle vaske den skalv jeg i buksa :skratte: Nervevrak diluks :fnise:

Men jeg har alltid uflaks så venter liksom alltid bare på det :jepp:

En liste over ting som skal gjøres er smart ja, jeg skal støvsuge i dag og vaske badet men det sa jeg jo i går å :gjeiper:

ha en god dag ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig! :rope:

Nei, det er ikke så lenge til, en måned i dag faktisk.

Ja, det er forferdelig ekkelt. *grøss* Tingen er jo bare den at jeg skjærer meg hele tiden. :fnise: Enten er det papirkutt (det har jeg sikkert hatt 100 ganger) eller vanlig kniv. Meg + kniv = katastrofe. Du kan tenke deg hvordan fingrene mine så ut etter en ukes feriejobbing i kantine hvor jeg skjærte smørbrød hele dagen. :redd:

Det var et godt tips, skal prøve det. Funker det også på vanntette plaster? :klø:

Papirkutt... :dåne: Det er det verste! Iiisj... Så Jackass-filmen på kino, og da de torturerte seg selv med papirkutt mellom fingrene, holdt jeg seriøst på å kaste opp.. :overrasket: Fyttigriiiisen!

Håper fingeren din er bedre nu da hvertfall :troest:

Ja, funker på vannfast plaster oxo, men ikke på limen da.. Bare på den "bomullsbiten" av plasteret, som ligger over såret.. Så du må ta av forsiktig, og bløte den bomullsbiten mens du løsner den lixom...

Ha en flotters tirsdag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En brødkutter eeeeek :sjokkert: Det har jeg alltid sett for meg at jeg kommer til å klare men har ikke skjedd enda :) Enda verre med sånn en kjøtt kutter som vi hadde på skole, var alltid driiitnervøs da jeg skulle kutte noe i den. Til å med etterpå da kontakten var dradd ut og jeg skulle vaske den skalv jeg i buksa :skratte: Nervevrak diluks :fnise:

Men jeg har alltid uflaks så venter liksom alltid bare på det :jepp:

En liste over ting som skal gjøres er smart ja, jeg skal støvsuge i dag og vaske badet men det sa jeg jo i går å :gjeiper:

ha en god dag ;)

:kose:

:fnise: Vet ikke helt hvordan jeg fikk det til. Tror jeg skulle skjære noe kjøtt, som skulle være litt tynt. Da går det fort galt. :sjenert:

Ha en fin dag du også! :klem:

Papirkutt... :dåne: Det er det verste! Iiisj... Så Jackass-filmen på kino, og da de torturerte seg selv med papirkutt mellom fingrene, holdt jeg seriøst på å kaste opp.. :overrasket: Fyttigriiiisen!

Håper fingeren din er bedre nu da hvertfall :troest:

Ja, funker på vannfast plaster oxo, men ikke på limen da.. Bare på den "bomullsbiten" av plasteret, som ligger over såret.. Så du må ta av forsiktig, og bløte den bomullsbiten mens du løsner den lixom...

Ha en flotters tirsdag! :hoppe:

:overrasket: Tror ikke jeg har sett den filmen, da hadde jeg sikkert :dåne: ! *grøss*

Takk for tips, skal huske det til neste gang. :Nikke:

Ha en fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag:

Lage ferdig invitasjoner

Sende utenlandsinvitasjoner

Støvsuge hele leiligheten - ikke gjort enda... :sjenert:

Onsdag:

Ta sol

Shoppe litt

Rydde soverom

Torsdag:

Rydde bilen

Trene

Levere bøker på biblioteket

Fredag:

Trene

Ringe busselskapet

Gå til frisøren (? Må bestille time først)

Jobbe, jobbe, jobbe, jobbe

Huff, fikk ikke gjort ferdig listen min i går. :sjenert: Men satser på at jeg gidder å støvsuge i dag og gjerne rydde rommet også. Ja, jeg er fryktelig lat når det kommer til husarbeid. :flau::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke velkommen her i gården, så jeg vet ikke hvorfor hun alltid kommer! :sinna: Håper det er grensetesting hun holder på med. :fnise:

Takk for *blåse på*, det trengte jeg. Min kjære er jo ikke hjemme, så jeg fikk ingen trøst jeg... :troest: Kan tro jeg svømte i min egen selvmedlidenhet da. Ikke nok med at jeg har mensen, jeg må også kutte meg i fingeren og bare ha det rævva. :fnise:

Kvelden min har vært kjempefin, Mats er jo tilbake! :skya:

Mats?? :klø:

Og når det gjelder mensen og fingerkutting, så kommer dårlige ting ofte samlet. Nå er begeret snart fullt for deg, og da kommer de gode tingene løpende på rekke og rad. :jepp:

Kan du lage en liste for meg også? Er verdens minst effektive menneske for tiden... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mats?? :klø:

Og når det gjelder mensen og fingerkutting, så kommer dårlige ting ofte samlet. Nå er begeret snart fullt for deg, og da kommer de gode tingene løpende på rekke og rad. :jepp:

Kan du lage en liste for meg også? Er verdens minst effektive menneske for tiden... :sjenert:

Paradise Hotel! :hoppe: Jeg antar at du ikke følger med på det? ;)

:Nikke: All dritten kommer på én gang, det er sikkert og visst.

:fnise: Kan godt lage en til deg også. Bare å si ifra hva du vil ha på den det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke tv 3 jeg men har hørt at det er heeelt sinnsykt bi år :hoppe:

Greit å ikke ha så mange kanaler for da hadde jeg blitt inne å sett tv hele dagen :sjokkbla:

Men nå er jo :sol: her så da er det ut på verandaen hver dag;)

Været hos deg i dag?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradise Hotel! :hoppe: Jeg antar at du ikke følger med på det? ;)

:Nikke: All dritten kommer på én gang, det er sikkert og visst.

:fnise: Kan godt lage en til deg også. Bare å si ifra hva du vil ha på den det! :ler:

Ikke rart at jeg ikke skjønte noenting.... :riste:

Jeg trenger en liste ja. Over husarbeid. Et stk soverom, to bad, kjøkken og stue. Værsågod. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husarbeid er kjedelig :husarbeid: . Da må jeg være aleine hjemme, slik at jeg kan sette musikken på full guffe og kan danse med mens jeg vasker og rydder. :fnise:

Men synes du har vært flink,jeg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tv 3 jeg men har hørt at det er heeelt sinnsykt bi år :hoppe:

Greit å ikke ha så mange kanaler for da hadde jeg blitt inne å sett tv hele dagen :sjokkbla:

Men nå er jo :sol: her så da er det ut på verandaen hver dag;)

Været hos deg i dag?

:klemmer:

Paradise Hotel er det eneste jeg ser på tv, ellers går det i ting jeg laster ned på dataen. Det er mye gøyere å følge med på USA sitt tempo på serier enn Norges. :Nikke:

Ikke rart at jeg ikke skjønte noenting.... :riste:

Jeg trenger en liste ja. Over husarbeid. Et stk soverom, to bad, kjøkken og stue. Værsågod. :duskedame:

Kommer med liste til deg straks! :fnise:

Husarbeid er kjedelig :husarbeid: . Da må jeg være aleine hjemme, slik at jeg kan sette musikken på full guffe og kan danse med mens jeg vasker og rydder. :fnise:

Men synes du har vært flink,jeg. :klemmer:

Det er dørgende kjedelig. :dåne: Jeg også må ha musikk på, det er en nødvendighet. :Nikke:

Bah, jeg har ikke vært noe flink denne uken. Jeg har vært så utrolig tiltaksløs at jeg burde skamme meg. Ligger som et slakt på sofaen og glor på gamle episoder av Greek. :sjenert: Det er jo veldig gøy da, men ikke når det går ut over hva jeg egentlig burde gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag:

Lage ferdig invitasjoner

Sende utenlandsinvitasjoner

Onsdag:

Ta sol

Torsdag:

Trene

Levere bøker på biblioteket

Handle inn for uken

Fredag:

Ta sol

Ringe busselskapet

Gå til frisøren (? Må bestille time først)

Jobbe, jobbe, jobbe, jobbe

Huff, i går var en skikkelig dårlig dag, husarbeid-wise. :sjenert: Tror kanskje jeg bare skal utsette det til helgen? Da vet jeg at jeg får gjort det, samtidig med at listen min ikke bare er en oppramsing over hva jeg ikke får gjort. :klaske:

Liste for helg:

Støvsuge hele leiligheten

Rydde soverom

Rydde bilen

Shoppe litt

Når jeg kommer inn her på mandag, SKAL alt dette være gjort. Jeg SKAL også klare å trene i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei ;)

:vinke:

Den listen var jo ikke så lang da så iløpet av helgen burde det jo være gjort ;)

Men skjønner problemsstillingen litt å :) I helgen vil man jo helst slappe av etter uka på jobb så kanskje shoppingen er det som dfrister mest :fnise:

GOD HELG IALLFALL :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:duskedame: Heier på deg!

Har troen på at du kommer igjennom listen før helga er omme :duskedame: :duskedame:

God torsdags kveld :klemmer:

Takketakk!

Det er lov å være litt slapp innimellom. :Nikke:

Men :duskedame: på deg jeg også angående planene dine.

:klem:

:Nikke: Slapp får man lov til å være... :fnise:

hei hei ;)

:vinke:

Den listen var jo ikke så lang da så iløpet av helgen burde det jo være gjort ;)

Men skjønner problemsstillingen litt å :) I helgen vil man jo helst slappe av etter uka på jobb så kanskje shoppingen er det som dfrister mest :fnise:

GOD HELG IALLFALL :strix:

:klemmer:

Det er definitivt shoppingen som frister mest, ja. :sjenert:

God helg Belle - og lykke til med listen :klemmer:

God helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liste for helg:

Støvsuge hele leiligheten

Rydde soverom

Rydde bilen

Shoppe litt

Ta sol

Trene

Handle inn for helgen

Levere bøker på bibliotek

Huff, ble lite trening i går, gitt. :sjenert: Det ble shopping i går, var veldig sent hjemme og orket ikke å tenke på trening en gang. :sjenert: Men det ble jo mye gåing da, på høye hæler. *bortforklarer meg litt* :ler:

Men i dag skal jeg trene. Jeg skal gå til solstudio, ta sol og gå tilbake. Det er ca. 15-20 minutter én vei, og dersom jeg går litt fort får jeg litt trening ut av det. :hoppe: Har et ødelagt kne, så noe mer enn gåing funker ikke. Men vi får gjøre det beste ut av det man har. :duskedame:

En liten trist nyhet: min kjære er mest sannsynligvis borte på EL. :trist: Jeg har EL ca. neste helg. Han skulle egentlig komme hjem kommende onsdag, men han må jobbe overtid. :sinna::murvegg: Det er jo veldig mye penger det er snakk om, og de kommer veldig godt med til bryllupet, men det er bare så utrolig frustrerende å aldri få ting til å funke. :tristbla: Det kan jo kanskje hende det kun er et par dager overtid (da kommer han jo hjem til EL), men mest sannsynligvis blir det en hel uke. Skal det aldri klaffe for oss?

Puh, det er godt å få lufte ut frustrasjonene mine her inne. Håper det ikke blir altfor mye klaging for dere. :sjenert:

Ha en fortsatt fin fredag og en glitrende helg alle sammen! :klem: og :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...