Gå til innhold

Spire! Hvor er du?


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med mensen :fnise:

Så kjekt det blir med tre uker med mannen :)

God helg :klem:

:fnise: Det går bra med mensen. I går var den bare sånn halvveis og i dag er den helt borte - igjen. Jeg som ALLTID pleier å ha den i minst en uke. Merkelige greier altså. Ikke at jeg klager på å ha kort mens, men det er så typisk at kroppen gjør opprør når jeg absolutt ikke vil at den skal gjøre det. :sur: Håper ikke EL starter opprør også. :fnise:

Årh, det skal bli herlig. Vi skal ha en skikkelig kjærestehelg denne helgen med bare avslapping, tv-titting og altfor mye mat. :klaske: Det skal bli himmelsk! :strix:

Ellers: bare 1 uke til ferie! :hoppe::skya: Kjenner at jeg trenger det nå, er så utrolig sliten for tiden. I går sov jeg fra 7-halv 9 og la meg igjen kl. halv 11 og sovnet uten problemer. :overrasket: Da skal det bli herlig å ha ferie i OVER EN UKE! *woo-hoo* :fnise:

Jeg tror også at vi skal trappe litt ned på prøvingen også. Vi skal ikke slutte - for all del - men vi stresser altfor mye med EL, mensen, rompa i været osv. Tror vi skal prøve å få hodene våre innstilt på at vi ikke prøver så hardt som vi gjør, bare ''ta det som det kommer''.

Et spørsmål: er det noen som vet hvor lang tid det tar å få hormoner etter å ha vært hos gynekolog?

Vi skal nemlig gifte oss en måned etter jeg skal til gynekologen og har lite lyst til å være en vandrende hormonklump på bryllupsdagen. :fnise: En bekjent av oss var begynt på hormonkur for litt siden, og mannen hennes kunne så vidt være hjemme når hun var hjemme - så hissig var hun. :ler: Blir litt stressa dersom hormonene påvirker meg også på den måten. :sjenert:

Ha en fin fredag alle sammen! :kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og ønsker deg en super helg :klemmer:

God helg Bella søta :) Kos deg med gubben i helgen :)

:hug:

Tusen takk søte jenter! :kose:

Ha en strålende helg begge to! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin helg ?

Godt å høre at du fikk kontroll over mensen igjen da, og få håpe at den ikke tuller med EL denne perioden! Det liker vi ikke :snurt:

Blir deilig med ferie nå, sitter selv og teller ned dagene! :duskedame:

God mandag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin helg ?

Godt å høre at du fikk kontroll over mensen igjen da, og få håpe at den ikke tuller med EL denne perioden! Det liker vi ikke :snurt:

Blir deilig med ferie nå, sitter selv og teller ned dagene! :duskedame:

God mandag :klemmer:

Jeg har hatt en herlig helg uten de helt store sprellene. :fnise:

Kontroll og kontroll fru Blom...hadde det vært en vanlig mens skulle jeg ikke vært ferdig før tidligst i morgen, men denne gangen har den vært borte siden fredag. :overrasket: Ikke vet jeg hva som er annerledes denne gangen, men jeg skal ikke klage så lenge EL ikke tuller også. Mensen er noe dritt, uansett om vi er prøvere eller ei. :sur:

Årh, jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn ferie jeg for tiden. Jeg har vært så utrolig sliten den siste uken, sovet middag i flere timer for så å sove i 8 timer til på natten - og fremdeles like sliten om morgenen. Tror nok det er ferien som gjør det, et siste krampetak før jeg har fri i over en uke. :hoppe: Det skal bli så herlig! ....selv om jeg er lokket med på hyttetur på fjellet. :spy: Jeg er så lei av snø og dritt (eller, lei av vinteren kan du si), men det skal nok bli kjempekoselig. Et vennepar av oss skal være med, og de skal ha med seg halvt-åringen sin. :rødme: Da blir det nok en ivrig bleieskifter og matforer i meg. :fnise: Det veier opp for all snøen og en eventuell skitur. :ler:

Ha en fin mandag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det lite som skjer i prøver-land her i gården. Jeg skal ha EL kommende søndag - da er det bare å sette seg ned å vente. Skal prøve å finne EL ved hjelp av tester denne gangen også, men jeg må si at jeg er jammen meg ikke noe særlig positiv akkurat. Uansett, EL har jeg og så lenge vi står på MÅ det jo bli blinkskudd en gang. :Nikke: *prøver å holde meg positiv til en forandring*

Det er så herlig å ha min kjære 100% med på dette også. Jeg orket ikke å ha sex i går, men jeg sa til ham at i dag blir det noe på ham. Da var han flink og sa: ''men da skal jeg ikke runke i kveld jeg da''. :fnise: Prøver så godt han kan å ha best mulig kvalitet på svømmerne sine, skjønningen min. :rødme:

Vi var på besøk hos det venneparet vi skal på hyttetur med i går for å planlegge litt. Kjenner at jeg faktisk gleder meg til turen - selv om jeg er drittlei snø og vinter. :sjenert: Det skal bli gøy å gå på langrennstur med kakao, appelsiner og kvikk lunsj. :)

Ha en fin tirsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påska ska det skje,vettu ;)

Og så får vi håpe testene er litt mer samarbeidsvillige denne gangen og er positive når de skal :fnise:

Så søt mannen din er,da. Ikke rart at vi er så glade i dem :rødme:

Ingenting er bedre enn Kvikk Lunsj, kakao, appelsiner og grille pølser i påska, uansett hvor lei man er snøen. Kjenner jeg meg selv rett, så blir det bare å grave seg ned rett ved hytta og sitte i sola og kose meg, mens de andre går på ski :fnise:

Åhh.... nå gleder jeg meg til påske! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg vet ikke om jeg skal si det, men det kunne ikke ha vært en festeblødning du hadde da? Du vet, når egget fester seg? Huff, vil ikke gi deg falske forhåpninger eller noe her, men det var det første som slo meg...

Vel, dere får bare være flinke og stå på! Hehe... Den må jo sitte til slutt? Og han mannen din høres jo helt fantastisk forståelsesfull ut :)

Ha en fortsatt fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påska ska det skje,vettu ;)

Og så får vi håpe testene er litt mer samarbeidsvillige denne gangen og er positive når de skal :fnise:

Så søt mannen din er,da. Ikke rart at vi er så glade i dem :rødme:

Ingenting er bedre enn Kvikk Lunsj, kakao, appelsiner og grille pølser i påska, uansett hvor lei man er snøen. Kjenner jeg meg selv rett, så blir det bare å grave seg ned rett ved hytta og sitte i sola og kose meg, mens de andre går på ski :fnise:

Åhh.... nå gleder jeg meg til påske! :Nikke:

I påsken skjer det ja! :Nikke: Med et vennepar og en baby i naborommet. :fnise:

Han er kjempesøt, herlig og bare helt perfekt. :strix: *vandrende klisje akkurat nå* :fnise:

Pølsegrilling blir det også, oppe på vidda. Gleder meg egentlig veldig mye, det er bare snøen og kulden som får ned humøret mitt. Men så lenge været ikke er surt, skal det nok bli kjempebra!

Hmm, jeg vet ikke om jeg skal si det, men det kunne ikke ha vært en festeblødning du hadde da? Du vet, når egget fester seg? Huff, vil ikke gi deg falske forhåpninger eller noe her, men det var det første som slo meg...

Vel, dere får bare være flinke og stå på! Hehe... Den må jo sitte til slutt? Og han mannen din høres jo helt fantastisk forståelsesfull ut :)

Ha en fortsatt fin uke :)

Jeg har tenkt tanken selv... :sjenert: Og når du sier det, så har jeg følt meg litt rar i det siste. På fredag gråt jeg 3 timer i strekk på grunn av en liten bryllupsting min kjære ikke var enig i. Ikke klarte jeg å slutte heller. Jeg har hatt utrolig mye luft i magen også... :flau: Og veldig sliten i tillegg. Kanskje jeg skal ta en test bare for å være på den sikre siden? Tror jeg skal gjøre det! :Nikke: Det er bare det at slike ''symptomer'' får jeg hele tiden, tror det er hjernen min som virkelig vil være gravid og gjør at kroppen min går tummelumsk. :ler: Men jeg tar en test, så er det enten bekreftet eller avkreftet at jeg er gal. :bond:

Uansett, spiren MÅ sitte en eller annen gang og vi prøver å holde fast ved det. Min kjære er bare fantastisk, spesielt på babylaginga. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påsken skjer det ja! :Nikke: Med et vennepar og en baby i naborommet. :fnise:

Han er kjempesøt, herlig og bare helt perfekt. :strix: *vandrende klisje akkurat nå* :fnise:

Pølsegrilling blir det også, oppe på vidda. Gleder meg egentlig veldig mye, det er bare snøen og kulden som får ned humøret mitt. Men så lenge været ikke er surt, skal det nok bli kjempebra!

Jeg har tenkt tanken selv... :sjenert: Og når du sier det, så har jeg følt meg litt rar i det siste. På fredag gråt jeg 3 timer i strekk på grunn av en liten bryllupsting min kjære ikke var enig i. Ikke klarte jeg å slutte heller. Jeg har hatt utrolig mye luft i magen også... :flau: Og veldig sliten i tillegg. Kanskje jeg skal ta en test bare for å være på den sikre siden? Tror jeg skal gjøre det! :Nikke: Det er bare det at slike ''symptomer'' får jeg hele tiden, tror det er hjernen min som virkelig vil være gravid og gjør at kroppen min går tummelumsk. :ler: Men jeg tar en test, så er det enten bekreftet eller avkreftet at jeg er gal. :bond:

Uansett, spiren MÅ sitte en eller annen gang og vi prøver å holde fast ved det. Min kjære er bare fantastisk, spesielt på babylaginga. :rødme:

Åhh, bra du hadde tenkt det selv... Så slapp jeg å gi deg falske forhåpninger lixom.. Hehe... Og det er jo like greit å ta en test, så får du jo bekreftet (eller avkreftet :nei: ) om det er noe der eller ikke :)

Som du sier; kan jo være kroppen din som lurer deg, fordi du tenker så mye på det, men da er den jaggu ivrig etter å lure deg, når den begynner å føkke med mensen din! :sjokkert:

Ta en test, og hold oss oppdatert! Nå ble jeg litt spent... :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, bra du hadde tenkt det selv... Så slapp jeg å gi deg falske forhåpninger lixom.. Hehe... Og det er jo like greit å ta en test, så får du jo bekreftet (eller avkreftet :nei: ) om det er noe der eller ikke :)

Som du sier; kan jo være kroppen din som lurer deg, fordi du tenker så mye på det, men da er den jaggu ivrig etter å lure deg, når den begynner å føkke med mensen din! :sjokkert:

Ta en test, og hold oss oppdatert! Nå ble jeg litt spent... :ninja:

:ninja::lur:

Neida...testen var negativ den, egentlig som forventet. Og kroppen min er overivrig etter å lure meg den. :fnise: Men jeg tror også det kan være fordi jeg har foretatt en drastisk kostholdsendring og spiser hver tredje time nå (3 ganger til dagen spiste jeg før, under 1000kcal til dagen...det blir litt i minste laget og kroppen er på sparebluss) og føler meg veldig oppstappet og oppblåst. Men kroppen venner seg sikker til det etter hvert og får det bedre og mer stabilt. :Nikke:

-------

Huff, én ekstra dag i snøen. :sinna: Sammen med svigers. :sinna: Som alltid drikker seg dritas på hytta. :sinna:

Nå høres det jo ut som om jeg ikke liker svigers i det hele tatt, men det gjør jeg altså. Det er bare tanken på å være isolert oppe på fjellet i enda en dag når jeg egentlig ikke hadde lyst til helgen i utgangspunktet heller. Og det at de (og min kjære) alltid drikker for mye og jeg ikke er komfortabel med voksne mennesker, spesielt familie, som er fulle gjør turen komplett. :sjenert:

Jaja, jeg får gjøre det beste ut av det og prøve å kose meg ihvertfall. :Nikke: Jeg tror uansett helgen blir koselig, junior til vennepar skal jo være med. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ninja::lur:

Neida...testen var negativ den, egentlig som forventet. Og kroppen min er overivrig etter å lure meg den. :fnise: Men jeg tror også det kan være fordi jeg har foretatt en drastisk kostholdsendring og spiser hver tredje time nå (3 ganger til dagen spiste jeg før, under 1000kcal til dagen...det blir litt i minste laget og kroppen er på sparebluss) og føler meg veldig oppstappet og oppblåst. Men kroppen venner seg sikker til det etter hvert og får det bedre og mer stabilt. :Nikke:

-------

Huff, én ekstra dag i snøen. :sinna: Sammen med svigers. :sinna: Som alltid drikker seg dritas på hytta. :sinna:

Nå høres det jo ut som om jeg ikke liker svigers i det hele tatt, men det gjør jeg altså. Det er bare tanken på å være isolert oppe på fjellet i enda en dag når jeg egentlig ikke hadde lyst til helgen i utgangspunktet heller. Og det at de (og min kjære) alltid drikker for mye og jeg ikke er komfortabel med voksne mennesker, spesielt familie, som er fulle gjør turen komplett. :sjenert:

Jaja, jeg får gjøre det beste ut av det og prøve å kose meg ihvertfall. :Nikke: Jeg tror uansett helgen blir koselig, junior til vennepar skal jo være med. :rødme:

Æsj... :kjempesinna: Bæsjmensen! Satt her og var kjempespent jeg nu, og håpte for din del at det hadde slått til... Meeen, som jeg sa tidligere så må den vel sitte tilslutt vel?

:glare: Fulle folk på familieferier liker ikke jeg heller, har helt fobi mot det... Trenger ikke drikke for å kose seg vel? (Nå skal det sies at jeg er vokst opp med altfor fulle familiemedlemmer, som drakk ved hver anledning, og det var IKKE noe koselig... :tristbla:

Du får gå ut når de begynne å bli overstadig, eller gå og legge deg eller noe, så kanskje de tar hintet? Lov å håpe vel... :tunge1:

God tur uansett!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj... :kjempesinna: Bæsjmensen! Satt her og var kjempespent jeg nu, og håpte for din del at det hadde slått til... Meeen, som jeg sa tidligere så må den vel sitte tilslutt vel?

:glare: Fulle folk på familieferier liker ikke jeg heller, har helt fobi mot det... Trenger ikke drikke for å kose seg vel? (Nå skal det sies at jeg er vokst opp med altfor fulle familiemedlemmer, som drakk ved hver anledning, og det var IKKE noe koselig... :tristbla:

Du får gå ut når de begynne å bli overstadig, eller gå og legge deg eller noe, så kanskje de tar hintet? Lov å håpe vel... :tunge1:

God tur uansett!! :klem:

Ja, det er noe dritt! :kjefte: Men de bare MÅ klaffe en eller annen gang! :Nikke:

Jeg tror grunnen til at jeg ikke liker det, er at jeg ikke er vant med det. Jeg hadde aldri sett mamma brisen før jeg var, kanskje 20 år. :overrasket: Jeg er enda ikke vant med det.

Men å drikke med foreldre er helt vanlig for min kjære, både med far og stemor og med mor og kjæreste. Begynner å venne meg littegranne til det, men jeg synes enda det er ukomfortabelt. :sjenert:

:troest: Huff, det er ikke noe sunt miljø å vokse opp i altså. Jeg heller forstår ikke at folk bare MÅ ha alkohol for å kunne kose seg. Et glass vin eller en drink går greit, men en hel flaske vin? Da blir det litt teit synes jeg...

Ja, jeg får heller bare gå å legge meg når de er kommet til det punktet. :tunge1::fnise:

:klem: til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Vil ønske deg en god påsketur :) Det blir nok bra, du får bare gå å legge deg når festen er i gang :fnise: Lokke mannen til sengs pga EL kanskje ?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hallo:

Vil ønske deg en god påsketur :) Det blir nok bra, du får bare gå å legge deg når festen er i gang :fnise: Lokke mannen til sengs pga EL kanskje ?

:klemmer:

God påske Belle!

Håper du får en koselig påsketur og masse :sengekos:

:klemmer:

God påske :klemmer:

Innom fra ferie- og DPO-land. :fnise:

:klem: til alle sammen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Da var jeg tilbake fra ferie. Vi har hatt det kjempefint, om enn litt travelt. :klaske: Vi har vært på hyttetur, gått 8 km langrennstur, sett Fast and Furious, møtt venner og familie, spist grøt hos bestefar og sagt ha det til lillebror som reiste på jobb i 6 uker i går. :trist:

Nå er hverdagen her - og jeg som gjerne skulle hatt ferie i én uke til. :sjenert:

Det ble lite :sengekos: på oss i påsken. Jeg er bare så utrolig drittlei av sex for tiden. Det er blitt en ''nå vi ha sex''-ting i stedet for ''nå har vi lyst på sex''-ting. *river ut store hårdotter* Jeg vil jo ikke at det skal være slik. *fortvilet* Så alt i alt, jeg har ingen høye forventninger til denne pp. Ikke har jeg funnet EL heller.

Men kanskje det er best slik? At vi tar det litt roligere? Da funker det forhåpentligvis siden iherdig prøving definitivt ikke funker for oss... :fnise:

Ha en fin tirsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...