Gå til innhold

Spire! Hvor er du?


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Du hadde nok EL i helga, og med den :sengekos: dere hadde da, har nok gjort susen!

Jeg skal krysse alt som går an å krysse for at TR ikke kommer igjen på mange, mange mnd!! :)

Du får kose deg på Hafjell og med venninna di :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innsatsen deres er det hvertfall ikke noe å si på! :fnise:

Håper du har det fint på Hafjell. Og kos deg masse med venninna di i Oslo. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Hei på deg Belle :)

Håper du har det fint i helga, og at det klaffet før mannen reiste på jobb.

Jeg sitter her med TR, og teller dager til min kjære skal reise. Håper på det samme som deg, at det blir positiv test før han drar.

Ellers skal jeg be TR hålle seg langt unna deg deg neste 9 månedene :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg titta innom spiredagboka di, etter du har vært så snill og lagt igjen noen kommentarer i bryllupsdagboka mi ;)

Kjedelig at ting tar sånn tid da... Skjønner det er frustrerende og deprimerende... Meeen, det er bare å krysse fingrene og kjøre på! En gang må den vel sitte vel??

Masse lykke til fremover! Kommer til å følge med ;)

Så hyggelig med besøk av deg her da! :klem:

Huff, ja, det er ikke noe gøy. Spesielt når jeg ser på alle det har klaffet for denne måneden. :murvegg:

Ja, én gang må spiren komme, om det så er den naturlige måten eller ei. :fnise:

Du hadde nok EL i helga, og med den :sengekos: dere hadde da, har nok gjort susen!

Jeg skal krysse alt som går an å krysse for at TR ikke kommer igjen på mange, mange mnd!! :)

Du får kose deg på Hafjell og med venninna di :klem:

Å, du er så søt med din positivitet (som ikke alltid klarer å ha). :kose: Det skal ikke stå på innsatsen denne gangen ihvertfall, så jeg krysser fingrer og bein for at det har klaffet for oss.

Innsatsen deres er det hvertfall ikke noe å si på! :fnise:

Håper du har det fint på Hafjell. Og kos deg masse med venninna di i Oslo. :klemmer:

:fnise: Vi har øvd oss iherdig denne måneden! :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg søte Belle! :klem:

God mandag til deg søte Nuni! :kose:

:hallo:

Hei på deg Belle :)

Håper du har det fint i helga, og at det klaffet før mannen reiste på jobb.

Jeg sitter her med TR, og teller dager til min kjære skal reise. Håper på det samme som deg, at det blir positiv test før han drar.

Ellers skal jeg be TR hålle seg langt unna deg deg neste 9 månedene :)

:klemmer:

Huff, det er ikke lett med disse mannfolka som reiser i hytt og pine vær. Så trist å høre at du har fått mensen da. :troest: Da krysser vi fingrene for positiv test og masse :humpe: før han reiser igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg tilbake! :hoppe:

Jeg har hatt det veldig fint på fjellet og i Oslo. Vi besøkte ishotellet i Hunderfossen - det var bare utrolig kult! I Oslo ble det litt shopping og myyye venninnekos på sofaen - herlig!

På spirefronten er det veldig stille for tiden. Jeg trodde det var i dag jeg hadde IKM og var sjeleglad for null menssymptomer. Men det er jo neste mandag mensen skal komme. :klaske: Må nok smøre meg med litt tålmodighet frem til da. Ingen gravidsymptomer her i gården annet enn at jeg føler meg litt kvalm når jeg drikker alkohol. Tviler på at dette er noe annet enn dårlig samvittighet. :sjenert: Og ønsketenking kanskje?

Ellers er jeg forferdelig oppblåst og hard i magen ( :sjenert: ), men det pleier jeg å være før mensen uansett.

Bestekompisen til min kjære fikk barn for 7 måneder siden og det er så gøy å treffe på junioren. :rødme: Sist uke fikk jeg skifte bleier, mate og leke med ham mens min kjære og kompis spilte Wii. Veldig gøy, men samtidig veldig trist. Junior minner meg bare på hvor mye jeg også har lyst på en slik en. :trist: Og det hjelper ikke det minste at han er så utrolig søt der han ruller rundt på gulvet. *sukk* Vi får bare smøre oss med tålmodighet og håpe på det beste.

Ha en fin mandag alle sammen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har koset deg i helga. Ingenting er bedre enn :shoppe: og venninnekos på sofa'n :)

Til helga er det min tur å bli minnet på hvor mye jeg vil ha en liten en, da ska jeg endelig se nevøen min igjen. Blitt hele 10 mnd nå! Den tida bare flyr avsted.

God tirsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har koset deg i helga. Ingenting er bedre enn :shoppe: og venninnekos på sofa'n :)

Til helga er det min tur å bli minnet på hvor mye jeg vil ha en liten en, da ska jeg endelig se nevøen min igjen. Blitt hele 10 mnd nå! Den tida bare flyr avsted.

God tirsdag :klemmer:

*sukk* :shoppe: og venninnekos er best! :fnise:

10 måneder er jo en herlig alder da. Da har de liksom rukket å bli litt menneske, med sin egen personlighet og greier. Når de er babyer ligger de bare å gråter og driter egentlig. :ler:

God tirsdag til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant,så sant! Og ikke minst gulper :ler:

Og vil vi ha barn :fnise:

Ja, vi vil ha barn - med alt det som kommer. :fnise: Men bayene er heldige siden de er så søte, da spiller det ingen rolle om de bare ligger der og spiser, sover, driter og gulper. :ler:

-----

Det er lite som skjer på spirefronten for tiden. Jeg kjenner absolutt ingen symptomer nå og venter i grunn bare på mensen.

Kompis med baby var innom en tur i helgen, da jeg var borte. Da gikk han på do på vårt bad (kompis altså, ikke baby :fnise: ) der jeg har et fjell med tester liggende på kommoden som jeg ikke hadde rukket å rydde. Tror ikke det var noen tvil for ham etterpå, at vi er iherdige prøvere. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ganske kjedelig de dagene før mensen. For da kan man ikke gjøre noe fra eller til enn å bare vente til at den skal komme, for så å håpe at den ikke kommer...

Kjenner til det der med testene. Hadde lagt alle mine i hylla på badet uten å tenke noe særlig over det, men min kjære kommenterte at vi trengte kanskje ikke være så åpne om det. Var det første en så hvis en gikk inn på badet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å hilser på :goodbye:

De dagene før ikm kan jammen gå treigt ja.... Håper du ikke får noe tante besøk denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er egentlig ganske kjedelig de dagene før mensen. For da kan man ikke gjøre noe fra eller til enn å bare vente til at den skal komme, for så å håpe at den ikke kommer...

Kjenner til det der med testene. Hadde lagt alle mine i hylla på badet uten å tenke noe særlig over det, men min kjære kommenterte at vi trengte kanskje ikke være så åpne om det. Var det første en så hvis en gikk inn på badet. :fnise:

Ja, de er utrolig kjedelige. Ikke kan jeg få tiden til å gå litt fortere med :humpe: heller. :sjenert:

:fnise: Vi er veldig åpne om at vi prøver (og ikke får det til) vi. Jeg trenger noen andre å klage til enn min kjære en gang i blant. Men dette er kun til venner og familie da. De er i tillegg veldig flinke til å ikke mase hele tiden, så da går det greit.

Innom å hilser på :goodbye:

De dagene før ikm kan jammen gå treigt ja.... Håper du ikke får noe tante besøk denne gang!

:vinke: Ananan!

*krysser fingrer og tær* Jeg vil ikke ha besøk denne måneden...eller de neste 9 månedene heller for den saks skyld. :fnise:

:klem: og :kose: til dere begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sniker litt og setter opp et elektrisk gjerde slik at :heks: holder seg borte*

Takk for elektrisk gjerde naerin! :strix:

-------

Lite symptomer på meg denne perioden gitt. :klø: Jeg har ikke kjent noe som helst annet enn vanlige menssymptomer egentlig, men igår kjente jeg faktisk at jeg har livmor på høyre side. :fnise: Jeg har aldri kjent noe på den siden før, og det var en virkelig intens stikking. Men jeg tror nok bare det er ønsketenking fra min side, pleier å være sånn med oss prøvere. :klaske:

Kan strekk i begge beina kalles gravidsymptomer? :ler: Jeg har strekk i begge låra, både framme og bak. :overrasket: Først trodde jeg at jeg var gangsperr, men nå er det en uke siden jeg sist gjorde noe fysisk. *merkelig*

I går var jeg og en venninne på kaien og spiste is. Det var så herlig å kjenne at sola faktisk varmet. :rødme:

Ha en fin dag videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*aaaargh* Nå for tiden merker jeg ikke at jeg har en livmor en gang. Ingen symptomer i det hele tatt. Kanskje det er det beste, så blir jeg ikke skuffet når mensen kommer? *pessimistisk*

Jeg har uansett funnet ut at jeg er en ''emotional cutter'' som går inn på IKM-trådene hver dag for å se om noen er blitt gravide siden sist. :trist: Selvfølgelig er det helt vidunderlig for de som er gravide - og jeg er veldig glad på deres vegne - men jeg blir litt trist allikevel. Spesielt denne måneden hvor jeg føler at ''alle'' har blitt gravid etter et par PP. Det er ingen av oss langtidsprøvere som det har klaffet for denne måneden og det gjør meg enda tristere. Hvorfor skal det være så vanskelig å bli gravid? Jeg tror ikke noen av oss trodde det da vi begynte (for mange herrens år siden :fnise: ), at det skulle bli så forferdelig vanskelig.

Puh, bare en liten frustrasjonsutblåsning fra min side dette. :ler:

Jeg har da en god-nyhet til dere også, kan ikke komme med bare klaging og syting. :fnise: Min kjære kom hjem for en kjapp runde i høyet i går før han reiste ut igjen i dag. Selv om jeg snart har IKM gjorde vi den samme rutinen med rompa i været i en halv time. :klaske: Det kan da ikke skade uansett tenkte vi. En typisk samtale mellom meg og min kjære rett etter sex:

Min kjære: Du må ville ha sæden min.

Meg: Ja, men jeg prøver jo!

Min kjære: Du må prøve å suuuuge den inn i deg.

Meg: Ja, men jeg prøver jo!

:fnise: Ikke mye romantikk her i gården nei. :skratte:

Ha en fin helg alle sammen! :kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære: Du må ville ha sæden min.

Meg: Ja, men jeg prøver jo!

Min kjære: Du må prøve å suuuuge den inn i deg.

Meg: Ja, men jeg prøver jo!

:fnise: Ikke mye romantikk her i gården nei. :skratte:

Hahaha... Ikke mye romantikk i gården der nei :fnise:

Min mann vil jo ikke høre snakk om at jeg har EL en gang.... Å han vil snakke minst muli om EL, TR ol... Å om det er snakk om å ligge en halv time etter :sengekos: så hadde han sikkert begravd seg ned i dassen :gjeiper:

Han tror nok at siden sønnen hans ble unnfanget på "normal" måte (ikke planlagt, men ett hendig uhell), så skal vår sin lille spire også bli unnfanget slik... Ikke som et uhell da seff, men man skal ikkje gjøre noe extra for å bli gravid!

Snodige lille hanen min :rødme:

Endret av Hønemora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...