Gå til innhold

Spire! Hvor er du?


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

*sparke TR i rumpa*

Hvordan i alle dager våger hun? Hadde jeg bodd litt nærmere, skulle hun ha fått en skjennepreken av dimensjoner!! :kjefte:

Blåser masse babystøv :gravid: :gravid: :gravid: din vei, og satser på at TR er allergisk og holder seg unna neste gang! :jepp:

:klemmer: på deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*sparke TR i rumpa*

Hvordan i alle dager våger hun? Hadde jeg bodd litt nærmere, skulle hun ha fått en skjennepreken av dimensjoner!! :kjefte:

Blåser masse babystøv :gravid: :gravid: :gravid: din vei, og satser på at TR er allergisk og holder seg unna neste gang! :jepp:

:klemmer: på deg!!!

:fnise: Du er så søt!

Jeg tar til meg babystøvet ditt og bader, dusjer og gnir meg inn i det. :ler: *håper det hjelper*

Kjempefin ticker du har fått forresten. Jeg er helt manisk når det gjelder tickere, og har allerede funnet den jeg vil ha når jeg får en bolle i ovnen. :flau: Litt tidlig ute kanskje? :klaske:

Men hva er det med dagboka di egentlig? Jeg kommer inn på side 1-3, men skal jeg se på side 4 eller skrive innlegg låser alt seg. :kjefte: Og det er bare din dagbok det gjelder. Forstår ingenting jeg. :klø: Og jeg som har så lyst til å gratulere deg i din egen dagbok, ikke bare i min. :klaske: Jeg får prøve når jeg kommer hjem, håper det går. :Nikke: Dersom vi har internett vel og merke. Huff og huff, håper du tilgir meg for dersom dette fortsetter kan det ta litt tid å komme inn i dagboken din gitt. :sur:

Her har det skjedd ting! Gratulerer :klemmer: !

Her skjer det alltid mye vet du, men dessverre ikke med meg. Det er naerin som er så heldig! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pokker ta tanta og trøsteklem fra meg :klem:

Tusen takk for trøsteklem, trenger den nå for tiden. :klemmer:

-----

Det var nemlig ikke bare jævla mensen som gjorde dagen min komplett i går nei. Vi mistet også kontrakten her jeg jobber (eller, vi mistet den ikke, vi fikk bare ikke den nye), så nå kommer alle jeg jobber med og som jeg trives utrolig godt med til å bli spredt for alle vinder. :trist: I tillegg kommer ikke min kjære hjem før på fredag. :overrasket: Han jobber litt overtid nå (bryllupssparing er ikke alltid like gøy) og skulle kommet hjem i dag. Men nei da, han kommer ikke hjem før på fredag han. :sur:

Så dere kan godt si at jeg hadde en drittdag av store dimensjoner i går. Det eneste som var et lyspunkt var kaker i søsters bursdag og guitar hero med bror. Jeg kan trøste meg med at dagen i dag forhåpentligvis kommer til å bli bedre.

(forhåpentligvis :fnise: ) god onsdag til dere alle! :klemmer:

PS! Jeg er normalt en veldig glad og smilende jente altså. Dere får bare ikke inntrykket av det her. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene med tankene mine = syteinnlegg.

Aaaargh, jeg blir så frustrert. Føler vi har prøvd og prøvd og prøvd, hvorfor får vi det ikke til? Så nettopp på IKM-listene og folk blir gravide i hytt og pine vær. Etter 2PP!!! 6PP!!! Og 1PP!!!! :dåne: I tillegg blir jeg så utrolig flau over følelsene mine for jeg vet at det er mange som har prøvd mye lengre enn oss. Jeg burde skamme meg. :riste:

Samtidig er jeg utrolig glad for alle som faktisk klarer å bli gravide. Glad og UTROLIG misunnelig. :sukk: *AAAAAAAARRRRRRGGH*

Syting slutt! Puh, det er godt å ha en plass å blåse ut bekymringer, fortvilelser og desperasjon. Bare så synd at det er dere som må lese det. :klaske:

Forhåpentligvis får vi tak i en Wii idag. :hoppe: Krysser fingrene for at det går, så kan jeg få tankene mine over på noe annet: Wiiiiii! :fnise: Da blir det skihopp, bowling, golf og tennis hjemme i stua. :skya: Og forhåpentligvis Wii Fit! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Nå er det nok! Nå setter jeg opp en mur av love og babystøv, og sperrer tanta ute neste mnd! Jeg vil ikke ha det slik at hun skal gjøre deg trist. :(

For å prøve å trøste deg (men jeg er elendig på det da), så kommer dårlige ting ofte sammen... Så trøst deg med at med så mye dumme ting på en gang, så er det nok noe skikkelig bra i vente for deg rett rundt hjørnet! :klemmer:

Og når det gjelder dagboka mi, tror jeg at det ene bildet av testen var for stort. Hadde samme problem som deg, med en "gammel" nettleser. :fnise: Har fiksa det nå, og du er hjertelig velkommen inn igjen! Og hvis du klage og syte, så gjør du det! :ler: Du kan jo spre klaginga litt mellom din egen og min dagbok, så ser det ikke så ille ut! Hihi. For å klage er definitivt lov! Jeg er faktisk en stor-syter selv! Og ikke redd for å innrømme det!

Håper dagen din ble bedre etter utblåsinga! :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Nå er det nok! Nå setter jeg opp en mur av love og babystøv, og sperrer tanta ute neste mnd! Jeg vil ikke ha det slik at hun skal gjøre deg trist. :(

For å prøve å trøste deg (men jeg er elendig på det da), så kommer dårlige ting ofte sammen... Så trøst deg med at med så mye dumme ting på en gang, så er det nok noe skikkelig bra i vente for deg rett rundt hjørnet! :klemmer:

Og når det gjelder dagboka mi, tror jeg at det ene bildet av testen var for stort. Hadde samme problem som deg, med en "gammel" nettleser. :fnise: Har fiksa det nå, og du er hjertelig velkommen inn igjen! Og hvis du klage og syte, så gjør du det! :ler: Du kan jo spre klaginga litt mellom din egen og min dagbok, så ser det ikke så ille ut! Hihi. For å klage er definitivt lov! Jeg er faktisk en stor-syter selv! Og ikke redd for å innrømme det!

Håper dagen din ble bedre etter utblåsinga! :klemmer: :klemmer:

Takk for mye :strix: og babystøv.

Huff, det er ikke noe gøyal lesning denne dagboka mi for tiden nei. :fnise: Jeg har liksom klart å holde meg tålmodig så utrolig lenge nå, men en gang må det ut. Og det var i går. Nå går det bedre altså. :Nikke:

Jeg kjøpte meg Wii i går - med påfølgende McDonald's mat. Jeg følte at jeg fortjente det innmari godt i går og jafset i meg en hel meny, noe jeg aldri pleier å orke.

:hoppe: *springe rett inn i boka di* Jeg synes det var litt rart at det var kun din dagbok som ikke funka. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme, dumme, DUMMME TR!! :sur::kjempesinna:

Synes det er på tide hu får seg en ferie, tenkte kanskje hu sku på vinterferie, men den gang ei :gjeiper:

Er godt å få ut litt frustrasjon og da er jo denne dagboken et fint sted å få det ut på :) Og med så mye nedturer, kan det jo bare bli bedre :klemmer:

Kjedelig det med jobben da. Frykter det samme her og, men det er heldigvis ikke før om et år det blir aktuelt. Så krysser fingrene for at det ikke skjer. Trives så godt.

Men tenker du får noe annet å tenke på når du får opp Wii'n, kan ha mye moro med den :biggrin:

Nå fikk jeg lyst til å spille, men har en krydderkake jeg må spise :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme, dumme, DUMMME TR!! :sur::kjempesinna:

Synes det er på tide hu får seg en ferie, tenkte kanskje hu sku på vinterferie, men den gang ei :gjeiper:

Er godt å få ut litt frustrasjon og da er jo denne dagboken et fint sted å få det ut på :) Og med så mye nedturer, kan det jo bare bli bedre :klemmer:

Kjedelig det med jobben da. Frykter det samme her og, men det er heldigvis ikke før om et år det blir aktuelt. Så krysser fingrene for at det ikke skjer. Trives så godt.

Men tenker du får noe annet å tenke på når du får opp Wii'n, kan ha mye moro med den :biggrin:

Nå fikk jeg lyst til å spille, men har en krydderkake jeg må spise :fnise:

Urk, takk for :kjefte: på mensen. Jeg også håpte at den kunne ta seg vinterferie (med påfølgende påske-, sommer- og høstferie :fnise: ), men den gang ei.

Ja, jeg kan bare trøste meg med at det bare blir bedre.

Ja, det er utrolig kjedelig. Vi som trodde at det skulle gå så bra, og så poff! er det borte. Det var en utrolig taus dag på jobb den dagen vi fikk vite det gitt. Og veldig lite motivasjon for å komme på jobb neste dag. Jeg skal krysse fingrer og tær for at det ikke skjer med din jobb! :Nikke:

Wii er gøy! Jeg skal prøve å finne Wii Fit i dag (kjøpte bare selve boksen, inkl. Wii sport), det er så gøy. Sport synes jeg er forferdelig kjedelig å spille alene, og siden min kjære ikke kommer hjem i dag heller ( :murvegg: ) må jeg ha noe å ta meg til siden vi ikke har internett heller. Kanskje jeg finner noen andre gøyale spill? Har du noen anbefalinger?

God fredag til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså, min kjære kommer ikke hjem i dag heller. :sinna: Det har visst vært litt tåke i det siste, og siden det er folk som har ventet siden tirsdag ble de prioritert først. Men jeg skjønner ikke hvorfor han ikke ble prioritert sammen med dem, han er tross alt 5. dagen på overtid. :overrasket: Forhåpentligvis kommer han hjem i morgen, men det var bare en ekstraflygning, og dersom den ikke går kommer han ikke hjem før på mandag. Da skal han ha kurs hele neste uke på basen (1,5 time unna). :murvegg: Så det har blitt lite oss-tid denne friperioden hans. Men så lenge han kan komme seg hjem når jeg har EL går det greit. :fnise: Han får jo et fjell med penger for å jobbe overtid, noe vi sårt trenger til bryllup.

Ha en god fredag alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wii er gøy! Jeg skal prøve å finne Wii Fit i dag (kjøpte bare selve boksen, inkl. Wii sport), det er så gøy. Sport synes jeg er forferdelig kjedelig å spille alene, og siden min kjære ikke kommer hjem i dag heller ( :murvegg: ) må jeg ha noe å ta meg til siden vi ikke har internett heller. Kanskje jeg finner noen andre gøyale spill? Har du noen anbefalinger?

God fredag til deg! :klemmer:

Hmm.. kan anbefale Rayman Raving rabbids, det synes jeg er ganske morsomt.. hiver f.eks kyr :fnise:

Ellers så veit jeg ikke om så mange spill, men min kjære derimot. :gjeiper:

Er det noe han kan så er det spill!

Få enda håpe at din kjære kommer hjem i morra da. Kjedelig når en går ut i fra at en kommer, og så må en vente enda en dag. Men godt det ikke var når du har EL da. Da hadde det vel blitt rabalder :fnise:

God helg og kos deg med Wii :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. kan anbefale Rayman Raving rabbids, det synes jeg er ganske morsomt.. hiver f.eks kyr :fnise:

Ellers så veit jeg ikke om så mange spill, men min kjære derimot. :gjeiper:

Er det noe han kan så er det spill!

Få enda håpe at din kjære kommer hjem i morra da. Kjedelig når en går ut i fra at en kommer, og så må en vente enda en dag. Men godt det ikke var når du har EL da. Da hadde det vel blitt rabalder :fnise:

God helg og kos deg med Wii :klemmer:

Kuhiving hørtes unormalt morsomt ut. :fnise: Jeg skal se hva jeg finner, takk for anbefaling. :Nikke:

Det hadde blitt et helsikens rabalder i heimen ja, dersom han ikke hadde vært hjemme. :fnise:

God helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter innom for å gi deg en søndags:klemmer:!!!!

Dumt at du må vente på mannen! :( Men som du sier, du trenger han bare til EL! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Håper du har fått mannen din hjem og slipper å vente til mandag :)

God helg :klem:

Titter innom for å gi deg en søndags:klemmer:!!!!

Dumt at du må vente på mannen! :( Men som du sier, du trenger han bare til EL! :fnise:

:vinke: Ananan og naerin!

Jeg fikk min kjære hjem til helgen allikevel. Han overrasket meg og ringte meg en halv time før han var hjemme. :rødme: Gjett om jeg fikk meg et sjokk da jeg hørte ringetonen hans (han kan ikke ha med seg mobil ut i sjøen) akkurat i det jeg skulle til å dra hjem fra jobb.

Men nå er han reist igjen. :trist: Han skal ha kurs på basen hele denne uken, men det er heldigvis bare 1,5 times kjøretur hjemmefra, så han kommer hjem et par dager denne uken da. Om så bare for å få litt :sengekos: . :fnise:

Ellers er det lite som skjer på prøverfronten. Jeg er akkurat ferdig med mensen nå, og skal begynne i dag med EL-tester. Denne syklusen SKAL jeg finne EL. :sur:

Jeg er også en skikkelig pillemisbruker for tiden. :fnise: Det går i 6 damiana til dagen. :dåne: Håper det hjelper, ellers kommer jeg til å bli skikkelig sur for at jeg raper ekkel damiana dagen lang. :ler:

God mandag til alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så søt han er da :)

Få virkelig håpe at du finner EL denne gangen, og det er når din kjære er hjemme! For det har jeg bestemt! :Nikke::tommelsmil::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Hei!

tenkte bare jeg skulle hilse på deg her hos deg!

jeg må bare inrømme at jeg ikke leser IKM trådene lenger...

det blir for trist og gir bare rare håp i hodet mitt! :tristbla:

synes det er hyggeligere å se at folk har fått seg ticker når de er inne hos folk eller på noen av de andre trådene! :jepp:

vel uansett, lykke til denne EL!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom denne boka i går, så da var det på tide å legge igjen et spor her nå. Syns det er leit at det tar så lang tid for dere. Skjønner at det blir mye følelser. :kose:

Så koselig overraskelse at din kjære kom hjem likevel da! :rødme: Og godt han ikke er så altfor langt unna nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt han er da :)

Få virkelig håpe at du finner EL denne gangen, og det er når din kjære er hjemme! For det har jeg bestemt! :Nikke::tommelsmil::jepp:

Ja, han er kjempesøt. :rødme:

Huff, dersom jeg ikke finner den kommer jeg til å *aaaaaargh*, jeg tør ikke tenke på det engang. :klaske:

:goodbye: Hei!

tenkte bare jeg skulle hilse på deg her hos deg!

jeg må bare inrømme at jeg ikke leser IKM trådene lenger...

det blir for trist og gir bare rare håp i hodet mitt! :tristbla:

synes det er hyggeligere å se at folk har fått seg ticker når de er inne hos folk eller på noen av de andre trådene! :jepp:

vel uansett, lykke til denne EL!!

:klemmer:

Så gøy med nye besøk! :hoppe:

Nei, det er ikke så lykkelig lesning de IKM-trådene, men jeg trenger å holde styr på syklusen min og da er det greit. Litt trist å se at folk blir gravide etter et par pp - de fleste gjør jo faktisk det. Max. 6pp liksom. Og så er det oss, med 15+++. :trist:

Jeg blir jo veldig glad på deres vegne, men det er allikevel en liten stemme inni meg som synes det er urettferdig. Selv om det aldeles ikke er det. Alle som vil bli gravide fortjener å bli det etter et par pp.

Leste gjennom denne boka i går, så da var det på tide å legge igjen et spor her nå. Syns det er leit at det tar så lang tid for dere. Skjønner at det blir mye følelser. :kose:

Så koselig overraskelse at din kjære kom hjem likevel da! :rødme: Og godt han ikke er så altfor langt unna nå. ;)

:vinke: Muffin!

Så gøy at du ville besøke denne dagboka også!

Huff, det er mye følelser her inne ja. Er vel mer en klagedagbok enn en prøverdagbok, men det har en tendens til å bli det for oss som har prøvd en stund.

Ja, det var en veldig god overraskelse. Han kan det med å ta meg på senga. :rødme: (det var ikke bokstavlig ment altså. Eller kanskje litt? :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...