Gå til innhold

Spire! Hvor er du?


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Litt dårlig timing der, ja :fnise:

Men da er du nok klar til neste periode og da får du holde din kjære fanget så han ikke kommer seg unna ;)

:ler: Det kan du trygt si!

Ja, nå er jeg såååå klar til neste runde, og etter mine beregninger (dersom ikke syklusen spiller meg noen puss denne måneden) reiser han et par dager etter neste EL, så da blir det :sengekos: på oss. :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye: LinKri! Gøy at du er innom og titter litt.

Ja, nå tror jeg jeg jinxa syklusen min også. Forstår ingenting her jeg sitter. :bond: Årh, jeg blir så utrolig forvirra. Altså, jeg tok EL-test da jeg kom hjem fra jobb i går, den var negativ (nesten positiv). Jeg tror at jeg ikke hadde EL da jeg trodde jeg hadde den forrige måned. Jeg har sikkert trodd at så snart teststreken kommer opp er testen positiv, men teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, og det kan jeg ikke huske at den noen gang har vært. I dag morges tok jeg enda en test, og da var den enda mer negativ enn den i går, det virker som om EL er på vei ''tilbake igjen'' på en måte. Så nå har jeg slutta på hestekuren for en stund, i alle fall til jeg finner ut når jeg har EL. Har jeg kanskje hatt den? Jeg mistenker at jeg kanskje hadde EL i helga, men er ikke det utrolig tidlig? CD9-10?

Vet noen av dere hvordan Damiana påvirker kroppen etter EL, og Wild Yam før EL? Er det noe alvorlig som skjer dersom jeg fortsetter på Damiana nå, selv om jeg muligens har hatt EL allerede?

Huff, her var det mye syting gitt. :fnise: Det er bare at det er så utrolig frustrerende å ikke få kontroll på syklusen min. Jeg trodde alt var fryd og gammen, men akk nei...er det rart at jeg ikke blir gravid når jeg ikke kan få EL-tester til å funke en gang? :kjefte:

Okei, syting over. Broren min kommer hjem i dag (ikke i går som alle trodde) og det skal bli så godt å se ham igjen, merker at jeg har savna ham utrolig mye denne turen, siden han har vært borte på jul og allting. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint ha litt varierende utslag på EL-testen noen dager i forveien. Jeg hadde en nesten positiv på CD 11, men den ble svakere, og så ble den positiv ca CD 14 og 15 (tror jeg det var). Sluttet på Damiana CD 11 da, siden jeg var usikker på om det var EL, men det var det jo ikke. Hvis streken er svakere enda så kan du godt fortsette litt til synes jeg. Tipper du får positiv om en til tre dager. :) Og forresten, har du prøvd å teste på forskjellige tider av døgnet? Jeg endte med å teste både morgen og kveld, og fikk kun positiv på morgenurin, men vet det er individuelt.

Trivelig med lillebror da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint ha litt varierende utslag på EL-testen noen dager i forveien. Jeg hadde en nesten positiv på CD 11, men den ble svakere, og så ble den positiv ca CD 14 og 15 (tror jeg det var). Sluttet på Damiana CD 11 da, siden jeg var usikker på om det var EL, men det var det jo ikke. Hvis streken er svakere enda så kan du godt fortsette litt til synes jeg. Tipper du får positiv om en til tre dager. :) Og forresten, har du prøvd å teste på forskjellige tider av døgnet? Jeg endte med å teste både morgen og kveld, og fikk kun positiv på morgenurin, men vet det er individuelt.

Trivelig med lillebror da. :)

Det var godt å høre at det ikke bare er meg. :fnise: Da håper vi at jeg får positiv om et par dager da. :jepp: Og jeg fortsetter med Damiana i noen dager til.

Ja, jeg tester på veldig ulike tidspunkter. I går testet jeg både morgen og kveld og det var på kvelden den var mest positiv (eller minst negativ er vel mer rett å si...). I dag morges igjen var teststreken så vidt synlig, så kanskje det er best å teste på kveldene for min del? Vi får se hvordan det går de nærmeste dagene.

Tusen takk for hjelpen Kirin! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen positiv EL-test enda. *hmm* begynner å lure på om det er noe galt her jeg. CD15 (av 28) og ingen EL. Håper den kommer i løpet av et par dager. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen positiv EL-test enda. *hmm* begynner å lure på om det er noe galt her jeg. CD15 (av 28) og ingen EL. Håper den kommer i løpet av et par dager. :Nikke:

Den er sikkert på vei!! Jeg sitter også og venter og venter... Tror kanskje EL er redd tissestavene jeg.. Rett og slett. :fnise:

Håper du har hatt ei god uke, og at du kommer til å få ei flott helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen positiv EL-test enda. *hmm* begynner å lure på om det er noe galt her jeg. CD15 (av 28) og ingen EL. Håper den kommer i løpet av et par dager. :Nikke:

Den dukker nok opp skal du se :)

Bare pass på at ikke din kjære lurer seg unna,igjen ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er sikkert på vei!! Jeg sitter også og venter og venter... Tror kanskje EL er redd tissestavene jeg.. Rett og slett. :fnise:

Håper du har hatt ei god uke, og at du kommer til å få ei flott helg! :)

:fnise: Håper bare det er det at den er redd som er problemet. :sjenert:

Jeg har hatt en strålende uke, og helgen blir sikkert like så. :Nikke:

Den dukker nok opp skal du se :)

Bare pass på at ikke din kjære lurer seg unna,igjen ;):fnise:

Huff, jeg håper det. Krysser fingrer og tær for at den kommer i dag.

:fnise: Jeg håper jeg får mensen når jeg skal, selv om EL har vært utrolig sein, for da klaffer det akkurat med neste EL før han reiser ut igjen. :hoppe:

Ingen positiv EL enda. :trist: Den var neeeeeesten positiv i går kveld, men ikke helt allikevel. Hvor er du EL???? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Belle.

Måtte innom å kikke her da :) Spennende å følge med hvordan det går med andre også. Håper det sitter en spire hos deg om ikke så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Belle.

Måtte innom å kikke her da :) Spennende å følge med hvordan det går med andre også. Håper det sitter en spire hos deg om ikke så lenge :)

Så gøy med nye folk, er bare koselig det! :hoppe:

Huff, det håper jeg også. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God lørdag! :vinke:

Jeg har samme problemet som deg med resultatene på EL-testene, og står hver morgen og :kjefte: for meg selv på badet. :ler: Vi får satse på at EL kommer veldig nær TR i syklusen, det er det jeg krysser fingrene for hvertfall!

Håper streken kommer opp mørk som bare fy hos deg snart! :klemmer:

Ha en strålende helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingerene for at EL dukker opp snart! :)

:klem:

Tusen takk for litt fingerkryssing! :klemmer:

----------

Jeg må bare få si: HERREGUUUUD, JEG HAR VERDENS BESTE KJÆRESTE! :rødme:

Jeg kom nettopp hjem nå, jeg sov hos mamma i natt, og tror dere ikke at det venter en stor pakke fra Interflora utenfor døren. *sukk* Min kjære har altså vært så utrolig og bestilt en nyyydelig bukett og en kjempefin bamse til meg, til Valentines dagen. Jeg blir av og til litt sjokkert over hvor romantisk han kan være når han virkelig vil. :rødme:

Dette var altså det jeg kom hjem til:

post-24475-1234611032_thumb.jpg

Han er så skjønn! :rødme:

-------------

Ellers er det lite som skjer på spirefronten egentlig. Dersom jeg ikke får positivt i løpet av helga, driter jeg i hele EL denne gangen, det har jo ingenting å si uansett. :sur: Jeg får bare finne den neste gang da...

God helg til alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God lørdag! :vinke:

Jeg har samme problemet som deg med resultatene på EL-testene, og står hver morgen og :kjefte: for meg selv på badet. :ler: Vi får satse på at EL kommer veldig nær TR i syklusen, det er det jeg krysser fingrene for hvertfall!

Håper streken kommer opp mørk som bare fy hos deg snart! :klemmer:

Ha en strålende helg! :)

:goodbye: naerin!

Huff, de er ikke lette de testene altså. Som jeg skrev ovenfor (så ikke innlegget ditt før etter at jeg hadde posta det andre...) så driter jeg i hele EL dersom den ikke kommer i løpet av helga. Eller, kanskje det kan klaffe dersom den er utrolig sein? Min kjære kommer hjem på onsdag, så kanskje den klarer å holde seg til da? Nå er det vel typisk at den blir positiv idag. :fnise:

God helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: God søndagsmorgen!!

Hvordan står det til med strekene dine? Mine er så og si borte... :kjefte: Men prøver å holde håpet oppe, og igår var jeg skikkelig patetisk! :P Var kjempesalg på verdens søteste bodyer, så jeg MÅTTE bare kjøpe... :rødme: Ble hele 10 stk!! Var redd Sambo skulle se slik ut :sjokk: da jeg kom hjem, men han syns bare det var søtt.. Mente jeg kanskje var LITT tidlig ute, men han så jo hvor godt kjøp det var! (:ler: menn og fornuften altså)

Går inn i den siste uka før TR nå, og krysser fingre for at jeg har rett på magefølelsen når det gjelder EL... At den er "sein". Håper din har vært, og at dere traff med :humpe:, eller at den er skikkelig sein og holder seg unna til din kjære kommer heim att! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: God søndagsmorgen!!

Hvordan står det til med strekene dine? Mine er så og si borte... :kjefte: Men prøver å holde håpet oppe, og igår var jeg skikkelig patetisk! :P Var kjempesalg på verdens søteste bodyer, så jeg MÅTTE bare kjøpe... :rødme: Ble hele 10 stk!! Var redd Sambo skulle se slik ut :sjokk: da jeg kom hjem, men han syns bare det var søtt.. Mente jeg kanskje var LITT tidlig ute, men han så jo hvor godt kjøp det var! (:ler: menn og fornuften altså)

Går inn i den siste uka før TR nå, og krysser fingre for at jeg har rett på magefølelsen når det gjelder EL... At den er "sein". Håper din har vært, og at dere traff med :humpe:, eller at den er skikkelig sein og holder seg unna til din kjære kommer heim att! :)

:vinke: God mandagsmorgen!

Strekene mine er fremdeles nesten positive og jeg skjønner ingenting. Har jeg gått glipp av EL en eller annen dag? Har jeg ikke EL i det hele tatt? :klø: Jeg har uansett vært litt sløv med testing denne gangen, på torsdag glemte jeg å se på testen etter max 5 minutter, så kanskje den var positiv? Selv om det ikke så sånn ut etter en time heller (da pleier de som regel å være ''positive'').

Jeg har uansett gitt opp hele testinga for denne mnd og starter igjen neste måned. Min kjære kommer hjem i morgen, da blir det litt :sengekos: før venninnekveld og vi fortsetter sånn i alle fall annenhver dag frem til mensen. Da treffer vi forhåpentligvis dersom EL finner på å komme denne uka.

Jeg skal ringe til doktoren min i dag, for nå er det jammen meg gått mer enn 30 dager siden hun sendte henvisning til gynekolog (der de hadde krav på seg til å svare innen 30 dager). Min kjære er veldig flink til å mase på meg (som ikke er så flink til å mase), men jeg forstår jo det at man kommer langt med masing i denne papirmølla som er utredning. :sjenert:

:ler: Det hørtes veldig søtt ut med babyklær da! :Nikke: LITT tidlig ute kanskje? :fnise: Håper at mensen ikke kommer denne gangen, og heller ikke på lange tider fremover for deg!

Fortsatt god mandag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke at EL gjemmer seg for deg :nei:

Ganske slemt,synes jeg ;)

Får satse på dere treffer likevel. For det er denne perioden det skal skje, det kjenner jeg på meg :fnise:

Du får bare ta å mase på legen, de har en tendens til å "glemme" ting.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...