Gå til innhold

Spire! Hvor er du?


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Innom og hilser på! :vinke:

Høres ut som du har hatt en fin påske. :) Jeg kunne også gjerne tatt en uke ferie til, utrolig hvor fort dagene går når man har ferie.

Krysser fingrene for at litt mindre prøving denne pp'en gir gode resultater! :Nikke:

Ha en fin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og hilser på! :vinke:

Høres ut som du har hatt en fin påske. :) Jeg kunne også gjerne tatt en uke ferie til, utrolig hvor fort dagene går når man har ferie.

Krysser fingrene for at litt mindre prøving denne pp'en gir gode resultater! :Nikke:

Ha en fin dag!

:klemmer:

Så gøy med nytt besøk! :hoppe:

Ja, vi håper at mindre prøving = spire. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har koset deg i påska. Deilig å komme seg litt vekk :)

Ikke noe særlig når :sengekos: ikke er noe moro lenger, og gjøres pga en må og ikke fordi en har lyst. Ikke sånn det skal være. :klemmer:

Kanskje dere skal ta dere en "fri-periode" og ikke tenke på testing og sånt?

Hvis det lar seg gjøre, vet med meg selv at jeg ikke klarer det. Visste ikke at jeg sku bli så opptatt av el og alt det der for noen år siden :murvegg:

Kan jo hende at det er da det skjer :vetikke: , men jeg skal ihvertfall krysse fingrene for det :)

God tirsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har koset deg i påska. Deilig å komme seg litt vekk :)

Ikke noe særlig når :sengekos: ikke er noe moro lenger, og gjøres pga en må og ikke fordi en har lyst. Ikke sånn det skal være. :klemmer:

Kanskje dere skal ta dere en "fri-periode" og ikke tenke på testing og sånt?

Hvis det lar seg gjøre, vet med meg selv at jeg ikke klarer det. Visste ikke at jeg sku bli så opptatt av el og alt det der for noen år siden :murvegg:

Kan jo hende at det er da det skjer :vetikke: , men jeg skal ihvertfall krysse fingrene for det :)

God tirsdag :klemmer:

Takk for oppmuntrende ord Baillie! :klem:

Det er veldig lett å si at jeg bare skal slappe av og ikke tenke på det, men det er på en måte for sent nå. Nå har vi prøvd så lenge, og når lysten på barn har kommet for fullt, er den der for å bli. Jeg kan godt lyve til meg selv og si at jeg ikke tenker så mye på det, men 14 dager etter EL er jeg like bestandig på symptomjakt. :sjenert: Men vi har uansett bestemt oss for å ta det rolig frem til time hos gynekolog - vi håper vi da får noen svar.

Jeg tror selv at jeg har for lite hormoner i kroppen siden jeg ikke får nok utslag på EL-test selv om jeg vet at jeg har EL akkurat da. Men det er jo bare min egen lille diagnose, da... :fnise:

Uansett, takk for fingerkryssing! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse på og for å følge med :goodbye:

Vi får satse på en liten spire ved første anledning :jepp:

:duskedame: Krysser alle fingre og tær. You go girl! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Da var jeg tilbake fra ferie. Vi har hatt det kjempefint, om enn litt travelt. :klaske: Vi har vært på hyttetur, gått 8 km langrennstur, sett Fast and Furious, møtt venner og familie, spist grøt hos bestefar og sagt ha det til lillebror som reiste på jobb i 6 uker i går. :trist:

Nå er hverdagen her - og jeg som gjerne skulle hatt ferie i én uke til. :sjenert:

Det ble lite :sengekos: på oss i påsken. Jeg er bare så utrolig drittlei av sex for tiden. Det er blitt en ''nå vi ha sex''-ting i stedet for ''nå har vi lyst på sex''-ting. *river ut store hårdotter* Jeg vil jo ikke at det skal være slik. *fortvilet* Så alt i alt, jeg har ingen høye forventninger til denne pp. Ikke har jeg funnet EL heller.

Men kanskje det er best slik? At vi tar det litt roligere? Da funker det forhåpentligvis siden iherdig prøving definitivt ikke funker for oss... :fnise:

Ha en fin tirsdag alle sammen! :klem:

Velkommen hjem til hverdagen igjen! :vinke:

Bra du har kosa deg i påska, selv om det ble lite :humpe: ... Skjønner godt at det blir mere press på akkurat den biten, og da er det jo ikke noe gøy... Får håpe følelsen går over snart!

Ha en fin-fin kveld! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake! :)

Helt sikkert lurt å ta en liten pause når man ikke lenger har lyst, men gjør det fordi man burde prøve. Skulle ikke forundre meg om spiren plutselig satt da nei ;)

Blir spennende å høre hva gyno sier, forhåpentligvis blir dere klokere på hva som gjør det så vanskelig.

Fortsetter i hvert fall å krysse fingre for dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse på og for å følge med :goodbye:

Vi får satse på en liten spire ved første anledning :jepp:

:duskedame: Krysser alle fingre og tær. You go girl! :duskedame:

:vinke: Så gøy du stikker innom!

Takk for :duskedame: og heiing. :kose:

Velkommen hjem til hverdagen igjen! :vinke:

Bra du har kosa deg i påska, selv om det ble lite :humpe: ... Skjønner godt at det blir mere press på akkurat den biten, og da er det jo ikke noe gøy... Får håpe følelsen går over snart!

Ha en fin-fin kveld! :kose:

Ja, vi koste oss kjempemye vi. :Nikke:

Min kjære reiste i dag, så jeg håper følelsen er borte når han kommer hjem om 14 dager. *sukk* Jeg sa det til ham i går også, at jeg var så lei. Han kunne ikke forstå det han, han var bare glad til for at vi har hatt så mye sex i det siste. :fnise:

Velkommen tilbake! :)

Helt sikkert lurt å ta en liten pause når man ikke lenger har lyst, men gjør det fordi man burde prøve. Skulle ikke forundre meg om spiren plutselig satt da nei ;)

Blir spennende å høre hva gyno sier, forhåpentligvis blir dere klokere på hva som gjør det så vanskelig.

Fortsetter i hvert fall å krysse fingre for dere! :klem:

Ja, vi har ihvertfall tatt en pause med å ligge med pute under rumpa osv. Tror presset blir større da. Håper spiren sitter når vi minst venter det!

Ja, det blir kjempespennende. Håper ikke det er noe alvorlig galt med noen av oss, men noe må det vel være? Blir overrasket dersom de ikke finner noe etter at vi har prøvd så lenge. :vetikke:

Takk for fingerkryssing Nuni! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har så utrolig mye å gjøre denne uken at jeg :dåne: snart! Tenkte jeg skulle lage en liste, slik at det blir litt lettere å gjennomføre.

Støvsuge hele leiligheten

Vaske begge bad

Rydde soverom

Rydde i tv-benken

Pakke ut av diverse kofferter

Lage ferdig bryllupsinvitasjoner

Sende utenlandsinvitasjoner

Ringe busselskapet

Ta sol minst to ganger

Vaske bilen

Rydde bilen

Gå på biblioteket og låne noen gode bøker (sliter meg for tiden gjennom ''Interview with a vampire'' - den er skrevet på en forferdelig merkelig måte... *sukk* )

Levere bøker på et annet bibliotek

Henge med en venninne jeg ikke har hatt tid til å se siden fredag

Kjøpe treningsmatte

Kjøpe manualer

Trene minst to ganger

Kjøpe klassisk ''Nintentoknott''

Bestille Yoshi og Alex Kidd (!!!!!! :overrasket: ) på Wii'en

Spille Yoshi og Alex Kidd :fnise:

Handle inn for den neste uken

Gå til frisøren

Jobbe, jobbe, jobbe

Puh, blir andpusten bare av å lese gjennom listen min. Alt dette tenkte jeg jeg skulle få gjort innen helgen kommer, men det tror jeg bare jeg må se litt an. Jeg skal uansett ingenting i helgen, så jeg har god tid til å gjennomføre dette. Da tenker jeg også på å spille Nintento til jeg blir blå i ansiktet. :ler:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Belle :)

Ser du har det tavelt for tiden... Håper alt står bra til med deg og alt alt går på skinner til bryllupet :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det der var en lang liste! :overrasket:

Men skal ikke ta motet i fra deg, da ;)

Det kunne ha vært mye verre, og flere av tingene kan du jo gjøre samtidig mens du er i gang. Og hvis du har på god musikk, så det går nok fortere enn du trur :):danse:

Det er det som er så kjekt med lister, den kan virke så uendelig lang, men når du først har begynt så tar det ikke lange tida før du kan krysse av det ene og det andre.

Bare ikke begynn med wii'n først, da er jeg redd for at det kun blir den du huker av :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Belle :)

Ser du har det tavelt for tiden... Håper alt står bra til med deg og alt alt går på skinner til bryllupet :):klem:

Hei! Det var lenge siden! :klem:

Litt sånn hverdagstravel egentlig. Her går alt fint og bryllupet begynner å ta form! :hoppe:

:klem:

Oj, det der var en lang liste! :overrasket:

Men skal ikke ta motet i fra deg, da ;)

Det kunne ha vært mye verre, og flere av tingene kan du jo gjøre samtidig mens du er i gang. Og hvis du har på god musikk, så det går nok fortere enn du trur :):danse:

Det er det som er så kjekt med lister, den kan virke så uendelig lang, men når du først har begynt så tar det ikke lange tida før du kan krysse av det ene og det andre.

Bare ikke begynn med wii'n først, da er jeg redd for at det kun blir den du huker av :fnise:

:klemmer:

Ja, den er ikke så veldig kort, nei. :fnise: Jeg tenkte jeg skulle ta for meg alle de ut-og-kjøre tingene i dag, som bibliotek, vaske bilen, handle og wii-knott. :sjenert: Jeg bare MÅ ha den, har ventet på å spille yoshi siden begynnelsen på påskeferien da jeg fikk vite at det gikk an å laste ned disse spillene på Wii'en. Har klødd i fingrene i over en uke nå... :flau: Men jeg lover at det andre skal bli gjort det også altså! :Nikke:

:klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvsuge hele leiligheten

Vaske begge bad

Rydde soverom

Rydde i tv-benken

Pakke ut av diverse kofferter

Lage ferdig bryllupsinvitasjoner

Sende utenlandsinvitasjoner

Ringe busselskapet

Ta sol minst to ganger

Vaske bilen

Rydde bilen

Gå på biblioteket og låne noen gode bøker (sliter meg for tiden gjennom ''Interview with a vampire'' - den er skrevet på en forferdelig merkelig måte... *sukk* )

Levere bøker på et annet bibliotek

Henge med en venninne jeg ikke har hatt tid til å se siden fredag

Kjøpe treningsmatte

Kjøpe manualer

Trene minst to ganger

Kjøpe klassisk ''Nintentoknott''

Bestille Yoshi og Alex Kidd (!!!!!! ) på Wii'en

Spille Yoshi og Alex Kidd

Handle inn for den neste uken

Gå til frisøren

Jobbe, jobbe, jobbe

Da har jeg ihvertfall fått gjort littegranne på listen min. Det som er merket med rødt skal gjøres i dag, men det kan også hende jeg slår til med litt vasking og rydding. :ler:

Ellers: ingen symptomer, IKM på søndag, venter egentlig bare på den. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du har vært, Belle!

Ikke så mye igjen nå :5:

Kanskje det er et symptom at du ikke har noen symptomer? :klø:

Kan ikke la være å håpe litt,vettu :klaske::fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært, Belle!

Ikke så mye igjen nå :5:

Kanskje det er et symptom at du ikke har noen symptomer? :klø:

Kan ikke la være å håpe litt,vettu :klaske::fnise:

:klemmer:

Jeg blir utrolig effektiv når min kjære er borte, da MÅ jeg liksom finne på noe og ikke bare sitte i sofaen og kose med ham. :yvonne:

Ja, har tenkt tanken jeg også. :fnise: Jeg var forresten litt småkvalm da jeg la meg i går, og svettet utrolig mye i natt (beklager, for mye info :sjenert: ). Men jeg tror hodet mitt blir litt kvalmt - nå sier jeg hodet og mener hodet, for jeg tror bare det er hjernen min som lurer meg til å bli det - hver eneste uke før mensen skal komme. Jeg har uansett ingen forventninger til denne pp, så hvorfor blir jeg lurt slik da? :klø: Bah, kroppen min er tullete!

:klem: til deg også!

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel alle her inne blitt utsatt for tullekropper :frustrert: Og det er langt ifra moro..

Uansett jeg krysser fingrene, på tide det blir din tur nå! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har vel alle her inne blitt utsatt for tullekropper :frustrert: Og det er langt ifra moro..

Uansett jeg krysser fingrene, på tide det blir din tur nå! :jepp:

:klemmer:

Det synes jeg også! :fnise: Har ventet aaaaltfor lenge allerede. Det er jo faktisk 1,5 år siden jeg sluttet på pillene nå. :overrasket: Men vi er ved godt mot egentlig. Jeg skal jo til gynekolog om en måned, så håper vedkommende kan finne ut av ting og tang.

Tullekropper er aldri noe gøy! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvsuge hele leiligheten

Vaske begge bad

Rydde soverom

Rydde i tv-benken

Pakke ut av diverse kofferter

Lage ferdig bryllupsinvitasjoner

Sende utenlandsinvitasjoner

Ringe busselskapet

Ta sol minst to ganger

Vaske bilen

Rydde bilen

Gå på biblioteket og låne noen gode bøker (sliter meg for tiden gjennom ''Interview with a vampire'' - den er skrevet på en forferdelig merkelig måte... *sukk* )

Levere bøker på et annet bibliotek

Henge med en venninne jeg ikke har hatt tid til å se siden fredag

Kjøpe treningsmatte

Kjøpe manualer

Trene minst to ganger

Kjøpe klassisk ''Nintentoknott''

Bestille Yoshi og Alex Kidd (!!!!!! ) på Wii'en

Spille Yoshi og Alex Kidd

Handle inn for den neste uken

Gå til frisøren

Jobbe, jobbe, jobbe

Huff, dagen i går var skikkelig dårlig. Det eneste jeg fikk gjort var å gå på biblioteket. :sjenert: Tror jeg skylder på at jeg hadde forferdelig skallebank etter jobb i går... :fnise: (jeg hadde det altså...)

Forferdelig oppblåst i dag, magen min stikker jo rett ut! :overrasket: Men jeg tror egentlig bare jeg har lagt litt på meg i påsken, kombinert med uken-før-mensen-oppblåsthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvsuge hele leiligheten

Vaske begge bad

Rydde soverom

Rydde i tv-benken

Pakke ut av diverse kofferter

Lage ferdig bryllupsinvitasjoner

Sende utenlandsinvitasjoner

Ringe busselskapet

Ta sol minst to ganger

Vaske bilen

Rydde bilen

Gå på biblioteket og låne noen gode bøker (sliter meg for tiden gjennom ''Interview with a vampire'' - den er skrevet på en forferdelig merkelig måte... *sukk* )

Levere bøker på et annet bibliotek

Henge med en venninne jeg ikke har hatt tid til å se siden fredag

Kjøpe treningsmatte

Kjøpe manualer

Trene minst to ganger

Kjøpe klassisk ''Nintentoknott''

Bestille Yoshi og Alex Kidd (!!!!!! ) på Wii'en

Spille Yoshi og Alex Kidd

Handle inn for den neste uken

Gå til frisøren

Jobbe, jobbe, jobbe

Huff, dagen i går var skikkelig dårlig. Det eneste jeg fikk gjort var å gå på biblioteket. :sjenert: Tror jeg skylder på at jeg hadde forferdelig skallebank etter jobb i går... :fnise: (jeg hadde det altså...)

Forferdelig oppblåst i dag, magen min stikker jo rett ut! :overrasket: Men jeg tror egentlig bare jeg har lagt litt på meg i påsken, kombinert med uken-før-mensen-oppblåsthet.

Heia :)

Var spillet bra? ;) Elsker Yoshi, men har ikke fått somlet meg til å kjøpe noe Wii enda.. Bryllupsgave kanskje? Hæhæ. Morgengave til meg selv? :skratte:

Synes du er flink jeg, får da gjort en del! :duskedame:

Argh, den der uken-før-mensen-oppblåsthet er kjip... :jolie: Men trøst deg med at du ikke er alene om å ha lagt på deg litt i påska... :vekt: Har kommet en kilo eller to her oxo.. Er jo så godt med :sjokolade::rodme:

Så nå blir det :trene: for alle penga fremover! :pisk:

Jeg krysser ikke fingrene for deg lengre! :forvirra:

Du skjønner, jeg og ei venninne, fant ut at hver gang vi kryssa fingrene for noe, så gikk det rett i vasken med en gang. Derfor fant vi ut at vi IKKE skulle gjøre det, og da har det underlig nok gått bra hver gang ;) (Dog det gjelder litt mindre trivielle ting da, men alle monner drar? Eller.no... )

Ha en fortsatt superduper uke, og hils til Yoshi fra meg! :biggrin:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Var spillet bra? ;) Elsker Yoshi, men har ikke fått somlet meg til å kjøpe noe Wii enda.. Bryllupsgave kanskje? Hæhæ. Morgengave til meg selv? :skratte:

Synes du er flink jeg, får da gjort en del! :duskedame:

Argh, den der uken-før-mensen-oppblåsthet er kjip... :jolie: Men trøst deg med at du ikke er alene om å ha lagt på deg litt i påska... :vekt : Har kommet en kilo eller to her oxo.. Er jo så godt med :sjokolade : :rodme :

Så nå blir det :trene: for alle penga fremover! :pisk:

Jeg krysser ikke fingrene for deg lengre! :forvirra:

Du skjønner, jeg og ei venninne, fant ut at hver gang vi kryssa fingrene for noe, så gikk det rett i vasken med en gang. Derfor fant vi ut at vi IKKE skulle gjøre det, og da har det underlig nok gått bra hver gang ;) (Dog det gjelder litt mindre trivielle ting da, men alle monner drar? Eller.no... )

Ha en fortsatt superduper uke, og hils til Yoshi fra meg! :biggrin:

:kose:

Spillet er helt fantastisk. Det heter jo ikke Yoshi, men Super Mario Land eller noe slikt? :klø: Det er uansett den Marioen med Yoshi da, så da har det alltid vært Yoshi. :fnise:

Wii er helt genialt. Du kan laste ned ultragamle spill, helt tilbake fra Commodore 64 faktisk. Ikke er det så dyrt heller, betalte 800 poeng - noe som tilsvarer mindre enn 80 kr (10 euro for 1000 poeng). Kjempegreit og veldig gøy! :hoppe:

Bah, jeg blir alltid superoppblåst uken før mensen jeg. Nesten til det punktet hvor buksene ikke passer lengre og jeg må presse knappen igjen. :klaske: Kanskje jeg skulle hatt en uken-før-mensen-garderobe i tillegg til den vanlige? :fnise: *påskudd for å kjøre nye klær* Det ble uansett litt for mye mat i påsken, selv om det ble en del aktivitet også.

Har hatt en litt uforståelig vektøkning i det siste...jeg spiser som jeg alltid har gjort, trener som jeg aldri gjør ( :ler: men skal begynne), men allikevel føles buksene litt trange. *merkelig* Jeg har aldri hatt lett for å legge på meg så jeg kan ikke tro at det bare er påsken som er grunnen, det var jo bare én uke. :bond: Jaja, skal begynne å trene for fullt nå, så jeg håper jeg kommer fort tilbake til gamle takter. :Nikke:

Takk for ingen fingerkryssing, kanskje det hjelper? Håper det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...