Gå til innhold

Spire! Hvor er du?


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Synd at han ikk er hjemme i helgen, kanskje han ikke må jobbe så masse allikevel og at du har flaks ;) Men det er jo greit med noen ekstra penger til bryllup :hoppe:

God helg :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj så kjedelig at han må jobbe overtid! Håper dere er heldige og han kommer tidlig hjem. Uansett kommer jo pengene godt med ja :jepp:

Mye gåing på høye hæler er god trening det vel? :fnise:

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme jobben til Bellemann!! :kjefte:

Synes han skulle ha fått innvilget fri når du har EL :jepp::fnise:

Krysser fingrene for at han kommer hjem før EL.

Det er god trening i å gå i høye hæler, så da du fikk trena i går ;):fnise:

Du får ha en god helg, Belle! :kose:

Og kose deg med lista di, har trua på deg at du blir ferdig med den i helga. :duskedame::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom og ønsker deg en fin uke :)

Så kjedelig med mannens jobbing. Husk at svømmere kan leve i flere dager, så om du har sjangs å :humpe: og :humpe: og :humpe: før han drar så kan det jo være det går ? :fnise:

Hvor er du i syklussen siste dag dere er sammen ?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Belle! :vinke:

:vinke: til deg også!

Synd at han ikk er hjemme i helgen, kanskje han ikke må jobbe så masse allikevel og at du har flaks ;) Men det er jo greit med noen ekstra penger til bryllup :hoppe:

God helg :)

:kose:

Ekstra penger til bryllup er aldri å forakte! :fnise: Men han må nok jobbe under EL, ja. :sukk:

Æsj så kjedelig at han må jobbe overtid! Håper dere er heldige og han kommer tidlig hjem. Uansett kommer jo pengene godt med ja :jepp:

Mye gåing på høye hæler er god trening det vel? :fnise:

God helg!!

Overtid suger, sånn på det personlige planet. Ikke nok med at han er borte 2 uker av gangen, men når han attpåtil skal være borte enda lengre? *frustrert* Men pengene kommer veldig godt med, det er sikkert og visst. Og siden det var over en uke til han egentlig skulle hjem da han fikk vite det, var den største skuffelsen at han ikke er hjemme på EL. Jeg hadde liksom ikke rukket å glede meg til at han skulle komme hjem, så et par dager ekstra gjorde meg ingenting. :sjenert:

Det er jo slitsomt å gå på høye hæler. :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme jobben til Bellemann!! :kjefte:

Synes han skulle ha fått innvilget fri når du har EL :jepp : :fnise :

Krysser fingrene for at han kommer hjem før EL.

Det er god trening i å gå i høye hæler, så da du fikk trena i går ;) :fnise :

Du får ha en god helg, Belle! :kose :

Og kose deg med lista di, har trua på deg at du blir ferdig med den i helga. :duskedame : :strix :

:kjefte: litt på jobben hans jeg også. Meeeeen, jeg vet jo hva jeg får når jeg er sammen med en Nordsjø-arbeider, så jeg er jo egentlig vant med det.

:fnise: Det hadde vært noe. Var noen som foreslo helikopter til alle damer med EL, bare for :sengekos: . :skratte:

Ble nesten ferdig... :sjenert: Kommer i neste innlegg. :nigo:

Innom og :klemmer : litt på for å ønske en deg en flott uke!

Takk for :klemmer: naerin! Her er en til deg også: :klem:

Titter innom og ønsker deg en fin uke : )

Så kjedelig med mannens jobbing. Husk at svømmere kan leve i flere dager, så om du har sjangs å :humpe : og :humpe : og :humpe : før han drar så kan det jo være det går ? :fnise :

Hvor er du i syklussen siste dag dere er sammen ?

:klem:

Han er ute nå, han. Så han har vært borte i 2,5 uke når jeg har EL. Tror nok ikke svømmerne hans enda lever nedi der. :fnise: Når han reiste var jeg i DPO-land, og etter mensen (som faktisk er over nå! :hoppe: ) er det lite håp for denne pp. :trist:

:klem: til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mensen over for denne gang, og en ny syklus står for tur. :hoppe: Dessverre er nok ikke min kjære hjemme når jeg har EL denne gangen. :sur: Jeg hadde forhåpninger om at han skulle rekke det, men etter at arbeidet de skulle gjøre, før overtidsarbeidet, ble forsinket (og enda ikke ferdiggjort) er håper mitt borte. Litt sånn, poof! :fnise: I tillegg skal han på kurs på basen neste uke og han får bare litt over 2 uker hjemme denne friperioden. Årh, som jeg gleder meg til han går over på 4 uker fri i stedet for 3. Meeen, vi trenger pengene til bryllup, så jeg forstår ham veldig godt. Han spør jo alltid meg også, før han sier ja til noe overtid, og som den gode kjæresten jeg er, sa jeg selvsagt at det var greit. Pengene trenger vi og det er kjempebra å ha på ''rullebladet'' at han alltid sier ja til overtid. Det var slik han ble forfremmet i den forrige jobben sin, før dem som hadde jobbet der mye lengre enn ham. Flinke mannen min! :rødme:

Jeg ble nesten ferdig med listen min i helgen! :hoppe:

Støvsuge hele leiligheten

Rydde soverom

Rydde bilen

Shoppe litt

Ta sol

Trene

Handle inn for helgen

Levere bøker på bibliotek

Bare to ting som gjenstår nå! Det ser jo ut som om jeg er DEN slabbedasken, men det blir ikke noe særlig rotete når jeg er alene hjemme. Badet ser alltid fint ut (i motsetning til når min kjære er hjemme :fnise: ) og kjøkkenet er alltid strøkent. Men støvsugingen kan jeg ikke utsette lengre, det begynner å bli veldig støvete i stuen nå. :sjenert:

Jeg har forresten bestemt meg for å begynne å gå til solstudioet hver gang jeg skal sole meg, som nå i starten er annenhver dag. Så det ble hele 2 treninger på meg denne helgen. Det er en 40 minutters gåtur, noe som er perfekt for mitt ødelagte kne. I dag blir det også trening i ''treningsstudio'' her i bofelleskapet. De har kjøpt inn diverse utstyr i eget treningsrom og det er gratis. :nigo: I morgen blir det gåtur til solstudio igjen og på onsdag blir det gåtur til hovedkontoret til jobben. Det er vel en 10-15 minutters gåtur én vei. Er så herlig å være godt i gang med Prosjekt Stram Opp Til Bryllup. :fnise: Brunfargen har også begynt å komme, forresten. Jeg blir veldig fort brun når jeg først soler meg, så etter 3 ganger i ovnen har magen min blitt kjempebrun og jeg begynner faktisk å se litt farge i spøkelsesansiktet mitt. :ler:

Jeg var også og tittet på fliser til kjøkkenet (mellom disk og overskap) i helgen. Jeg fant noen utrolig fine fliser, men de var selvsagt de dyreste de hadde. :sjenert: 1600 kr per m2. :overrasket: Men det er jo ikke mange m2 det er snakk om, så dersom min kjære liker dem tror jeg vi skal gå for disse. Gleder meg til å kunne skrubbe veggen bak komfyren. Den malingen vi har nå er kjempedårlig og dersom vi skrubber for mye går den bort. :klaske:

Puh, dette ble en lang post, gitt. Jeg har mye på hjertet, jeg. :sjenert:

Ha en fin mandag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at mensen er over, og håper at det blir leeenge til neste gang! ;)

Så dumt at bellemann er borte når du har EL, men kjekt med litt ekstra penger til bryllupet da :)

Så får det heller klaffe på bryllupsnatta ;):fnise:

Typisk at det man faller for er det dyreste i butikken, slår aldri feil det. :klaske:

Men hvis det ikke er mange flisene dere trenger, så kan man jo slå til. :jepp:

God mandag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at mensen er over, og håper at det blir leeenge til neste gang! ;)

Så dumt at bellemann er borte når du har EL, men kjekt med litt ekstra penger til bryllupet da :)

Så får det heller klaffe på bryllupsnatta ;):fnise:

Typisk at det man faller for er det dyreste i butikken, slår aldri feil det. :klaske:

Men hvis det ikke er mange flisene dere trenger, så kan man jo slå til. :jepp:

God mandag! :kose:

:hoppe:

Huff, det er kjempedumt. :sur: Men pengene kommer godt med! :Nikke: Tenk hvor romantisk det hadde vært hadde det faktisk klaffet på bryllupsnatta da! :rødme: Jeg har faktisk EL den helga vi gifter oss også! :strix:

:fnise: Det slår aldri feil. Men det blir jo ikke mer enn et par-tre kvadrat, så da går det greit. :jepp:

God mandag til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ringte min kjære til meg nettopp...og gjett hva! Han kommer hjem til planlagt tid på onsdag! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Da blir det myyye :humpe: :humpe: :humpe: på oss i helgen. :sjenert:

Årh, nå er jeg glad! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ringte min kjære til meg nettopp...og gjett hva! Han kommer hjem til planlagt tid på onsdag! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Da blir det myyye :humpe: :humpe: :humpe: på oss i helgen. :sjenert:

Årh, nå er jeg glad! :bolledeig:

Så bra :danse::danse::danse: Ja dere kan ikke gjøre noe annet i helgen dere nå :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei, Aurelia hilser på :vinke:

Så koselig dagbok du har. kjekt å lese om dagliglivet ditt.. :hallo: Kan tenke meg du ble glad når du får mannen hjem ja, så kjekt for deg!! Håper :sengekos: gir gode resultater da :babysmokk: , men uansett så er det jo bra tidsfordriv :ler: Har du troa på at denne gangen gjelder det? Hvilken PP er dette for deg? (har ikke lest hele dagboka di enda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe: :bolledeig: For at han kommer hjem! :hopp: :hoppe::bolledeig::danse: :danse:

Da skal dere herved ikke ha noen andre avtaler enn masse :sengekos: :sengekos: ! :fnise:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei, Aurelia hilser på :vinke :

Så koselig dagbok du har. kjekt å lese om dagliglivet ditt.. :hallo : Kan tenke meg du ble glad når du får mannen hjem ja, så kjekt for deg!! Håper :sengekos: gir gode resultater da :babysmokk : , men uansett så er det jo bra tidsfordriv :ler : Har du troa på at denne gangen gjelder det? Hvilken PP er dette for deg? (har ikke lest hele dagboka di enda)

:vinke: Aurelia!

Så gøy med nytt besøk her inne! :hoppe:

Årh, jeg ble kjempeglad. Hadde jo forberedt meg på å ikke se ham på lenge enda, så da blir gleden enda større. :hjerte:

:fnise: Bra tidsfordriv er det! :jepp: Har egentlig mistet troen på at vi klarer det uten hjelp. Vi er vel inne i PP19 nå, har prøvd siden oktober 2007. :kjefte: Men jeg skal til gynekolog 20.mai, så jeg håper de finner ut av noe der. :Nikke:

:klem: til deg

:hoppe : :hoppe : :bolledeig : For at han kommer hjem! :hoppe : :hoppe : :bolledeig : :danse : :danse :

Da skal dere herved ikke ha noen andre avtaler enn masse :sengekos : :sengekos: ! :fnise :

:kose:

Så søt du er, med mye :hoppe: og :danse: !

Til helgen skal vi bo i sengen! :fnise:

:kose:

PS! Jeg måtte fjerne noen smileys...smileytøset mitt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: :hoppe: oj så kjekt at mannen kom hjem likevel :hoppe: :hoppe:

Ha en fin dag :klem1:

:hoppe::bolledeig::skya::strix: og :sengekos::humpe::sengekos: ! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest og lest og lest :nigo: kom meg igjennom prøveboka di til slutt....

Måtte neste legge igjen et par ord jeg også. :)

Hyggelig å høra at mannen kommer hjem og til rett tidspunkt :hoppe: Ja dere får ha en flott :humpe: helg ;)

Og jeg er sikker på at når bryllup og mindre stress med det er ute av verden så går alt sin gang :)

:klem:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...