Gå til innhold

Spire! Hvor er du?


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Da var jeg tilbake etter en herlig helg! Vi handlet oss spisebord og to stoler på Ikea, det ble noen nye klær i garderoben vår og vi hadde en heidundrande fest lørdags kveld. :skaal:

Ellers er det lite symptomer i gården, både på mensen og en eventuell graviditet. Jeg har ikke vært oppblåst som jeg pleier før mensen, men puppene mine er litt ømme merker jeg. :vetikke: Tar dette med knusende ro og er egentlig veldig pessimistisk til det hele.

Jaja, jeg skal uansett til gynekolog neste uke, så vi er liksom litt ''indifferent'' til det hele for tiden. Jeg fikk snakket mye om prøving (og feiling) på fest i helgen, men en venninne jeg ikke har sett på veldig lenge. Det er så herlig å kunne ta bort pokerfjeset en gang i blant og virkelig kunne være sur, deppa og bitter uten at noen klager. :fnise:

En kompis av min kjære var faktisk innom i går for å låne en graviditetstest av meg. Dama hans har ikke fått mensen etter at de fikk barn (for bare 8 måneder siden :overrasket: ) og de var litt bekymret for at hun var gravid igjen. :dåne: Det var med listende skritt han kom til oss i går da, for han vet at vi sliter veldig. Han hadde til og med sagt til dama at han kunne da ikke spørre meg om å få låne test, da kom jeg bare til å banke ham fra vett og forstand. :fnise: Jeg forklarte jo ham at det var ikke dem jeg var sur på, det var jo egentlig verden, og min kropp, og min kjæres kropp, og at jeg egentlig ikke var sur men utrolig bitter. Akkurat da klarte jeg å summere opp hva jeg føler med bare ett ord, nemlig bitter. Dersom vi ikke klarer å få barn, kommer jeg til å bli en bitter gammel dame. :sukk:

Så da får vi se da, om de har klart å bli gravide uten å prøve og egentlig uten å ville en gang. :kjefte::trist: Årh, det er så utrolig sårt at alle klarer det uten å lee lilletåa en gang. *sukk*

Syting over!

I dag skal jeg til frisøren, ta sol, montere Ikea-møbler, prøve ut frisyrer til bryllupet med venninna mi som skal sminke meg og fikse håret mitt, og bare slappe av i sofaen. I morgen blir det enda litt mer hårprøving og gjerne litt sminkeprøving. Gleder meg til å virkelig få se meg selv stylet og ''pampered''. :strix:

Ha en fin mandag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå for en deilig dag du har i vente :hoppe: Jeg skjønner disse følelsene, jeg blir sprø når jeg hører om folk som har blitt gravide uten å tenke tanken engang og som egentlig ikke hadde planer om det. Det bare skjedde liksom?? :kjefte: Synes det er urettferdig at folk som er 17-18-19 år blir det som ikke egentlig er klar for det engang. Vet om ei nå som ska ha en til etter barnevernet tok det forrige barnet ffra henne?? Hva er det for en ide? Hun bor visst på instutisjon og typen hennes ruser seg??? HALLO sier jeg bare :(

Men uansett så håper jeg spiren sitter hos oss snart som vil det sååå masse :duskedame:

hold motet oppe :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy det høres ut med hårfiksing og sminke.. du blir sikkert helt kanonlekker....

!! Minner deg igjen på å slappe av med :babyjente: nå, nå er det :bryllup: som gjelder.

Kanskje det er en skikkelig kristen, prippen liten spire som VIL VENTE til dere er gift... heheheh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder med Aurelia, trur det må være en liten prippen spire dere har som blånekter å gjøre noe før dere er gift! :fnise:

Kose deg med sminking og hårfiksing. Kos det :)

God kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå for en deilig dag du har i vente :hoppe : Jeg skjønner disse følelsene, jeg blir sprø når jeg hører om folk som har blitt gravide uten å tenke tanken engang og som egentlig ikke hadde planer om det. Det bare skjedde liksom?? :kjefte : Synes det er urettferdig at folk som er 17-18-19 år blir det som ikke egentlig er klar for det engang. Vet om ei nå som ska ha en til etter barnevernet tok det forrige barnet ffra henne?? Hva er det for en ide? Hun bor visst på instutisjon og typen hennes ruser seg??? HALLO sier jeg bare : (

Men uansett så håper jeg spiren sitter hos oss snart som vil det sååå masse :duskedame :

hold motet oppe : )

:kose:

:overrasket: Kjempegod idé å få barn, da. :sarkasme:

Takket være dere herlige KG-damer klarer jeg på et vis å holde motet bittelitt oppe ihvertfall! :klem:

så gøy det høres ut med hårfiksing og sminke.. du blir sikkert helt kanonlekker....

!! Minner deg igjen på å slappe av med :babyjente : nå, nå er det :bryllup : som gjelder.

Kanskje det er en skikkelig kristen, prippen liten spire som VIL VENTE til dere er gift... heheheh.

Åh, takk skal du ha! :klem:

Enig, nå er det :bryllup: som teller. I dag blir det :humpe: i dusjen. Nå driter jeg i om svømmerne renner ut med en gang. Vi skal ha sex fordi vi VIL, ikke fordi vi MÅ. :hoppe:

:skratte: Tror nok spiren må være utrolig prippen, ja. Ingen bastard her i gården. :ler:

Holder med Aurelia, trur det må være en liten prippen spire dere har som blånekter å gjøre noe før dere er gift! :fnise :

Kose deg med sminking og hårfiksing. Kos det : )

God kveld :kose:

:fnise: Den bare klamrer seg fast og vil ikke vokse før bryllupet er vel overstått. :ler:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første fase i prosjekt fiks-hår overstått. Det ble kjempefint, er utrolig fornøyd. I dag skal vi prøve med ruller, så jeg må på rulle-jakt etter jobb.

Dama til kompis til min kjære var ikke gravid allikevel. Kjenner at jeg føler meg litt lettet, samtidig som at jeg får utrolig dårlig samvittighet for å føle sånn. Fy meg! :kjefte: Uansett, humøret er på topp i dag, for i dag blir det nemlig :sengekos: i dusjen. :sjenert: Vi pleide ofte å gjøre det før vi ble prøvere, men nesten ingenting etter det. Så da får bare svømmere være svømmere og tyngdekraften ta over. :fnise:

I går spiste vi for første gang på det nye spisebordet vårt. Min kjære hadde vært så herlig og montert det til jeg kom hjem. :rødme: Så nå har vi lagd ny regel hjemme hos oss: TV av når vi spiser. :hoppe:

Det er lite symptomer her i gården for tiden, gitt. Ingen varsler om at mensen skal komme, men jeg har fått supervonde pupper. Tror kanskje det er et nytt varsel på at mensen kommer (pleide aldri å få det før), som har kommet etter at vi ble frustrerte prøvere. :fnise:

Matlysten er heller ikke helt på topp, men det er noe som kommer og går egentlig, og har helt sikkert ingen sammenheng med det ene eller det andre. Ingen stikninger i magen, ingen oppblåsthet. :klø: Jaja, det er sikkert ingenting.

Ha en strålende tirsdag alle sammen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går ble det :humpe: i dusjen. :hjerter: Utrolig deilig å slippe å tenke: ''opp med rumpa'', ''beina i været'' og ''du må ville ha sæden min, vennen!''. :fnise:

Det ble også frisyreprøving i går, med hårruller, men det ble en total fiasko. Det ble jo ingen krøller jo! :skratte:

I dag blir det bare avslapping, det skal bli herlig. Min kjære er ute og ser etter grill akkurat nå, så kanskje det blir grillmat når vi kommer hjem? :sikle: Elsker grillmat! :hoppe:

Ellers teller jeg ned til mensen på søndag. Er vel realistisk når jeg sier at det ser svært dårlig ut for oss denne måneden også. Meeeen, neste uke er det legetime! :hoppe: Grugleder meg litt egentlig. Håper vi kommer i gang så snart som mulig! :hjerte:

Ha en strålende onsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det :humpe: i dusjen. :hjerter: Utrolig deilig å slippe å tenke: ''opp med rumpa'', ''beina i været'' og ''du må ville ha sæden min, vennen!''. :fnise:

Det ble også frisyreprøving i går, med hårruller, men det ble en total fiasko. Det ble jo ingen krøller jo! :skratte:

I dag blir det bare avslapping, det skal bli herlig. Min kjære er ute og ser etter grill akkurat nå, så kanskje det blir grillmat når vi kommer hjem? :sikle: Elsker grillmat! :hoppe:

Ellers teller jeg ned til mensen på søndag. Er vel realistisk når jeg sier at det ser svært dårlig ut for oss denne måneden også. Meeeen, neste uke er det legetime! :hoppe: Grugleder meg litt egentlig. Håper vi kommer i gang så snart som mulig! :hjerte:

Ha en strålende onsdag alle sammen! :klem:

*følger med i spenning*

Ha ei fin-fin uke, og kos deg med evt. grillmat! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du og snart-ekte-mannen koser dere.. Slik det bør være ja ;)

knallbra at første oppsetning ble bra, og merkelig at du ikke fikk krøller? har du skikkelig glatt hår eller? ;) Begynner du å glede deg veldig, er jo ikke så veldig lenge igjen nå? Kan jeg spørre hvor lenge dere har vært sammen?

Om du ikke får baby nå, så håper jeg du ser hvor heldig du er som har funnet kjærlighet og får lov til å gifte deg og alt ("får lov".. ehh dvs at han vil ha deg) hehe. Håper det blir et skikkelig romantisk og herlig bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*følger med i spenning*

Ha ei fin-fin uke, og kos deg med evt. grillmat! :biggrin:

*venter i spenning, men ikke så veldig spenning heller siden vi bare hadde sex én gang rundt EL denne gangen* :fnise:

Det ble ingen grillmat, min kjære måtte måle terrassen før han kjøpte noe, om det var plass. :overrasket: Da forestilte jeg meg at han kom til å kjøpe DEN monstergrillen. :fnise:

så bra at du og snart-ekte-mannen koser dere.. Slik det bør være ja ;)

knallbra at første oppsetning ble bra, og merkelig at du ikke fikk krøller? har du skikkelig glatt hår eller? ;) Begynner du å glede deg veldig, er jo ikke så veldig lenge igjen nå? Kan jeg spørre hvor lenge dere har vært sammen?

Om du ikke får baby nå, så håper jeg du ser hvor heldig du er som har funnet kjærlighet og får lov til å gifte deg og alt ("får lov".. ehh dvs at han vil ha deg) hehe. Håper det blir et skikkelig romantisk og herlig bryllup!

Ja, venninna mi synes også det var merkelig. Hun har jo gjort det mange ganger før, så jeg vet ikke hva det er. :vetikke: Håret mitt er superglatt, ja. Kan ikke bruke balsam, da glir bare klemmer og slikt ut. :sjenert: Men jeg tror nok det er en kombinasjon av håret mitt og at rullene ikke var så gode at det ikke funket. Men så lenge vi har én måte å gjøre det på, er jeg fornøyd! :tommelopp:

Årh, jeg gleder meg noe helt forferdelig. Jeg er ikke nervøs i det hele tatt, bare utrolig mange sommerfugler i magen etterhvert som det nærmer seg. :hoppe:

Selvsagt kan du spørre om det! ;) Vi har vært sammen i 7 år (nesten) når vi gifter oss. Nøyaktig 6 år og 10 måneder akkurat nå. :fnise: Begynner å bli en stund for å si det slik... :sjenert:

Huff, jeg vet at jeg kan fremstå som verdens mest utakknemlige person her inne til tider, men hadde jeg ikke hatt min fantastiske kjære å støtte meg på, hadde jeg vært langt nede. Så ja, jeg vet at jeg er utrolig heldig som snart skal gifte meg med verdens herligste gutt. :strix: Og at han i det hele tatt vil gifte seg. Det er en grunn til at vi har vært sammen så lenge uten å ha giftet oss, og den grunnen er ikke meg. :ler:

Håper bryllupet blir alt det vi har håpet på og mye mer! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Så kjekt med nye Ikea møbler :hoppe:

Tror også du muligens går rundt å bærer på litt konservative Egg :nigo:

Ingen befruktning før dere er gift :fnise:

Uansett hvor svart det virker av og til, så husk at det er hjelp og få. Nå skal du jo til Gynk, så får du ta det derfra. Det blir helt sikkert din tur en gang. Og håper det ikke blir så lenge til.

Heldig du er som skal gifte deg snart da :)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Så kjekt med nye Ikea møbler :hoppe:

Tror også du muligens går rundt å bærer på litt konservative Egg :nigo:

Ingen befruktning før dere er gift :fnise:

Uansett hvor svart det virker av og til, så husk at det er hjelp og få. Nå skal du jo til Gynk, så får du ta det derfra. Det blir helt sikkert din tur en gang. Og håper det ikke blir så lenge til.

Heldig du er som skal gifte deg snart da :)

Ha en fin dag :klem:

Me :hjerte: Ikea! :fnise: Finner alltid noe fint der!

Eggene mine er superkonservative, tror nok det må være det, ja. :sjenert: Håper de spretter opp når bryllupet er vel overstått. :fnise:

Det går litt sånn opp og ned egentlig. Mest opp, selv om det ikke virker slik her. :skratte: Er det mulig å ha en mer sytete dagbok enn jeg har? :sjenert:

Uansett, vi gleder oss til gynekologen (hvem trodde jeg noen gang kommer til å si det? :ler: ). Håper vi kommer oss snart inn i systemet. :tommelopp:

Jeg føler meg kjempeheldig! :rødme:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden er jeg i en veldig opp-periode. Jeg går faktisk rundt og håper at spiren ikke kommer før bryllupet. Da tenker jeg veldig på utdrikningslaget mitt, og hvor mye pes det blir for mine kjære forlovere å forandre på alt. For kjenner jeg dem rett, blir det en heidundrandes fyllekule. :sjenert:

Da er det vel typisk at den faktisk kommer rett før... :fnise: Men jeg hadde jo blitt sjeleglad uansett, da. :Nikke::hoppe:

Nå skal jeg på kurs resten av dagen. Ha en strålende torsdag alle sammen! :klem: og :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det jo egentlig en vinn-vinn-situasjon. ;) Litt kjedelig å ikke kunne drikke i sitt eget utdrikningslag, og kanskje være kvalm og dårlig på bryllupsdagen, men er det en liten spire, så er det jo verdt det. Men jeg sier som før jeg, tror den sitter på bryllupsnatta (hadde ikke du el rundt da?). Ser at flere mener det samme her nå, at du har konservative egg. :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg skrev noe her inne i går jeg :klø: men det ser ikke slik ut. Ja ja :sjenert:

Så artig det høres ut med bryllupsplanlegging, hårfiksing og sol :strix:

Håper du har en fin torsdag :)

Hmmmm, kanskje jeg også har konservative egg :klø: Eller kanskje det er svømmerne til kjære som er det? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært veldig typisk om spira hadde satt seg rett før utdrikningslaget, bare for å være litt slem, men samtidig så hadde det jo vært perfekt :)

hmm... nei, kjenner jeg spira di rett, så venter hu til bryllupsnatta :fnise:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er det jo egentlig en vinn-vinn-situasjon. ; ) Litt kjedelig å ikke kunne drikke i sitt eget utdrikningslag, og kanskje være kvalm og dårlig på bryllupsdagen, men er det en liten spire, så er det jo verdt det. Men jeg sier som før jeg, tror den sitter på bryllupsnatta (hadde ikke du el rundt da?). Ser at flere mener det samme her nå, at du har konservative egg. :fnise :

:klemmer :

Det er jo faktisk en vinn-vinn situasjon, ja. :Nikke: Den ene eller andre veien. :fnise:

Jeg har EL sånn ca dagen etter bryllupet. :nigo: Tror nok eggene mine må være superkonservative som har ventet i nesten 2 år på at vi skulle gifte oss. :ler:

Trodde jeg skrev noe her inne i går jeg :klø: men det ser ikke slik ut. Ja ja :sjenert :

Så artig det høres ut med bryllupsplanlegging, hårfiksing og sol :strix :

Håper du har en fin torsdag : )

Hmmmm, kanskje jeg også har konservative egg :klø: Eller kanskje det er svømmerne til kjære som er det? :fnise:

Jeg synes det er kjempeartig med planlegging, jeg. Selv om jeg helt sikkert kommer til å være et superstresset nervevrak dagen før dagen. :sjenert: Sol er uansett herlig. :sol:

:fnise: Kanskje både egg og svømmere er konservative? Da får dere jammen meg sette i gang meg bryllupsplanene. :ler:

Det hadde jo vært veldig typisk om spira hadde satt seg rett før utdrikningslaget, bare for å være litt slem, men samtidig så hadde det jo vært perfekt : )

hmm... nei, kjenner jeg spira di rett, så venter hu til bryllupsnatta :fnise :

:kose:

Det hadde vært veldig, veldig typisk, ja, og også utrolig min (u)flaks. Men som du sier, den gleden hadde overskygget alt annet uansett (kanskje med unntak av selve bryllupet). Kanskje den kommer nå når jeg minst vil det? Eller så fortsetter den å gjemme seg til vi er godt gift begge to. :fnise:

:kose: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, superømme pupper i dag. Ingen mensmurringer enda, men de pleier heller ikke å komme før natten før. Ellers er det svært lite symptomer her i gården. Ingen kvalme (som jeg gjerne pleier å få på grunn av min babysyke hjerne :fnise: ), ingen stikninger. Ingenting.

I går lagde min kjære kjempegod middag til oss, på det nye spisebordet vårt. :rødme: Jeg merker at det faktisk er gøy å spise middag når vi gjør det skikkelig! :strix: Ja, det var bakt potet han lagde. :fnise: Kjempegodt. :sikle: Jeg har nemlig funnet en ny dressing/saus som heter Tigerclaw. Å herregud, den er bare helt fantastisk. Bruker den til så og si alt jeg spiser, om det så er spaghetti, kylling, biff, pommes frittes eller potet. :sikle: :sikle: :sikle: Den MÅ bare prøves. Jeg kjøpte min på Meny, et merke som heter Litt Bedre eller noe? :klø:

I dag blir det prøvesmaking av hovedrett til bryllupet. Vi skal bare smake reinsdyrsteik og dersom jeg ikke liker det (har aldri smakt det før, min kjære har), blir det sursteik. Veldig ordinært matvalg vi har ihvertfall. :ler:

Til helgen blir det lite sprell på oss. Vi skal bare slappe av og ta det med ro. Gleder meg til en helg uten mas og kjas. :hoppe:

Ha en fin helg alle sammen! :kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakt potet er jo supergodt da :sikle: må si det hørtes fristende ut å prøve den sausen, du er en bra selger :fnise:

Lykke til med prøvesmaking, reinsdyrsteik er jo kjempegodt :jepp:

Ha en kjempefin helg med din kjære Belle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakt potet er jo supergodt da :sikle: må si det hørtes fristende ut å prøve den sausen, du er en bra selger :fnise:

Lykke til med prøvesmaking, reinsdyrsteik er jo kjempegodt :jepp:

Ha en kjempefin helg med din kjære Belle :klemmer:

:fnise: Men den er bare helt fantastisk, passer til alt inkludert fisk og skalldyr. Er visst cajunsk, altså fra New Orleans-området i USA. Venninna mi bruker den i tillegg på oster når hun er på besøk. :ler:

Jeg tror og håper at det er godt, men må allikevel prøve. :Nikke:

Ha en kjempefin helg du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...