Mischa Skrevet 4. februar 2009 #281 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette er tidspunktet hvor jeg himler oppgitt med øynene, og tenker "Herregud, jente... Du har jo dritfin kropp, what`s up med denne slankegreia??". Og det gjelds ikke at du har på vid skjorte. Hvor mange grusomme skavanker får plass inni der, liksom? Fin skjorte! Akkurat det jeg tenkte også Så nå må du slutte å syte Fin kropp har du! Ser ikke noe til mage en gang! Men vi kan jo motivere hverandre til å stramme opp mindre stramme deler frem mot sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. februar 2009 #282 Del Skrevet 4. februar 2009 Synes du har en fin kropp jeg. Vi kan jobbe sammen om å stramme opp. Jeg trenger det jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. februar 2009 #283 Del Skrevet 4. februar 2009 Kom du deg opp søtnos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 4. februar 2009 #284 Del Skrevet 4. februar 2009 jeg er enig med de andre, hvorfor prater du om slankehysteri???? skal aldri legge ut bilde av meg her nei... jeg er vel den som virkelig trenge litt slanke hysteri.. dagens klaging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. februar 2009 #285 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er da virkelig lov å være misfornøyd med kroppen sin og ha lyst til å gjøre forandringer, uansett hvilken størrelse og form man har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. februar 2009 #286 Del Skrevet 4. februar 2009 Håper du har en fin dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 4. februar 2009 #287 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er da virkelig lov å være misfornøyd med kroppen sin og ha lyst til å gjøre forandringer, uansett hvilken størrelse og form man har? Helt sant. Og jeg er virkelig ikke den rette til å reagere på at folk vil slanke seg, for jeg slanker meg jo annenhver uke. Men, jeg trodde husmor virkelig var litt rund, og det er jo hun jo slettes ikke. Hun er kjempefin, og det er jo du òg. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke forstår at det er surt å legge på seg mye, når man er vant til å være tynn. Det var mer et spontant utbrudd uten noe særlig mer bakgrunn enn at jeg ville si at hun ser flott ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. februar 2009 #288 Del Skrevet 4. februar 2009 TUSEN TAKK for suppeoppskriften, det var nyyyyydelig! Jeg lagde den ikke såå sterk, for jeg er ikke så glad i veldig sterke ting, men det varma nå godt i magen uansett Skal hilse fra Sondre også, han slukte omtrent bollen i en slurk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. februar 2009 #289 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er da virkelig lov å være misfornøyd med kroppen sin og ha lyst til å gjøre forandringer, uansett hvilken størrelse og form man har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #290 Del Skrevet 4. februar 2009 TUSEN TAKK for suppeoppskriften, det var nyyyyydelig! Jeg lagde den ikke såå sterk, for jeg er ikke så glad i veldig sterke ting, men det varma nå godt i magen uansett Skal hilse fra Sondre også, han slukte omtrent bollen i en slurk det gleder meg veldig å høre! skal svare allle dere andre etterpå, men først må jeg stresse meg gjennom dusjen mens lasagnen står i ovnen, slik at jeg rekker Brothers and sisters!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #291 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Men det er jo deilig at man kan ligge i sengen å bare sløve så lenge også da joda.. men ikke når det er 1000 ting som burde vært gjort, og de neste dagene har jeg absolutt ingen tid til å gjøre det Akkurat det jeg tenkte også Så nå må du slutte å syte Fin kropp har du! Ser ikke noe til mage en gang! Men vi kan jo motivere hverandre til å stramme opp mindre stramme deler frem mot sommeren ja jeg har kanskje over-sytet litt. hehe. trenger å høre det litt, at jeg overdriver, så jeg ikke tar helt av! du skulle bare visst hvor dypt jeg trakk pusten før jeg tok bildet Synes du har en fin kropp jeg. Vi kan jobbe sammen om å stramme opp. Jeg trenger det jeg også. jaa. det var en god idé! og takk forresten utifra tatto-bildet ditt så kan jeg med trygghet si det samme tilbake Kom du deg opp søtnos? ja måtte jo det :gjeiper: fikk støvsugd før jobb, men det var omtrent alt. frokost rakk jeg ikke, så det ble en pølse på narvesen.. fyttisøren, jeg var kvalm hele dagen jeg. anbefales ikke jeg er enig med de andre, hvorfor prater du om slankehysteri???? skal aldri legge ut bilde av meg her nei... jeg er vel den som virkelig trenge litt slanke hysteri.. dagens klaging! du da.. hysteri er det ingen av oss som trenger. men jeg skal slutte å syte så mye. og du ahr jo blitt så flink med trening og sånn, så dette går bare rette veien for oss! Det er da virkelig lov å være misfornøyd med kroppen sin og ha lyst til å gjøre forandringer, uansett hvilken størrelse og form man har? helt enig med deg. men samtidig så blir det litt sånn.. jeg vet jo hvordan jeg føler meg når syltynne venninner av meg klager på magen sin. og på samme måte fins det jo sikkert mange som er større enn meg, og tar det ille opp når jeg klager.. litt sånn: "hvis du er feit, hva er jeg da liksom.." Håper du har en fin dag på jobb! blæ. det var KJEDELIG i dag. holdt på daue :dåne: fikk lest meg gjennom hele det nye Marie Claire, noe som absolutt ikke er lov Helt sant. Og jeg er virkelig ikke den rette til å reagere på at folk vil slanke seg, for jeg slanker meg jo annenhver uke. Men, jeg trodde husmor virkelig var litt rund, og det er jo hun jo slettes ikke. Hun er kjempefin, og det er jo du òg. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke forstår at det er surt å legge på seg mye, når man er vant til å være tynn. Det var mer et spontant utbrudd uten noe særlig mer bakgrunn enn at jeg ville si at hun ser flott ut. jeg tok det absolutt ikke ille opp altså. tvert i mot så trengte jeg litt å høre det! satt pris på det. så takk skal du ha millus morsomt at du trodde jeg var sånn litt rund alltid rart å tenke på hvordan andre ser for seg en selv. nesten så jeg har lyst å be deg utdype selvopptatt? næææh... edit: jesus mother of christ så vanskelig det skulle være å huske koden på de smilyene da. Endret 4. februar 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #292 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) baaah. dørgende kjedelig dag på jobb! var veldig tiltaksløs og leste meg gjennom et helt blad. noe vi ikke får lov til. håper ingen så meg i tillegg kom det en duste kunde kl 19:56, altså 4 min før vi stenger. ti over hel måtte jeg nesten bare gå i prøverommet og si at du, vi stenger nå. velvel. kom meg nå hjem i det hersens snøværet, herrejemini så mye snø altså. hva er vitsen?? ingen. ingen vits når det er slaps om tre dager og jeg ikke kan ake fordi jeg jobber hele tiden non-stop frem til søndag. møkkamøkk! hadde en plan for kvelden, og den var slik: - lage lasagne, slenge den i ovnen. - gå i dusjen, ta hårkur - rydde i leiligheten og vaske opp, med hårkur på hue - dusje ut hårkuren og groome meg litt - ta ut lasagnen og spise til Brothers and Sisters - i pausen mellom B&S og DirtySexyMoney; lakke negler - se DSM - gjøre meg istand for kvelden og legge meg innen 00:00. meeen.. det gikk ikke som planlagt, noe dere mest sannsynlig ser siden kl er over 00:00 and i'm still here det ble mer slik.. -kom hjem, og gjorde klar lasagnen og slang den i ovnen. allerede 15 min på overtid. - sløyfet hårkur og dusj, og vasket og ryddet som en gal istedet - fikk akkurat hivd lasagnen ut av ovnen og meg selv ned i sofaen så jeg bare mistet 5 min av B&S - spiste så fort at jeg fikk magekramper - kastet meg i dusjen i pausen mellom B&S og DSM - så DSM med en håndkleturban på hodet - og nå sitter jeg her, med flokete hår som jeg ikke gidder å gre og hvis dere nå ser for dere en Lekis som fyker rundt på 23 kvadrat med sånn fartsspor ala Donald etter seg, så er det helt korrekt har nå hvertfall fått vasket opp og støvsugd og ryddet i dag, sånn alt i alt. så det var en glad samboer jeg fikk hjem for en halvtime siden men denne hårkuren og neglelakkeringen, det ser bare ikke ut som det er meant to be for min del. vel vel.. i et annet liv kanskje. edit: leif leif leif.. I thought we were done. Endret 4. februar 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 4. februar 2009 #293 Del Skrevet 4. februar 2009 morsomt at du trodde jeg var sånn litt rund alltid rart å tenke på hvordan andre ser for seg en selv. nesten så jeg har lyst å be deg utdype selvopptatt? næææh... Jeg tror jo bare akkurat det du skriver... Og det har jo hele tiden vært at du har mage, og må gå ned i vekt. Men at du har smale hofter, og tynne ben. Så jeg har jo ikke akkurat sett for meg at du er en dundre, men litt større enn det der, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 5. februar 2009 #294 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå ble jeg overrasket. Jadda, velkommen etter... Jeg hadde nøyaktig de samme bildene (ja, flertall - for jeg har bilder av deg i de fleste situasjoner i hodet mitt ) i knotten min som de (flertall her også for på seg selv kjenner man andre) milla-mor hadde i toppetasjen sin. Utifra beskrivelsene dine trodde jeg at du var litt god og rund og kanskje lettere å skreve over enn å gå rundt, men du er jo riktig lekker! Nå fikk jeg ihvertfall lyst til å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #295 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg tror jo bare akkurat det du skriver... Og det har jo hele tiden vært at du har mage, og må gå ned i vekt. Men at du har smale hofter, og tynne ben. Så jeg har jo ikke akkurat sett for meg at du er en dundre, men litt større enn det der, ja... Nå ble jeg overrasket. Jadda, velkommen etter... Jeg hadde nøyaktig de samme bildene (ja, flertall - for jeg har bilder av deg i de fleste situasjoner i hodet mitt ) i knotten min som de (flertall her også for på seg selv kjenner man andre) milla-mor hadde i toppetasjen sin. Utifra beskrivelsene dine trodde jeg at du var litt god og rund og kanskje lettere å skreve over enn å gå rundt, men du er jo riktig lekker! Nå fikk jeg ihvertfall lyst til å for en morsom beskrivelse alice! fint at dere ble positivt overrasket da.. og skal bli! ellers har jeg nå stått opp og sitter å spiser frokost, skal straks gå til jobb. håret ser crazy ut fordi jeg la meg med vått hår igår blir en lang dag og kjenner jeg gruer meg, skal være i butikken til 16, så rett bort på B&M for å servere til ca 22.. skal bli godt å legge seg da ja! håper alle får en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 5. februar 2009 #296 Del Skrevet 5. februar 2009 håper du får en fin dag Var ikke meningen å være så "streng" i går... du er virkelig pen! og det skal du være stolt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. februar 2009 #297 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) jaa. det var en god idé! og takk forresten utifra tatto-bildet ditt så kan jeg med trygghet si det samme tilbake Takk, føler ikke at en er så fin nå for å si det sånn - ganske så slapp egentlig. Men kan jo ikke vente annet når jeg ikke har orket å gjøre noe med det siden før jul. Endret 5. februar 2009 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. februar 2009 #298 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå må du ikke slite deg ut med all den jobbingen, Lekis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 5. februar 2009 #299 Del Skrevet 5. februar 2009 Her Lekis, her er aaaaaaall infoen du trenger om treffet på fredag http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...839&st=1180 *tvinge med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. februar 2009 #300 Del Skrevet 5. februar 2009 Haha, seriously?? Kjære søte deg, jeg hadde gått over lik for blant annet de beina der :dåne: :dåne: :dåne: Du bør absolutt være fornøyd Men vi kan alle stramme opp da, det skal ikke mye til før vi føler oss overvektige!! Skal se mine stubber til bein Jeg er satt sammen på en tett måte for å si det sånn - ikke tjukk, bare liten og myk Men men, mannen min liker meg og får jeg strammet opp nå så skal jeg ikke klage Nei vi jenter klager for mye på kroppen vår - der er jeg enig med mannen min, vi blir liksom aldri fornøyd! Jeg har vært 15 kilo lettere enn jeg er nå og likevel fant jeg noe som måtte strammes opp (når jeg ser bilder fra da lurer jeg på hvor i granskauen det befant seg som måtte strammes opp men det er nå så ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå