Gå til innhold

Norske Talenter

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem håper dere går videre til finalen idag?

Skrevet

bare ikke han rap-fyren.

liker ikke slike, det blir litt.... flaut på en måte.....

Gjest Gjest
Skrevet

Uff, han her fortjener ikke å gå videre kun på bakgrunn av at han synger Light my fire som en liten jente. Syng som en mann!

Å gud, der begynte han å gjøre det igjen. Han synger overfeminint og cheesy, selv om det er rent så er det grusomt å høre på. Unaturlig.

Skrevet

I dag har jeg faktisk likt de to danseopptrednene best, altså Pernille og Cre-8. Og det er sjelden jeg synes at dans er noe særlig, men begge disse var veldig bra!

Jeg var spent på Sebastian som sang, men han innfridde ikke i dag. Jeg synes han hadde valgt en sang som han ikke mestret, det ble mye utydelige ord og hyling.

Skrevet

Likte våde Cre8, rapperen og Sebastian jeg :) Blir gøy å se resten!

Skrevet

Syns han rap nydelig bra!! Veldig få som får dette bar på en måte, men han her kan nå langt ingen tvil. Men det spørs nå om de som stemmer her er i den gruppa som liker slik musikk!

Skrevet
Noen som vet alderen på Sebastian?

Han er 18år.

Jeg synes heller ikke han var like flink som sist.

Likte også begge danseopptredene best. Men fortsatt 2 stk igjen.

Skrevet

Jeg likte både Alexander og Bjørn Erik i forrige runde, men Bjørn Erik sin sang nå synes jeg var kjedelig. Alexander ble ikke helt som jeg hadde ønsket heller.

Skrevet

Jeg heier på rapperen, cre8 og pianojenta! Hun var kjempeflink! :)

Skrevet

Okei!!?!?! What!??! Hvor ble det av Cre8?

Tror litt for mange småpiker falt for Sebastian..

Skrevet

Å nei, alle de feil menneskene gikk videre!!

Skrevet
Å nei, alle de feil menneskene gikk videre!!

Helt enig!

Jeg synes ikke Rene var noe flink. Pernille skulle heller gått videre av dem to.

Gjest Gjest
Skrevet

De var de rette som gikk videre. Trodde jeg kom til å heia på BE, men han valgte helt feil sang.

Sebastian valgte en bedre sang denne gangen, "you raise me up" med femi stemme ble litt rart syns jeg. Skulle ønskt han var litt mer selvsikker!

Rapperen er jo bra, men ryker nok til slutt siden de fleste ikke er så veldig begeistra for rap.

• 2 uker senere...
Skrevet

Gikk det norske talenter på fredag som var?

Skrevet
Gikk det norske talenter på fredag som var?

Nei. :)

Skrevet (endret)

......

Endret av Gossip girl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...