cilipili Skrevet 7. mars 2009 #41 Skrevet 7. mars 2009 Herregud for et hår på hun Marika! Det var mye på det hodet gitt.... En litt rosa Amy Winehouse
Meaty Skrevet 7. mars 2009 #42 Skrevet 7. mars 2009 Herregud for et hår på hun Marika! Det var mye på det hodet gitt.... Filler'n, jeg gikk glipp av den delen av programmet der hun var med. Jeg har sett henne et par ganger før, og har litt sansen for henne. Hva sa dommerne? Gikk hun videre?
Caramela Skrevet 7. mars 2009 #43 Skrevet 7. mars 2009 Filler'n, jeg gikk glipp av den delen av programmet der hun var med. Jeg har sett henne et par ganger før, og har litt sansen for henne. Hva sa dommerne? Gikk hun videre? Jepp, hun er videre. De sa at det var noe spennende og unikt med stemmen som de ville se mer av, men de var vel ikke overbegeistret over låten.
Meaty Skrevet 7. mars 2009 #44 Skrevet 7. mars 2009 Jepp, hun er videre. De sa at det var noe spennende og unikt med stemmen som de ville se mer av, men de var vel ikke overbegeistret over låten. Bra at hun gikk videre. Ja jeg synes stemmen hennes er kjempekul! Nå vet jo ikke jeg hva hun sang, men tidligere har det vært noe rumensk-inspirerte greier. Veldig spesielt.
Caramela Skrevet 8. mars 2009 #45 Skrevet 8. mars 2009 Bra at hun gikk videre. Ja jeg synes stemmen hennes er kjempekul! Nå vet jo ikke jeg hva hun sang, men tidligere har det vært noe rumensk-inspirerte greier. Veldig spesielt. Ja, stemmen var interessant. Tror det var noe egenkomponert hun hadde med, muligens det ble litt for spesielt for dommerne Men det kan jo i mange tilfeller lønne seg å skille seg ut!
Rafi Skrevet 13. mars 2009 #46 Skrevet 13. mars 2009 Kan de slutte å stemme på om personen skal gå videre eller ikke etter at de har X'a han ut?? Jeeez!
hjertesukka Skrevet 13. mars 2009 #48 Skrevet 13. mars 2009 Joiking er nydelig, mens plystring er horribelt, og bare irriterende.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #49 Skrevet 13. mars 2009 For meg virket det som at de sendte joikejenta videre fordi hun joiket og hun var litt merkelig, ikke fordi det var god joik. Jeg kan ikke ha vært den eneste som tenkte at "Dette kan jeg også gjøre..." ?
Rafi Skrevet 13. mars 2009 #50 Skrevet 13. mars 2009 Det skal jo ikke fryktelig mye til for å være et talent i Norge da. Er litt høyere nivå på den amerikanske versjonen har jeg sett:)
Meaty Skrevet 13. mars 2009 #51 Skrevet 13. mars 2009 Hvordan i all verden kunne Thomas og Jan Fredrik X'e ut han 16-åringen som sang og spilte gitar? :klø: Jeg syntes han var kjempeflink!
LadyB Skrevet 13. mars 2009 #52 Skrevet 13. mars 2009 Hvordan i all verden kunne Thomas og Jan Fredrik X'e ut han 16-åringen som sang og spilte gitar? :klø: Jeg syntes han var kjempeflink! dette lurer jeg også på!!
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #53 Skrevet 13. mars 2009 Hvordan i all verden kunne Thomas og Jan Fredrik X'e ut han 16-åringen som sang og spilte gitar? :klø: Jeg syntes han var kjempeflink! Enig! Jeg var helt på linje med Mia der.
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #54 Skrevet 13. mars 2009 Heller han guttungen med gitar og sang enn den gruppa med ungene som gikk videre. De var flinke på nivået til en skoleoppvisning eller noe slikt, ikke norske talenter.. Likte faktisk operagutten da..
hjertesukka Skrevet 13. mars 2009 #55 Skrevet 13. mars 2009 Heller han guttungen med gitar og sang enn den gruppa med ungene som gikk videre. De var flinke på nivået til en skoleoppvisning eller noe slikt, ikke norske talenter.. Likte faktisk operagutten da.. Den gruppa med de søte ungene gikk vel mest videre fordi de var sååå søte, tenker jeg. Og ja, han som sang opera var jo veldig flink da. (Men nå er jeg litt inhabil siden jeg liker opera.)
Caramela Skrevet 14. mars 2009 #56 Skrevet 14. mars 2009 Den gruppa med de søte ungene gikk vel mest videre fordi de var sååå søte, tenker jeg. Og ja, han som sang opera var jo veldig flink da. (Men nå er jeg litt inhabil siden jeg liker opera.) Operagutten likte jeg godt!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #57 Skrevet 14. mars 2009 Den gruppa med de søte ungene gikk vel mest videre fordi de var sååå søte, tenker jeg. Og ja, han som sang opera var jo veldig flink da. (Men nå er jeg litt inhabil siden jeg liker opera.) Jeg er glad i opera, og jeg synes gutten sang kjempefint, men han har vel et stykke igjen før han kan si at det virkelig er opera han driver med.
Gjest Skrevet 14. mars 2009 #58 Skrevet 14. mars 2009 Såklart sammenlignet med større opera sanger er han vel ikke det beste, men han hadde vel hold på siden han var ti og nå var han tretten, jeg hadde ldri på noe nivå greid det der uansett.. Og jeg syntes det var et talent å gå videre på, bedre enn alle disse, se jeg kan gjøre rare triks som ikke alle andre kan som jeg har lært meg selv på fritiden. Vet ikke helt hvordan man utvikler de videre jeg hehe.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #59 Skrevet 14. mars 2009 Hvordan i all verden kunne Thomas og Jan Fredrik X'e ut han 16-åringen som sang og spilte gitar? :klø: Jeg syntes han var kjempeflink! Ja,han var kjempeflink. De har ikke alltid den beste dømmekraften de to der..
Gjest Skrevet 14. mars 2009 #60 Skrevet 14. mars 2009 Sitter og ser på reprisen og blir mindre og mindre klok på hvorfor de stemt ut guttungen med gitaren. Han bommet litt når han sang høyt, men heller han enn ungene mener jeg fortsatt. Og opera gutten ga meg frysninger i dag også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå