Gå til innhold

Norske Talenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

JIPPI!

Quick er skikkelig flinke og jeg blir fenget av å se på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
JIPPI!

Quick er skikkelig flinke og jeg blir fenget av å se på.

Jeg og! Kjempefornøyd med de som vinnere!

Skrevet

Jeg er glad han Sebastian ikke vant i hvertfall. Han ser ut som barbiedukken Ken, og synger som om han er fyllt med helium..

Skrevet
Jeg er glad han Sebastian ikke vant i hvertfall. Han ser ut som barbiedukken Ken, og synger som om han er fyllt med helium..

:skratte:

Skrevet

Satt og så på ham og tenkte at jeg vet ikke helt, jeg...

Er han gutt eller jente?

Har et guttenavn, men der stopper det lksom helt opp med det mannlige...

:sjenert:

Skrevet

Hahaha! Enig! Det er vondt i ørene rett og slett. Er utrolig glad Quick vant! De var fantastiske!

Gjest annemor30
Skrevet

Hver fugl synger med sitt nebb....

Skrevet

Helt enig. Jeg ble nesten flau når han sang og måtte nesten skru av lyden. Noe så feminint er "vondt" å se og høre på!!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes ikke Quick burde vunnet. Ja, de var flinke. Men de har jo allerede vunnet VM i hiphop-dansing... Og da har de overhodet ingenting i et slikt program å gjøre. De er allerede verdensmestre. Da kunne like gjerne Fredrik Thorkildsen stilt opp med spydet sitt, eller Sissel Kyrkjebø kunne vært med og sunget. Når man allerede har slått igjennom, så er det feil å melde seg på en slik konkurranse som er ment å finne nye talenter.

Det overrasket meg at Lydia fikk så mange stemmet. Jeg syntes ikke hun var spesielt flink. Da var Håkon mye flinkere.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes ikke Quick burde vunnet. Ja, de var flinke. Men de har jo allerede vunnet VM i hiphop-dansing... Og da har de overhodet ingenting i et slikt program å gjøre. De er allerede verdensmestre. Da kunne like gjerne Fredrik Thorkildsen stilt opp med spydet sitt, eller Sissel Kyrkjebø kunne vært med og sunget. Når man allerede har slått igjennom, så er det feil å melde seg på en slik konkurranse som er ment å finne nye talenter.

Hvis det er sant at Quick har vunnet VM i hiphop-dans så burde de diskvalifeseres, og 1 plassen burde gått til Lydia!

Hadde de egentlig lov til å delta hvis de allerede er verdensmestere?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er sant at Quick vant VM i hiphop i fjor. Det har til og med stått i diverse aviser nå før talentfinalen, så det er noe TV2 er helt klar over. Og jeg mener det er helt feil av dem å stille opp dette programmet.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er sant at Quick vant VM i hiphop i fjor. Det har til og med stått i diverse aviser nå før talentfinalen, så det er noe TV2 er helt klar over. Og jeg mener det er helt feil av dem å stille opp dette programmet.

Hvis TV2 visste det burde de ihvertfall informert seerne om det. Noe av hensikten med en slik konkurranse er vel at ukjente talenter skal få en mulighet? Tror ikke så mange hadde stemt på Quick hvis de visste at de hadde vunnet VM.

Gjest Gjest
Skrevet

En kommende operastjerne blir forbigått av en bamse......... :sjenert:

Jaja, Håkon kommer nok til å greie seg likevel han.

Selv om de er knallflinke, så synes jeg heller ikke at verdensmestere har noe å gjøre i en talentkonkurranse. Det sier seg nesten selv.

Skrevet

Gruppa Quick er ikke verdensmestere. 2 av medlemmene vant VM for duoer.

At halvparten av gruppa har vunnet VM ser jeg ikke på som noe problem. Det de gjør sammen (alle 4) bli noe annet, og jeg syns seieren var vel fortjent!

Gjest Gjest
Skrevet

Synes det er utrolig tåpelig å rakke ned på andres utseende på den måten! Hva er poenget? Er han ikke en verdig vinner fordi du ikke liker fjeset hans? Voksne mennesker bør holde seg for gode til å kritisere utseendet til andre, og spesielt når det gjelder tenåringer.

Skrevet

Quick er flinke de, men jeg synes Brian burde vunnet.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil bare informere om at dette var første gang Quick opptrådte som en gruppe, så Quick har aldri vunnet noe VM. To av dem av har vunnet VM i hip-hop dansing, men det syns jeg ikke burde ha noe å si. Gruppen gjorde det kjempebra helhetlig, og de fortjente å vinne!

Gjest Gjest
Skrevet

Sebasitian hadde nok vunnet om han hadde tatt et bedre sangvalg. Femi er han, men men. Quick var definitivt best i finalen.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva synes dere om dette?

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=572523

Jeg synes det er ganske drøyt hvis dette er måten man gjør en slik konkurranse på. Jeg sitter igjen med en tanke om at alt gjøres ut fra hvordan de som produserer dette kan tjene mest mulig penger. Det er så langt fra så tilfeldig som det framstår som!

Skrevet
Sebasitian hadde nok vunnet om han hadde tatt et bedre sangvalg. Femi er han, men men. Quick var definitivt best i finalen.

Tror ikke sangvalget hadde så mye å si. Han synger jo grusomt! Uavhengig av autotune.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...