Gå til innhold

Norske Talenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem håper du går videre idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quickgruppa var jo flinke og så håper jeg på Lydia, tror jeg. Har ikke hørt den siste sangeren i skrivende stund. :)

Skrevet

Quick.

Liker stilen og koreografi, og skulle ønske jeg kunne dette selv...

Skrevet

Denne gangen tippa jeg ganske bra. :ler:

Tenkte meg at Håkon kom til å gå videre før jeg hadde hørt ham.

Skrevet

Håkon Ricardo og Quick gikk videre.

HR var flink, fryktelig flink, men så mye kulere om han gutten med trommene hadde gått videre.

Gode sangere er det mange av her i landet...

Kjempe kult ar Quick gikk videre, hadde virkelig sansen for dem!

Hun Lydia som ble plukket ut til dommeravstemningen var flink.

Men kanksje litt kjedeligflink på en måte.

Den dansegruppa med bare jenter, de har jeg aldri skjønt hva gjør i en semifinale.

Skrevet

Jeg leste akkurat på VG nett at det neste fredag skal være et "siste sjanse"-program, der 8 deltakere får en ny sjanse. Jeg håper at Robin Skog (som nevnt tidligere, se ham her) får være med, jeg klarer ikke å glemme ham, og sangen hans har satt seg fast i hodet mitt!

Skrevet
Jeg leste akkurat på VG nett at det neste fredag skal være et "siste sjanse"-program, der 8 deltakere får en ny sjanse. Jeg håper at Robin Skog (som nevnt tidligere, se ham her) får være med, jeg klarer ikke å glemme ham, og sangen hans har satt seg fast i hodet mitt!

Ja det blir spennende å se hvem de velger.

Likte dere de som gikk videre på fredag som var?

Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor han Aaron(var det det han het?) gikk videre.

Røa eldresenter synes jeg var kjempemorsomme og er nok inspirasjon for andre.

Synes han fantastisk flinke pianisten har mer potensiale enn en fyr som sjonglerer, men det er kanskje bare meg.

Skrevet

Jeg synes det var helt skandale at Røa Eldresenter gikk videre, på bekostning av han pianofyren og sølvgutten. Uff...

Skrevet
Jeg fatter ikke hvorfor han Aaron(var det det han het?) gikk videre.

Røa eldresenter synes jeg var kjempemorsomme og er nok inspirasjon for andre.

Synes han fantastisk flinke pianisten har mer potensiale enn en fyr som sjonglerer, men det er kanskje bare meg.

Jeg synes ikke noe om at han gikk videre heller! :snurt:

Skrevet
Jeg likte virkelig ikke sølvgutten.

Nei, ikke i semifinalen. Men på audition, da han sang Pie Jesu, likte jeg ham veldig godt. Han skulle holdt seg til den sjangeren.

Skrevet

Hvem synes dere bør få en siste sjanse?

Gjest LanaLane
Skrevet
Nei, ikke i semifinalen. Men på audition, da han sang Pie Jesu, likte jeg ham veldig godt. Han skulle holdt seg til den sjangeren.

Men det er så klisje! Jeg skjønner godt at dommerne ikke sendte ham videre, hvem vet hvordan stemmen hans er etter puberteten? Alle guttekormedlemmer må prøvesynge på nytt etter stemmeskifte og det er veldig mange som da ikke får fortsette.

Ganske risky å satse på en som har vakker stemme de neste 3 årene for å så bli en kråke etterpå...

Skrevet
Men det er så klisje! Jeg skjønner godt at dommerne ikke sendte ham videre, hvem vet hvordan stemmen hans er etter puberteten? Alle guttekormedlemmer må prøvesynge på nytt etter stemmeskifte og det er veldig mange som da ikke får fortsette.

Ganske risky å satse på en som har vakker stemme de neste 3 årene for å så bli en kråke etterpå...

Joda, men er det indre risky å satse på en gjeng fra et eldresenter, hvor den yngste er 70, og flere er over 80 ;)

Siden valget var mellom syngefyren og gamlingene, mener jeg det er han som var ung og lovende, med fremtiden foran seg, som burde fått sjangsen, ikke de som er over the top og vel så det.

Men ingen av disse var i nærheten av pianofyren. At han ikke kom blant topp 3 er meg et mysterium.

Skrevet

Håper Yngve og Baard går videre i kveld!

Skrevet
Håper Yngve og Baard går videre i kveld!

:jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...