MissStiles Skrevet 27. mars 2009 #101 Skrevet 27. mars 2009 Stakkars Brian som mistet ballongen så mange ganger! Men det så jo ut som om han taklet det bra, for resten av nummeret gikk jo fint. Han er skikkelig søt! Sjarmtroll! hehe
juliane Skrevet 27. mars 2009 #102 Skrevet 27. mars 2009 Han er skikkelig søt! Sjarmtroll! hehe Men hvor vanskelig er det egentlig å trylle når pappa lærer deg alle triksa? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #104 Skrevet 27. mars 2009 Men hvor vanskelig er det egentlig å trylle når pappa lærer deg alle triksa? :klø: Alle tryllekunstnere har vel lært triksene sine fra en aller annen.
Gossip girl Skrevet 27. mars 2009 #105 Skrevet 27. mars 2009 Hvordan fungerer dette med stemming egentlig? For meg høres det så urettferdig at to stk må vente helt til 21.40, så vidt folk får se de før stemmingen er over?!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #106 Skrevet 27. mars 2009 Hvordan fungerer dette med stemming egentlig? For meg høres det så urettferdig at to stk må vente helt til 21.40, så vidt folk får se de før stemmingen er over?! Vi fikk se alle deltagernes numre i begynnelsen av sendingen.
Gossip girl Skrevet 27. mars 2009 #107 Skrevet 27. mars 2009 Vi fikk se alle deltagernes numre i begynnelsen av sendingen. ja får sett nr, men stemmer jo ikke før man har SETT hva de gjør i dag seff!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #108 Skrevet 27. mars 2009 ja får sett nr, men stemmer jo ikke før man har SETT hva de gjør i dag seff! Nja, nei, men folk har vel gjort seg opp en mening fra før. Dessuten, de som gidder og stemmer, er vel talenter-fans, og har sett alle innslagene før. Det er jo talentet vi vil ha videre, ikke opptredenen de gjør ikveld. Hadde ole f.eks bommet på noe ikveld, eller dettet av krakken e.l. hadde ikke talentet vært noe mindre for det!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #109 Skrevet 27. mars 2009 Folk stemmer vel gjerne akkurat under eller like etter opptredenen til den de vil stemme på, så sånn sett har jo den siste like god sjangs som alle de andre.
Meaty Skrevet 27. mars 2009 #110 Skrevet 27. mars 2009 Hvordan fungerer dette med stemming egentlig? For meg høres det så urettferdig at to stk må vente helt til 21.40, så vidt folk får se de før stemmingen er over?! Jeg må si meg enig i dette. Det er vel ikke så mange av det norske folk som har en forhåndsfavoritt etter å bare har sett dem en gang? Man vil jo se hva de gjør i dag før man stemmer. Nå er hun syngejenta akkurat ferdig, jeg synes hun høres veldig ut som Lene Marlin! Det blir vel den lille tryllekunstneren som går videre, fordi han var søt. Og så tipper jeg han med barne-tv-introene. Hva tror dere?
MissStiles Skrevet 27. mars 2009 #111 Skrevet 27. mars 2009 Nå er hun syngejenta akkurat ferdig, jeg synes hun høres veldig ut som Lene Marlin! Jeg satt faktisk akkurat og tenkte det samme. Ligner veldig på henne sangmessig.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #113 Skrevet 27. mars 2009 Hvordan er det mulig at Ole ikke gikk videre??? Han var jo det største talentet der ikveld!! Da han ikke var verken 2. eller 3. beste var jeg helt sikker på at han hadde flest stemmer.. Men nei. Hmphf...
Meaty Skrevet 27. mars 2009 #114 Skrevet 27. mars 2009 Hvordan er det mulig at Ole ikke gikk videre??? Han var jo det største talentet der ikveld!! Da han ikke var verken 2. eller 3. beste var jeg helt sikker på at han hadde flest stemmer.. Men nei. Hmphf... Han var vel ikke søt nok, dessverre.
Pimbila Skrevet 27. mars 2009 #115 Skrevet 27. mars 2009 Hvordan er det mulig at Ole ikke gikk videre??? Han var jo det største talentet der ikveld!! Da han ikke var verken 2. eller 3. beste var jeg helt sikker på at han hadde flest stemmer.. Men nei. Hmphf... Jeg vet ikke med andre, men jeg synes det han gjorde var kjedelig, rotete og ikke særlig fint. Jeg er ikke musikalsk, så det er kanskje grunnen? Men regner med andre tenkte slik som meg.
Monarabb Skrevet 28. mars 2009 #116 Skrevet 28. mars 2009 Enig i at det var rotete og litt bråkete med han der piano fyren. Syns det var synd han imitatoren ikke gikk videre, likte også veldig godt Lene. Utrolig søt jente..
MarianneE Skrevet 28. mars 2009 #117 Skrevet 28. mars 2009 jeg fikk bare med meg del 2 igår, men har virkelig sansen for han som imiterer!! Og hun Lene... Helt reit at hun ikke gikk videre. Flink og alt det der, men synes det er så mange av typen "Søt jente spiller gitar og synger egenkomponerte sanger med mening bak" Dansegruppa som gikk videre er jo bare kjempe kule!
cilipili Skrevet 28. mars 2009 #118 Skrevet 28. mars 2009 Synes absolutt at han som imiterte og han pianisten burde gått videre.. Forstår ikke helt hvorfor folk stemmer som de gjør noen ganger.
Gossip girl Skrevet 28. mars 2009 #119 Skrevet 28. mars 2009 Syns Lene har en nydelig stemme, men var best sist gang. Dansegruppa var en seff gikk videre Men piano fyren var jo bare rot så syns det var bra han ikke gikk videre Imitatoren burde også hatt en plass videre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå