Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #21 Skrevet 27. februar 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor "alle" fra Norges Herligste er med. Har de fått beskjed om å troppe opp? Han DJ'en fra Finnmark og Togmannen. Og neste gang blir det en annen en også. Han drag queen-fyren var vel med på Charterfeber, og han popping grandpa har jeg sett på Migrapolis.
MarianneE Skrevet 28. februar 2009 #22 Skrevet 28. februar 2009 Han som skulle fortelle historier... skjønte igrunn ikke helt hvorfor han var der. Han som stod og sa flere ganger at "Dere vet ingenting om togbaner" what the fuck var det??
Pimbila Skrevet 28. februar 2009 #23 Skrevet 28. februar 2009 Han som stod og sa flere ganger at "Dere vet ingenting om togbaner" what the fuck var det?? Nettopp! Derfor tror jeg de har blitt oppfordret til å bli med.
linnen Skrevet 28. februar 2009 #24 Skrevet 28. februar 2009 et lite spørsmål til dere som ser på norske talenter.. i denne videoen http://www.youtube.com/watch?v=reXWPorTEgE...feature=related på youtube, er det en utrolig dyktig jente som synger. men der er ikke problemet mitt.. hvis du går til 43 sek er spillt er det en kar der. jeg bare lurte på om noen visste hvem han var?? Takk på forhånd Linnen
Gjest Bloodless Skrevet 6. mars 2009 #25 Skrevet 6. mars 2009 Hihi, morsomt med de pensjonistene som "rappet".
MellonCollie Skrevet 6. mars 2009 #27 Skrevet 6. mars 2009 Falt helt for han som sang "Pie Jesu" i dag. For et enormt talent! Fikk tårer i øynene, jeg. Ellers var det artig med pensjonistene, ja. Så ikke den komme
Caramela Skrevet 6. mars 2009 #28 Skrevet 6. mars 2009 Falt helt for han som sang "Pie Jesu" i dag. For et enormt talent! Fikk tårer i øynene, jeg. Ellers var det artig med pensjonistene, ja. Så ikke den komme Helt enig! Ble imponert av de begge! Snakk om spreke pensjonister a gitt! Måtte alle bli som ho dama Ellers synes jeg kanskje det er litt feil om Arnie Skiffle Joe skal komme videre, ja, han er en festlig kar, men han har jo gitt ut masse allerede, og er fast innslag på en pub i Oslo. Gi heller noen nye en sjanse spør du meg
LilleSiri Skrevet 6. mars 2009 #29 Skrevet 6. mars 2009 Falt helt for han som sang "Pie Jesu" i dag. For et enormt talent! Fikk tårer i øynene, jeg. Ikke lenge til han har den stemmen da, desverre. Men flink var han!
Gjest Bloodless Skrevet 6. mars 2009 #30 Skrevet 6. mars 2009 (endret) Ikke lenge til han har den stemmen da, desverre. Men flink var han! Tenkte det samme.. Han er jo 13. Er nok ikke lenge til stemmeskiftet kommer og ødelegger, hehe. Men jeg ble veldig rørt av hvor glad han ble! Han klarte ikke la være å smile litt sjenert da publikum klappet vilt. Koselig. *edit* leiiif. Endret 6. mars 2009 av Bloodless
cilipili Skrevet 6. mars 2009 #31 Skrevet 6. mars 2009 Ble veldig imponert over han som sang Pie Jesu og han trommisen på 17.
Caramela Skrevet 6. mars 2009 #32 Skrevet 6. mars 2009 Ble veldig imponert over han som sang Pie Jesu og han trommisen på 17. Ja! Guri, han på trommer var jo helt rå!
MarianneE Skrevet 7. mars 2009 #33 Skrevet 7. mars 2009 Ble bare sittende å gape over de pensjonistene. de var kule! Fikk ikke med meg del 2 igår, desverre. Ble istedet....
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #34 Skrevet 7. mars 2009 Falt helt for han som sang "Pie Jesu" i dag. For et enormt talent! Fikk tårer i øynene, jeg. Ellers var det artig med pensjonistene, ja. Så ikke den komme Er det bare meg som ser på sølvguttene på julaften? Jeg har sett ham synge solo hver julaften i fem år. I år sang han til og med Pie Jesu. Så det var liksom ikke noe nytt, syntes jeg... Pensjonistene var geniale!!!!
hjertesukka Skrevet 7. mars 2009 #35 Skrevet 7. mars 2009 Er det bare meg som ser på sølvguttene på julaften? Jeg har sett ham synge solo hver julaften i fem år. I år sang han til og med Pie Jesu. Så det var liksom ikke noe nytt, syntes jeg... Pensjonistene var geniale!!!! La merke til det samme. Han er jo allerede et etablert talent, er han ikke det? Pensjonistene var et friskt, festlig og fengende innslag. Ikke minst noe nytt og originalt.
Meaty Skrevet 7. mars 2009 #36 Skrevet 7. mars 2009 Er det bare meg som ser på sølvguttene på julaften? Jeg har sett ham synge solo hver julaften i fem år. I år sang han til og med Pie Jesu. Så det var liksom ikke noe nytt, syntes jeg... Jeg visste at jeg hadde sett ham før! Han er jo utrolig flink da, det skal bli spennende å se hva han synger neste gang. Moro å se hvor glad han ble. Hva i all verden var det de to karene på 40+ drev med? Jeg skjønner ikke at de kunne tro at de hadde talent. På en måte er det nesten litt stygt av TV2 å vise sånne raringer som ikke skjønner sitt eget beste.
cilipili Skrevet 7. mars 2009 #37 Skrevet 7. mars 2009 Jeg synes pensjonistene var spreke og alt det der, men ikke mer. Synes det var litt.. vet ikke. Ikke talentfullt iallefall. Synes det er mye "dere er gamle/veldig unge og sååå søte fordi dere klarer noe"
cilipili Skrevet 7. mars 2009 #38 Skrevet 7. mars 2009 Hva i all verden var det de to karene på 40+ drev med? Jeg skjønner ikke at de kunne tro at de hadde talent. På en måte er det nesten litt stygt av TV2 å vise sånne raringer som ikke skjønner sitt eget beste. Det er direkte pinlig. Flaut og trist nok når 17-åringer på Idol ikke kan synge, men tror det. Men når mennesker på 40+ gjør det!!? De burde vite litt bedre. Men likevel ikke
MarianneE Skrevet 7. mars 2009 #39 Skrevet 7. mars 2009 Jeg synes pensjonistene var spreke og alt det der, men ikke mer. Synes det var litt.. vet ikke. Ikke talentfullt iallefall. Synes det er mye "dere er gamle/veldig unge og sååå søte fordi dere klarer noe" Jepp, satt med samme tanken. Sprekt gjort, uten tvil, men det var det liksom...
MarianneE Skrevet 7. mars 2009 #40 Skrevet 7. mars 2009 Herregud for et hår på hun Marika! Det var mye på det hodet gitt....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå