Gå til innhold

Norske Talenter

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor "alle" fra Norges Herligste er med. Har de fått beskjed om å troppe opp? Han DJ'en fra Finnmark og Togmannen. Og neste gang blir det en annen en også.

Han drag queen-fyren var vel med på Charterfeber, og han popping grandpa har jeg sett på Migrapolis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han som skulle fortelle historier...

skjønte igrunn ikke helt hvorfor han var der.

Han som stod og sa flere ganger at "Dere vet ingenting om togbaner" what the fuck var det??

Skrevet
Han som stod og sa flere ganger at "Dere vet ingenting om togbaner" what the fuck var det??

Nettopp! Derfor tror jeg de har blitt oppfordret til å bli med.

Gjest Bloodless
Skrevet

Hihi, morsomt med de pensjonistene som "rappet".

Skrevet

Falt helt for han som sang "Pie Jesu" i dag. For et enormt talent! Fikk tårer i øynene, jeg.

Ellers var det artig med pensjonistene, ja. Så ikke den komme :)

Skrevet
Falt helt for han som sang "Pie Jesu" i dag. For et enormt talent! Fikk tårer i øynene, jeg.

Helt enig! Ble imponert av de begge! Snakk om spreke pensjonister a gitt! Måtte alle bli som ho dama :) Ellers synes jeg kanskje det er litt feil om Arnie Skiffle Joe skal komme videre, ja, han er en festlig kar, men han har jo gitt ut masse allerede, og er fast innslag på en pub i Oslo. Gi heller noen nye en sjanse spør du meg :)

Skrevet

Ikke lenge til han har den stemmen da, desverre. Men flink var han! :)

Gjest Bloodless
Skrevet (endret)
Ikke lenge til han har den stemmen da, desverre. Men flink var han! :)

Tenkte det samme.. Han er jo 13. Er nok ikke lenge til stemmeskiftet kommer og ødelegger, hehe. Men jeg ble veldig rørt av hvor glad han ble! Han klarte ikke la være å smile litt sjenert da publikum klappet vilt. Koselig. :)

*edit* leiiif.

Endret av Bloodless
Skrevet

Ble veldig imponert over han som sang Pie Jesu og han trommisen på 17.

Skrevet
Ble veldig imponert over han som sang Pie Jesu og han trommisen på 17.

Ja! Guri, han på trommer var jo helt rå!

Skrevet

Ble bare sittende å gape over de pensjonistene.

de var kule!

Fikk ikke med meg del 2 igår, desverre.

Ble :veslejenta: istedet....

Gjest Gjest
Skrevet

Er det bare meg som ser på sølvguttene på julaften? Jeg har sett ham synge solo hver julaften i fem år. I år sang han til og med Pie Jesu. Så det var liksom ikke noe nytt, syntes jeg...

Pensjonistene var geniale!!!!

Skrevet
Er det bare meg som ser på sølvguttene på julaften? Jeg har sett ham synge solo hver julaften i fem år. I år sang han til og med Pie Jesu. Så det var liksom ikke noe nytt, syntes jeg...

Pensjonistene var geniale!!!!

La merke til det samme. Han er jo allerede et etablert talent, er han ikke det?

Pensjonistene var et friskt, festlig og fengende innslag. Ikke minst noe nytt og originalt.

Skrevet

Jeg visste at jeg hadde sett ham før! Han er jo utrolig flink da, det skal bli spennende å se hva han synger neste gang. Moro å se hvor glad han ble.

Hva i all verden var det de to karene på 40+ drev med? Jeg skjønner ikke at de kunne tro at de hadde talent. På en måte er det nesten litt stygt av TV2 å vise sånne raringer som ikke skjønner sitt eget beste.

Skrevet

Jeg synes pensjonistene var spreke og alt det der, men ikke mer. Synes det var litt.. vet ikke. Ikke talentfullt iallefall. Synes det er mye "dere er gamle/veldig unge og sååå søte fordi dere klarer noe" :sjenert:

Skrevet
Hva i all verden var det de to karene på 40+ drev med? Jeg skjønner ikke at de kunne tro at de hadde talent. På en måte er det nesten litt stygt av TV2 å vise sånne raringer som ikke skjønner sitt eget beste.

Det er direkte pinlig. Flaut og trist nok når 17-åringer på Idol ikke kan synge, men tror det. Men når mennesker på 40+ gjør det!!? De burde vite litt bedre. Men likevel ikke :)

Skrevet
Jeg synes pensjonistene var spreke og alt det der, men ikke mer. Synes det var litt.. vet ikke. Ikke talentfullt iallefall. Synes det er mye "dere er gamle/veldig unge og sååå søte fordi dere klarer noe" :sjenert:

Jepp, satt med samme tanken.

Sprekt gjort, uten tvil, men det var det liksom...

Skrevet

Herregud for et hår på hun Marika!

Det var mye på det hodet gitt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...