Gå til innhold

Norske Talenter

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men bare 4 stk som gikk videre denne gangen. Kanskje de ikke hadde flere plasser å gi?! Ikke vet jeg..

Det var jo trondheim forrige gang også var det ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det var jo trondheim forrige gang også var det ikke?

Jo stemmer det..

Skrevet

Litt OT, men jeg tillater meg likevel å spørre: Hva er egentlig forskjellen på Norske talenter og X-factor? :klø: Og hvorfor må Jan Fredrik være dommer i alle sånne konkurranser?

Skrevet (endret)
Litt OT, men jeg tillater meg likevel å spørre: Hva er egentlig forskjellen på Norske talenter og X-factor? :klø: Og hvorfor må Jan Fredrik være dommer i alle sånne konkurranser?

Det er et godt spørsmål. Jeg tror X-factor bare er en sangkonkurranse? :klø:

Når det gjelder hvorfor Jan Fredrik er dommer i alle konkurranser, så har han kanskje en kontrakt med TV2 som sier han skal være det.

Endret av The Kitten
Gjest Gjest
Skrevet
Men hun operasangerinnen som klaget på antall publikum i salen, tullet hun eller var hun seriøs?

Trodde hun var seriøs med en gang, men jeg tok kanskje feil?

Nei, jeg tror hun prøvde å være morsom, men spøken hennes slo helt feil ut. Kanskje hun var nervøs? Hvis ikke, så var hun nok gal...

Skrevet
Nei, jeg tror hun prøvde å være morsom, men spøken hennes slo helt feil ut. Kanskje hun var nervøs? Hvis ikke, så var hun nok gal...

Jeg synes hun virket koko.

Skrevet
Jeg tror X-factor bare er en sangkonkurranse?

Ja, X-factor er en ren sangkonkurranse. Ingen aldersgrense og man skal vel ha det lille extra for å være med der.

Skrevet
Det er et godt spørsmål. Jeg tror X-factor bare er en sangkonkurranse? :klø:

Når det gjelder hvorfor Jan Fredrik er dommer i alle konkurranser, så har han kanskje en kontrakt med TV2 som sier han skal være det.

Ja, X-factor er en ren sangkonkurranse. Ingen aldersgrense og man skal vel ha det lille extra for å være med der.

Ok, så det er som Idol da altså. :filer: Trenger vi virkelig alle disse konkurransene? Jeg synes Norske talenter er artig, for der er det så mye forskjellig. Men Idol har jeg ikke sansen for.

Gjest Gjest
Skrevet
Ok, så det er som Idol da altså. :filer: Trenger vi virkelig alle disse konkurransene? Jeg synes Norske talenter er artig, for der er det så mye forskjellig. Men Idol har jeg ikke sansen for.

Jeg synes det er mer moro når det bare er sang. En sanger kan imponere flere ganger og gi frysninger gang på gang, men når jeg har sett en som er driiitflink å sjonglere, så har jeg sett det liksom..

Skrevet

Så vidt jeg har skjønt har X-factor ingen øvre aldersgrense, og så kan også band melde seg på?

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet hva musikken heter, når Brian på 6 år tryllet ?

Skrevet
Noen som vet hva musikken heter, når Brian på 6 år tryllet ?

Det var to låter der. Den første heter "Honey", med Nicola. Den andre er Top Gun anthem, av Harold Faltermeyer & Steve Stevens.

Gjest Gjest
Skrevet
Det var to låter der. Den første heter "Honey", med Nicola. Den andre er Top Gun anthem, av Harold Faltermeyer & Steve Stevens.

:danser: Takk :)

Top Gun anthem fant jeg, men den andre finner jeg ikke. Noen som vet hvor jeg kan finne den

Skrevet
:danser: Takk :)

Top Gun anthem fant jeg, men den andre finner jeg ikke. Noen som vet hvor jeg kan finne den

Tja...spørs hva du mener med å finne, det er mange varianter av den på YouTube i hvert fall. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Tja...spørs hva du mener med å finne, det er mange varianter av den på YouTube i hvert fall. :)

Skulle ha lastet den ned, gjerne på lovlig måte.

Skrevet

X-factor er idol men for alle på en måte, samme om man er 1 eller 15 og samme om man er 5 eller 90. Trodde de hadde sendt det i norge før, men det er nok bare blitt sendt en amerikansk versjon.

Har ikke Jan Fredrik et plateselskap? Kanskje derfor han er med fordi om en sanger vinner så har de et plateselskap allerede.

Gjest Kirsebaer
Skrevet (endret)

jjjj

Endret av Kirsebaer
Skrevet

Ikveld begynner endelig semifinalen..

Skrevet (endret)

Stakkars Brian som mistet ballongen så mange ganger! Men det så jo ut som om han taklet det bra, for resten av nummeret gikk jo fint. :)

Hun samejenta er veldig søt, men hun virker litt sånn...."speisa". :klø: Men fin stemme, det har hun.

Gleder meg mest til han som spilte Super Mario bros. på piano sist!

Endret av Meaty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...