Gå til innhold

Norske Talenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bare lyst til å poste denne; det er Robin på 16 som altså ikke kom videre, utrolig nok. Det er nesten opprørsstemning på Youtube...

DCU_P_W9MaA

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søt, liten tryllekustner! :)

Skrevet
Søt, liten tryllekustner! :)

Ja, han er den mest talentfulle hittil ikveld. :)

Skrevet

Jazz-versjonen av Super Mario bros! :ler:

Skrevet
Jazz-versjonen av Super Mario bros! :ler:

Ja det var kult! :gjeiper:

Skrevet

Super Mario'n var jo drit bra!!!

Men hun operasangerinnen som klaget på antall publikum i salen, tullet hun eller var hun seriøs?

Trodde hun var seriøs med en gang, men jeg tok kanskje feil?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har bare lyst til å poste denne; det er Robin på 16 som altså ikke kom videre, utrolig nok. Det er nesten opprørsstemning på Youtube...

DCU_P_W9MaA

helt utrolig at han ikke kom videre, jeg er kresen på musikk og dette vil jeg faktisk høre mer av... hent han inn igjen!

Skrevet

Hun, Gina, var også flink til å synge. Wow!

Skrevet

Ble litt småforelska i Mariopianogutten! Så fantastisk dyktig :)

Skrevet
Hun, Gina, var også flink til å synge. Wow!

ståpels på armen!

Skrevet
ståpels på armen!

:fnise: jeg fikk ståpels på armen av å lese at du skrev det! Jeg skylder på fredagspilsen! hehehe

Skrevet
Ja, han er den mest talentfulle hittil ikveld. :)

Ja og han gikk videre til semifinalen!

Skrevet (endret)
ståpels på armen!

:fnise: jeg fikk ståpels på armen av å lese at du skrev det! Jeg skylder på fredagspilsen! hehehe

:skaal:

Endret av MarianneE
Skrevet

Hun Gina gikk ikke videre, men de to guttene i en og samme bukse og genser gikk videre?

Hva faen....

Skrevet
Hun Gina gikk ikke videre, men de to guttene i en og samme bukse og genser gikk videre?

Hva faen....

Ja, det skjønte ikke jeg heller..

Men bare 4 stk som gikk videre denne gangen. Kanskje de ikke hadde flere plasser å gi?! Ikke vet jeg..

Jan Are, drillgutten, var også flink!

Skrevet (endret)

Hva faen....

Ja dommerne tar noen merkelige beslutninger noen ganger. De gutta var bare dumme og slitsomme, ikke morsomme.

Endret av Meaty
Skrevet

Hva faen....

Trodde det var jeg som hørte feil. I alle dager?

#ser gjennom rødvinsbriller# men likevel.

Gjest Gjest
Skrevet

De viste jo hvem som skal være med neste gang. Forstod det sånn at det var finale.

Men hvorfor er ikke "løveungen" med? Jeg var ganske så sikker på at hun som danset etter Lion King gikk videre, eller?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det var veldig greit at dommerne ikke sendte videre Gina når de bare kunne ta med fire stykker til semifinale. Det er kjedelig når det blir for mange sangere i programmet, mye kulere når det står mellom folk med masse forskjellige talenter!

Dessuten sang hun fint, men det var ikke noe kjempespesielt over stemmen hennes slik at hun skilte seg veldig ut.

Skrevet
De viste jo hvem som skal være med neste gang. Forstod det sånn at det var finale.

Men hvorfor er ikke "løveungen" med? Jeg var ganske så sikker på at hun som danset etter Lion King gikk videre, eller?

Det er ikke finale enda. Nå er det først semifinale hvor det er 10 stk som skal fremføre sitt talent igjen og gjerne enda bedre. Også skal seerne stemme frem favoritten videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...