Gjest Grafica Skrevet 21. februar 2009 #101 Del Skrevet 21. februar 2009 Pan's Labyrinth er en ekstremt overvurdert film. Fantasyfilm meg midt bak. Det er sjeldent jeg direkte misliker filmer, men den er en av dem. Tre jeg kommer på i farta som er must-sees er Happy Feet, Wall-E og Memoiars of a Geisha. En annen som er verdt å se er Tim Burtons "9", som kommer i september. Lars and the real girl er en fantastisk film som alle burde se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #102 Del Skrevet 21. februar 2009 Pan's Labyrinth er en ekstremt overvurdert film. Fantasyfilm meg midt bak. Det er sjeldent jeg direkte misliker filmer, men den er en av dem. Jeg har alikevel lyst til å se den, kan jo hende jeg liker den. :gjeiper: Tre jeg kommer på i farta som er must-sees er Happy Feet, Wall-E og Memoiars of a Geisha. En annen som er verdt å se er Tim Burtons "9", som kommer i september. Happy Feet og Wall-E har jeg sett. De to andre har jeg nå skrevet opp på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. februar 2009 #103 Del Skrevet 21. februar 2009 Lock, stock? 51st state? Jackie Brown? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #104 Del Skrevet 21. februar 2009 Lock, stock? Sett. 51st state? Kjenner jeg ikke til... Jackie Brown? Hm... Egentlig ikke vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. februar 2009 #105 Del Skrevet 21. februar 2009 Jackie Brown sovnet jeg av på kino, så så godt likte jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #106 Del Skrevet 21. februar 2009 Sånn jeg har det nå... Må gjøre noe med det. Orker ikke føle sånn. Tror jeg må skifte til noe annet og rett og slett danse litt. Det bruker hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. februar 2009 #107 Del Skrevet 21. februar 2009 Slå deg løs på stuegulvet, du. N: Likte ikke Jackie Brown? :dåne: Da skal jeg kanskje ikke foreslå Shaft eller andre såkalte blacksplotationfilmer heller. Er vel litt sær i kosten til tider, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. februar 2009 #108 Del Skrevet 21. februar 2009 Slå deg løs på stuegulvet, du. N: Likte ikke Jackie Brown? :dåne: Da skal jeg kanskje ikke foreslå Shaft eller andre såkalte blacksplotationfilmer heller. Er vel litt sær i kosten til tider, jeg. Synes du skal ta deg en runde eller ti på stuegulvet jeg også. S: Nei jeg likte ikke Jackie Brown, aner ikke om jeg har sett noen andre såkalte blacksplotationfilmer. Du er ikke alene om å være sær i kosten gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #109 Del Skrevet 22. februar 2009 Dans og yoga gjorde kvelden litt bedre. Men jeg har nok ikke en av mine beste helger. Jeg har satt det fore meg at jeg skal bli flinkere til å ringe vennene mine, selv om jeg ar fobi mot å ringe folk. Jeg skulle bare ønske at de ringte meg også. Siden jeg flyttet nordover for 1 1/2 måned siden er det kun 2 av mine venner som har ringt meg eller forsøkt ringe meg. Pluss at jeg har hatt besøk av ei (forrige helg, det var superkoselig). Så nå blir det spennende å se om det forblir sånn at nesten ingen ringer meg, og om folk faktisk gjør alvor av å komme på besøk. I tillegg har jeg tenkt en del på det med forhold. Jeg lurer på om jeg faktisk ikke passer til å ha kjæreste. Nå har jeg vært singel i nesten 8 måneder, og jeg trives vel egentlig med det. Greia er at jeg tror jeg er et mareritt å ha som kjæreste. Folk møter meg, tror jeg er ei sterk og selvsikker jente, men så kommer de under huden på meg, og oppdager at jeg er superfølsom, og sliter max med selvsikkerheten min. Selv om jeg ikke nødvendigvis sier noe til andre, betyr ikke det at jeg sitter med mange vonde tanker. Jeg hater kroppen min (og i det siste har det virkelig sklidd ut - savner treningssenter, men her er det ikke noe sentralt nok til at jeg kan gå), blir lei meg av ingenting og... Vanskelig å forklare, jeg har ikke ord. Og når man da i tillegg bor et sted hvor man ikke kjenner så mange, og har nesten alle vennene sine på en helt annen kant av landet, da blir ting litt dumt. Og nei, jeg sitter ikke bare hjemme og sturer. Senest på fredag var jeg på quiz, og det er koselig å være på hils med folk og slå av en prat, men de er ikke vennene mine. De er ikke mennesker jeg har telefonnummeret til og kan invitere på te. Jeg tror ikke ting vil forandre seg over natten, og jeg var klar over at det ville bli tungt å flytte nordover. Jeg mistrives ikke direkte her, jeg bare savner vennene mine veldig, og savner å ha noen jeg kan prate med på et dypere nivå. MSN blir liksom ikke det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. februar 2009 #110 Del Skrevet 22. februar 2009 Skjønne deg veldig godt jeg. Jeg tenker også at det hadde vært hyggelig å ha "ringevenner" men siden jeg sliter med telefonskrekk i utgangspunktet, så greier jeg aldri å ta initiativ. Og merkelig nok så er det ganske mange av vennene mine som sliter med det også, og da blir det jo selvfølgelig litt vanskelig. Jeg har også tenkt tanken om at jeg kanskje rett og slett ikke passer til å ha kjæreste. Det er alltid ett eller annet som blir helt feil, også trives jeg altfor godt som singel til å faktisk orke å slite i et forhold. Lurer litt på om en del tanker om at forhold er bra og noe alle bør ha kanskje kommer utenfra, for jeg er ikke helt sikker på at det er det som skal til for å gjøre meg lykkelig. Skriver sikkert masse tull her nå, men jeg tenker på deg og tror jeg skjønner litt hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. februar 2009 #111 Del Skrevet 22. februar 2009 Kjenner meg så utrolig god igjen i det du skriver om forhold. Har ikke noe fornuftig å si i grunn, vil bare gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. februar 2009 #112 Del Skrevet 22. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #113 Del Skrevet 22. februar 2009 Takk, jenter! Og Wolfmoon, det du skriver er ikke tull. Bare se på de fleste filmer - man er liksom ikke vellykket med mindre man finner den o så store kjærleiken. Og man BLIR påvirket av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. februar 2009 #114 Del Skrevet 22. februar 2009 Tenker på deg vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #115 Del Skrevet 22. februar 2009 Å gjøre søndag: brette sammen og rydde vekk klær fra tørkestativetsette på klesvaskhenge opp klesvaskrydde inn i oppvaskmaskinasette på oppvaskmaskinata ut av oppvaskmaskinarydde soverommetstøvsuge soverommetringe minst to vennervaske opp det som ikke går i oppvaskmaskina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wrangler Skrevet 22. februar 2009 #116 Del Skrevet 22. februar 2009 ps. JEG likte Pans Labyrinth veldig godt! Søt og rar film! Sådetså! på Grafica. Bokalven: Du er ikke alene om å ha en side som overden ser og en annen som er privat. Jeg er også sånn at jeg er tøff og selvsikker utad, men privat temmelig usikker, redd, ensom, trist i blandt. Kjæresten min (snart mannen min!) sier at det var en av grunnene til at han faktisk gikk over til å elske meg, fra å være betatt og forelsket. At jeg hadde en såpass sårbar side, flerspektret følelsesliv, er godt humør, trist, humør, lykkelig og sprudlene, nedfor og deppa og utslått andre ganger. Jeg vet ikke om det er den berømte store kjæleiken, men akkurat nå er han min store kjærlighet, han er den eneste jeg vil ha, ale andre menn er liksom....ikke det samme nei! He is One of Kind -for meg! Så vil tiden vise om vi står sammen i last og bram til vi blir gammel og grå. Men NÅ er vi klare for et helt liv sammen. Og livet -det er nå det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #117 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Å gjøre søndag:brette sammen og rydde vekk klær fra tørkestativetsette på klesvaskhenge opp klesvaskrydde inn i oppvaskmaskinasette på oppvaskmaskinata ut av oppvaskmaskinarydde soverommetstøvsuge soverommetringe minst to vennervaske opp det som ikke går i oppvaskmaskina Edit kl 17.05 Da var man gjennom hele lista av gjøremål for i dag, hurra. Har tømt søpla også. :D Endret 22. februar 2009 av Bokalven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #118 Del Skrevet 23. februar 2009 Ting i livet mitt jeg setter pris på: - jobben min (den er best) - kaffe - te - portvin (venter i spenning på to flasker jeg har bestilt på polet) - gode kollegaer - at jeg kan slappe av og være den jeg er - selv på jobb - vennene mine sørpå, som jeg savner fryktelig mye - at jeg har gitt yoga en ny sjangse og funnet ut at det kan være fint - magedans - sang og musikk - at en kollega har skrevet noe på et ark til meg som fikk meg til å le høyt da jeg så det - en fantastisk utsikt fra kontoret mitt (nå kan jeg se fjellet og byen bade i sol) - at jeg begynner litt senere på jobb på mandager, og får en myk start på uka - venner her som gjør ting for meg helt uppfordret slik at jeg skal få være med på yogakurs - at jeg har fått lån, slik at jeg nå kan se etter egen leilighet - at jeg kan bruke god tid på å lete etter leilighet - at jeg bor i en by med fantastisk natur rundt - at jeg har en venninne i en annen by som er til stor inspirasjon for dansen min Dette ble faktisk en ganske lang liste. :D Jeg har forøvrig begynt å danse litt aktivt igjen, etter en lengere pause. Merker at teknikken er en smule rusten, men det kommer til å gå seg til. Målet er å etterhvert få startet opp et magedansmiljø her hvor jeg bor nå, så jeg har opprettet en danseblogg for meg selv. Hvis noen har lyst til å se den kan jeg sende en PM med URL. Bare rop ut. :-) I dag smiler livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 23. februar 2009 #119 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg vil gjerne se danseblogg Magedans ser ordentlig kult ut, men jeg er rett og slett skikkelig elendig på det. Husker vi hadde kurs en gang på folkehøgskolen, men resultatet ble ikke akkurat så veldig bra Men det er gøy å se på andre som er flinke da Også syns jeg det er så mange som er så flinke til å lage sånne positive lister, lurt å ha de dagene man ikke helt greier å se det positive i livet, for da kan man jo gå tilbake å se på listene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #120 Del Skrevet 23. februar 2009 Wolfmoon: You've got mail! ~*~*~*~*~ Jeg har forresten lest dette blogginnlegget, og det gjorde sterkt inntrykk på meg. Anbefaler å lese det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå