Gå til innhold

Jeg leser, derfor er jeg.


Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

BoS-blogg høres fint ut. Det er gratis å lage blogg og man kan velge om man vil dele med noen, alle eller ingen - veldig fint.

BoS blogg ja, den tanken hadde jeg ikke tenkt en gang. Men det er jo ikke så dumt, spesielt ikke siden man kan velge hvem man vil gi tilgang til som Nòtt sier!

Syntes det var litt forvirrende, jeg... Fant ikke noe logikk i hvordan man deler med kun noen få.

Hvis man ikke vet hva BoS er, så er det kanskje ikke meningen man skal vite det heller? ;) Beklager kryptiskheten, men jeg vil ikke utdype det her. Skjønner man hva BoS er, er det greit, hvis ikke, så trenger man ikke vite det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
Hvis man ikke vet hva BoS er, så er det kanskje ikke meningen man skal vite det heller? ;) Beklager kryptiskheten, men jeg vil ikke utdype det her. Skjønner man hva BoS er, er det greit, hvis ikke, så trenger man ikke vite det. ;)

Tja, det kan jo være så mangt. Borneo Orangutan Survival f.eks. Eller Boston, MA, USA - Logan International Airport - der har jeg vært forresten. Men jeg fant ut hva det var for noe alikevel da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for morgendagen:

- spise deilig frokost med hjemmebakt brød, juice og kaffe

- rydde på plass alle tingene i stua (bortsett fra salongbord)

- sette igang brødbakemaskina til å bake urtebrød

- gå lang tur og hilse sola velkommen tilbake

- ta et deilig, varmt bad

- spise middag: linsesuppe med hardkokte egg, urtebrød til :sikle: Kanskje vin til?

Jeg skal ha skikkelig kvalitetstid for meg selv. Mobilen kommer til å være avskrudd og jeg kommer ikke til å være å få tak i online. I hvert fall skal det være sånn fram til kvelden. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am, I am... Har fått unna alt på lista, bortsett fra middagen, som lages NUH. Har tent masse lys i stua og fyrer med ved i vedovnen. Den had sånn glassdør, så det er nesten som å ha peis. Veldig koselig, men merker det er litt vel varmt her nå. ;) Trakk akkurat ut strømmen på de elektriske ovnene, det hjelper forhåpentlig litt.

Mobiltelefonen er fortsatt avskrudd, og jeg er heller ikke på noen chattegreier. Også veldig deilig. Kommer ikke til å skru på mobilen helt enda. Nå har den vært av siden i går kveld. :sjarmor: Jeg virkelig nyter denne utilgjengeligheten. Akkurat nå er den eneste muligheten å nå meg på via e-post, og da velger jeg selv når jeg ønsker å svare, uten noen forventninger.

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det vært mye pakkearbeid, og restespising innimellom. Da er det greit at jeg lagde stor pizza i går, selv om jeg er sulten igjen nå. Får snart tusle meg ut på kjøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okei, bare for å ha sagt det: Hvis noen har et problem med meg, er det noe ved meg de er irritert over, kan de for F ta det opp med meg! Jeg er ikke tankeleser og sure kommentarer f. eks. i dagbokinnlegg (hvor enn det måtte være) eller andre steder på nettet, vil jeg ha meg frabedt. :kjefte:

:puh:

Godt å få det ut.

Edit: Rettetlittdkriveleifer...

Endret av Bokalven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...