Gå til innhold

Jeg leser, derfor er jeg.


Bokalven

Anbefalte innlegg

Jeg ville jo savnet deg her. Men så er jeg jo her så lite selv, at jeg kan liksom ikke si at du burde være her for min skyld, akkurat. Men din dagbok er den eneste jeg følger ordentlig med i da, selv om jeg ikke er inne hver dag. Håper du har en fin dag! *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge blir du her da??? :klem:

Reiser hjem mer eller mindre rett etter kursslutt onsdag 25. Skal på jobb igjen torsdag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig aldri likt mobilen min (en Samsung), men nå har den virkelig begynt å tulle. :kjefte: Må pga økonomien selvsagt vente så lenge jeg kan før jeg bytter den ut. :sukk: Mens jeg venter på at den virkelig skal ta kvelden sikler jeg litt på telefoner.

Denne synes jeg er lekker, spesielt som rød: Nokia 3600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Den telefonen ligner faktisk en del på min gamle røde samsung telefon, veldig stilig :jepp:

Trist at du har fått så dårlig forhold til Samsung, det er sånn forhold jeg har til Nokia det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De problemene jeg har hatt med Nokia har i stor grad vært "selvforskyldt". Dvs. en gang falt jeg ned ei trapp og datt oppå telefonen slik at den knuste. Da var pappa snill og ga meg penger slik at jeg kunne kjøpe meg ny mobil, som jeg klarte å miste i gulvet i fylla... :( Den falt på en utrolig merkelig måte, slik at den mistet kontakten i gliden. Litt vanskelig å forklare. Dermed kjøpte jeg den jeg har nå, men den så mer fancy ut enn den var når jeg først begynte å bruke den. Den har vært til mye irritasjon og frustrasjon, ikke minst små, enkle funksjoner som funker supert på Nokia, men som ikke går ann her! Fordi ordbokfunksjonen er annerledes... Blant annet.

En annen løsning kan dog være å kjøpe en sånn superbillig telefon man bare kan ringe og sende sms med, og så kjøpe et lite kompaktdigitalkamera ved siden av. Får se hva det blir til.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Om ikke lenge skal jeg på visning på ei leilighet. Noe som minner meg på at jeg må be om visning på en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ei fin leilighet, over fire plan. Det eneste jeg kanskje ikke likte helt var badet. Altså, det funker, men...

Har bedt om visning på ei anna leilighet også, og håper å få vært på den før helgen er over. Blir spennende å se hvordan det blir.

Har det dog ikke travelt... Kan kikke lenge, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Skal på ny visning i morgen. :-) Med samme megler, faktisk. Jeg har sagt klart ifra at jeg har god tid. :sjarmor: God tid = god tid til å lete = kommer nok ikke til å være desp at jeg gir hva-som-helst for ei leilighet.

Jeg har plutselig blitt bedt på vors i dag! :strix: Vet ikke om jeg fortsetter ut, og det spiller ikke så stor rolle, men kanskje jeg blir kjent med noen på min egen alder. Det hadde vært fint, altså. Altså, jeg har ikke sånn superlyst til å feste, men kan ikke si nei, siden jeg ikke har noe serlig med venner. Har kjøpt ei flaske vin jeg fikk anbefalt på polet. Hun jeg snakka med har hjulpet meg mye før, de har utrolig bra service der. :Nikke: I dag spurte hun meg om jeg hadde smakt noe på den portvinen jeg hadde kjøpt, og jeg kunne si jeg hadde smakt på og var veldig fornøyd med den hvite hun hadde anbefalt meg! Portvin er nam! :sikle:

Nå skal jeg iføre meg litt joggebukser og sånn og hoppe litt rundt på gulvet til musikk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi venninna mi er det, da... Men bedre enn å sitte hjemme og ikke bli kjent med noen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...