Gå til innhold

Jeg leser, derfor er jeg.


Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg driver og leser og leser og leser for tiden. Holder på med New Moon av Stephenie Meyer nå, andre bok i Twilight-serien. Den er så BRA! :strix:

Nå er det ikke mange dagene til jeg skal en snartur til Oslo. Selv om det bare er for å gå på kurs er jeg glad for at jeg har avtale med et par venner om å treffe dem. (Problemet er selvsagt at det pga tiden begrenser seg for hvor mange jeg klarer å treffe...) Gleder meg til å drikke kaffe på Tim Wendelboe og spise noe god mat. Håper på å få til både sushi og indisk. :sjarmor:

Apropos sushi - skal forsøke mekke egen i dag! Bør gå i gang med risen snart, tror jeg... ;-)

Og i kveld har jeg avtale om å mekke sammen med en kollega. Det blir koselig. (Bare synd hun er gift med mann og barn, for hun er sinnsykt søt. :hoho: )

...

...

Dette har ikke noe med resten av innlegget å gjøre....

...

...

...

Noen ganger skulle jeg nesten ønske jeg var hetero, det hadde vært så jeskligt mye enklere!

Endret av Bokalven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn ris med laks. :-) Og det ble kjempegodt. :sikle:

Den ble langtifra perfekt, og ikke akkurat noe jeg ville servert gjester, men jeg synes det ikke ble så verst for å være første forsøk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn ris med laks. :-) Og det ble kjempegodt. :sikle:

Den ble langtifra perfekt, og ikke akkurat noe jeg ville servert gjester, men jeg synes det ikke ble så verst for å være første forsøk. :ler:

kult! det har jeg lyst å prøve også. kanskje jeg skal gjøre denne uken her.

godt er det hvertfall uansett utseende :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte fire forskjellige sushikokebøker. :fnise: Én eier jeg selv, de andre har jeg lånt på biblioteket. (Genialt med bibliotek, altså!)

Jeg leste ut New Moon i dag tidlig, og jeg tror ikke jeg klarer å vente til det er min tur på biblioteket med å lese Eclipse, neste bok i serien. Spørs om jeg ikke må innom Norli når jeg er i Oslo og bruke tilgodelappen min... :sjenert:

Endret av Bokalven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør et nytt forsøk på sushi i dag. Etter at jeg har spist skal jeg stikke og mekke. Tar med meg perler og stæsj for smykkemekking, samt strikketøy. Får se hva jeg gjør. I går laget jeg mibilpynt og armbånd til meg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Oioioi, Ny leilighet. Gratulerer så mye :klemmer:

Vet ikke akkurat om jeg vil påstå at livet og kjærligheten er så veldig enkelt som hetero heller jeg altså :fnise: Men plutselig en dag blir det nok noen på oss også :laugh:

Og den serien er definitivt utrolig bra :jepp: Klarte ikke å vente med å lese alle jeg, så jeg tok penger fra sparekontoen min for å kjøpe de to siste bøkene. Hadde ikke tid til å vente 3 dager til lønning :fnise:

Håper du får en fantastisk helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hurra og gratulerer så mye! :hoppe:

Takk. :)

Oioioi, Ny leilighet. Gratulerer så mye :klemmer:

Takk. :):klem:

Vet ikke akkurat om jeg vil påstå at livet og kjærligheten er så veldig enkelt som hetero heller jeg altså :fnise: Men plutselig en dag blir det nok noen på oss også :laugh:

Vel, i det skeive miljøet er det så vanvittig mye DRAMA. Det var nok mest dét jeg tenkte på. Akkurat nå ønsker jeg meg ikke noe forhold, jeg LIKER å være singel, jeg. Jeg har ikke noen planer om å gå i detalj rundt den kommentaren min i all offentlighet, men det ligger ting til grunn der.

Generelt sett skjønner jeg gutter bedre enn jenter. Om måten det tenkes på er tillært eller noe annet skal jeg ikke ta diskusjonen på, men mange jenter har en tendens til å overdramatisere enkelte ting. Men som sagt - kommentaren bunner i noe jeg ikke ønsker å ta offentlig. Jeg finnes på MSN skulle noen lure. ;)

Og den serien er definitivt utrolig bra :jepp: Klarte ikke å vente med å lese alle jeg, så jeg tok penger fra sparekontoen min for å kjøpe de to siste bøkene. Hadde ikke tid til å vente 3 dager til lønning :fnise:

:fnise: Det verste er at jeg skjønner deg! ;) Jeg hadde ingen planer om å kjøpe den, bare låne, men jeg klarte ikke vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Aha, det var noe mer under ja. Men da skjønner jeg kanskje litt mer, eller ett eller annet :klø:

Litt trøtt og sliten også så litt forvirring inne i hodet mitt, men jeg tror faktisk ikke jeg har deg på msn? Sender en PM med adressen min jeg, ikke fordi jeg trenger å vite hva som lå under kommentaren, men mer fordi det hadde vært koselig å ha deg på msn også.

Og nå skal jeg slutte å spamme boka di med lange setninger som jeg egentlig ikke vet poenget med selv en gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøysejente, bare å rable i vei. ;):klem:

Jeg er totalt nede for telling. Våknet i går med vond hals og vondt i kroppen, og jeg forstod kjapt at jeg pent måtte bli hjemme fra jobb. Jeg orker nesten ingenting, knapt å spise. Har klart å dytte i meg mat innimellom, men stort sett enten leser eller sover jeg.

Dett er kjipt! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...