Gå til innhold

Jeg leser, derfor er jeg.


Bokalven

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon

Det er iallefall helt riktig innstilling :jepp:

Og så utrolig bra service på polet, husket hun faktisk hva det var du hadde kjøpt også :sjokkert:

Håper du får en fortreffelig aften :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så utrolig bra service på polet, husket hun faktisk hva det var du hadde kjøpt også :sjokkert:

Ja, jeg har snakket med henne flere ganger, da. ;) Og så er det en liten by. :)

Vors i går var veldig hyggelig, men plutselig ble jeg veldig full. :( Jeg aner ikke hva som skjedde, jeg hadde ikke drukket mer enn jeg egentlig bruker på fest, mulig det var fordi det var lenge siden jeg hadde vært på fest? I dag er jeg fyllesyk, føler meg skikkelig kvalm. Frister ikke å gå på visning i denne tilstanden, men jeg må, siden jeg har avtale med megler. I tillegg er det ganske langt å gå dit jeg skal. :sukk: Vurderer faktisk å bestille taxi og ta taxi bort... (Det går ikke noe offentlig på søndager her, hvor tåpelig er ikke det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Opplevde det samme som deg på lørdag, plutselig ble jeg mye fullere enn mengde alkohol skulle tilsi. Skikkelig kjipt det der, men en tur ut pleier å hjelpe ja :fnise:

Håper du får en kjempefin uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode ting på starten av uke: Jeg har fått mitt eget, trådløse Internett oppe og går. :sjarmor:

Ellers skjer det noen spennende ting i kulissene her, som jeg kan komme tilbake til siden, når ting er litt mer i boks. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Oh, spenning i kulissene. Det gleder jeg meg til å høre om, og gratulerer med nytt trådløst internett. Det er alltid bra å ha :jepp:

Beannachtaí na Féile Pádraig ort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer litt å kutte ut KG. Og om ikke å kutte ut helt, så å ta en laaaaang pause. Jeg har ikke bestemt meg enda, men jeg føler meg litt "uttafor" her. Lit vanskelig å forklare, men jeg har ikke så mye overskudd for tiden. Masse å gjøre på jobb, en del dill å gjøre privat, jeg har en litteraturblogg jeg ønsker å bruke tid på, bøker jeg vil lese, venner jeg vil holde kontakten med... Ja, en del ting. Merker at KG ofte tar mye tid og krefter, enda jeg kun følger dagbøker. Jeg kommenterer sjelden, for jeg henger som regel så langt etter at det jeg ville kommentere er "utdatert", og dermed føler jeg som regel at det ikke er noen vits.

Samt at jeg har litt følelsen av at veldig få kommer til å bry seg om jeg er her eller ikke uanserr...

Jeg vil gjerne få komme med et "utdatert svar", og si at jeg tenker masse på deg. :klemmer: Kjenner meg igjen i tankene dine. Håper du fortsetter å komme innom og oppdaterer fra tid til annen, så skal jeg gjøre det samme ;)

Kommer uansett til å holde kontakten med deg, uansett hvor du gjemmer deg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker også at du er her. selvom jeg ikke alltid skriver så mye, så er det kjekt å lese i boka di de gangene du skriver. følge med liksom :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite møkkamobiltelefon! :kjefte: Nå har den slått seg helt vrang!Skjermen funker ikke ordentlig, så jeg får ikke sendt sms eller ringt ut, og ikke lest sms. Kameraet sluttet å funke for lengst... Ser ut til at jeg muligens må kjøpe en ny. :grine:

Så er spørsmålet: Hvilken mobil skal man velge? :forvirra: Har liksom ikke lyst til å bruke supermasse på noe som bare varer et par år. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Da falt valget på en Nokia 3110. Så får man håpe jeg klarer meg til den kommer i posten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...