Gå til innhold

Jeg leser, derfor er jeg.


Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: Beklager at jeg ikke kommenterer så mye i boka di vennen. :klem: Jeg har bare ikke så mye overskudd for tiden. Håper du har det bra.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg er skikkelig gåen etter fjelltur + yoga. Har krøpet godt under dyna, og skal bare smurfe litt på nett før jeg tar kvelden. :)

:klem: til Nótt og Saeria!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg ikke hadde så mange teite tanker i hodet. :sukk:

Antall venner sørpå jeg har ringt uoppfordret siste 1 1/2 mnd: 7

Antall venner sørpå som har ringt meg uoppfordret siste 1 1/2 mnd: 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Det er mange som ikke er flinke til å holde kontakten selv, og som er for godt vant til at den andre part sørger for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok det... Og selv om jeg synes det er vel verdt pengene snakke med venner, så er det ikke gratis for meg heller. ;)

Har nettopp snakket med Kara W. Det var superkoselig. :strix: Gleder meg til å se henne igjen, altså! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre en sånn person som sjelden ringer folk, men prøver å holde kontakten på andre måter da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kara W: Egentlig har jeg fryktelig lyst til å se Plutten igjen også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp i vekt. :sur: Kanskje ikke så rart, jeg trener ikke like hardt som før (treningssentrane her ligger langt utenfor byen, håpløst når man ikke har lappen/bil), og kostholdet har dessverre ikke vært det beste. Nå er det full skjerpings!

I dag: 64,3 kg

Mål: 59 kg

Måte å gå ned på: Trene og spise sunt. Mindre godter/sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Kjipt å høre at du har litt sånn "venneløs-tanker". Jeg tenker ofte på deg, men er ikke noe flink til å ringe. Det er rimelig hektisk for tiden med jobb, balletten, trening og det siste som tar opp fritiden min om dagene er jegerprøven. Så det er ikke mange timene igjen. Kjenner at jeg har fått snakket for lite med alle vennene mine etter jul. :(

Håper at du ellers har det fint der oppe da, og fortsatt trives med jobben. Når er det du kommer nedover på besøk igjen?

Angående trening så kan du jo kanskje jogge? Eller er det for kaldt foreløpig. Hele Nord-Norge er forresten lagt opp til at man må ha bil. :)

Lykke til med godte-nedtrapping, forsøker det samme selv, men det er vanskelige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe serlig å jogge her: alt for glatt! Ja, og for kaldt, selvsagt, jeg jogger ikke med mindre det er minst pluss ti. Men jeg danser og driver med yoga, det synes jeg egentlig er passe.

~*~*~*~*~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vurderer litt å kutte ut KG. Og om ikke å kutte ut helt, så å ta en laaaaang pause. Jeg har ikke bestemt meg enda, men jeg føler meg litt "uttafor" her. Lit vanskelig å forklare, men jeg har ikke så mye overskudd for tiden. Masse å gjøre på jobb, en del dill å gjøre privat, jeg har en litteraturblogg jeg ønsker å bruke tid på, bøker jeg vil lese, venner jeg vil holde kontakten med... Ja, en del ting. Merker at KG ofte tar mye tid og krefter, enda jeg kun følger dagbøker. Jeg kommenterer sjelden, for jeg henger som regel så langt etter at det jeg ville kommentere er "utdatert", og dermed føler jeg som regel at det ikke er noen vits.

Samt at jeg har litt følelsen av at veldig få kommer til å bry seg om jeg er her eller ikke uanserr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner deg allerede masse - så om du forsvinner helt vil det bli tomt. Men du må gjøre det som passer deg best. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...