Gå til innhold

Jeg leser, derfor er jeg.


Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det synes jeg. Kjempegodt! :Nikke: Men jeg tror det smaker forskjellig, ettersom hvordan det tilbredes og hva man spiser det med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har man forskjellig smak da. :fnise: Tenk så kjedelig det hadde vært om alle likte det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er glad i komle/raspeball/kompe/klubb. Vi bruker å ha vossakorv, kålrabistappe, litt smør og av og til litt sirup til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Nei. Du er kanskje ikke det. Men det er da ikke noe i veien for å like internasjonal mat. Av ulik opprinnelse.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sushi! Indisk! Thai! :sikle:

...og egentlig italiensk også, men det er jo litt begrenset hva jeg kan spise av det... :(

Sitter på jobb nå. Senvakt i dag, og jeg skal se om jeg får unna en bunke katalogisering før det er min tur til å være nede hos publikum...

Hører på Marte Heggelund på CD. Veldig fint å kunne lytte til musikk mens man jobber, altså. :Nikke:

Ellers har jeg signert kjøpekontrakt i dag. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :klem:

Jeg skal male litt på kjøkkenet, så etter at jeg hadde vært hos megleren i dag stakk jeg innom fargehandelen. Før hadde de jo masse sånne fargeprøver man kunne få med seg hjem, men det har man skutta med. :( Jeg vet ca hvilken farge jeg vil ha, men ikke 100% sikker på nyeansen. Ikke er den blant de mest populære heller. (Jeg gir blanke i hva som er in!)

Okei, jeg skal ikke male før om et par måneder, men det er vel lurt å starte å kikke nå, tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CURRYSUPPE

Ingredienser, base

1 ss vegetabilsk matolje (f. eks. rapsolje)

1 løk

1-2 reale ts currypaste

1 boks kokosmelk

Fremgangsmåte

Skjær løken i terninger. Varm oljen, og fres løken til den er blank. Ha i currypasten, rør godt. Ha i kokosmelka, rør godt og kok opp.

Deretter har du i det du vil skal være i suppa. I dag har jeg 2 tomater og 1/2 pose med cashewnøtter. Så lar du det småkoke litt, så er suppa klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, hvor sunt det egentlig er vet jeg ikke, men definitivt godt. :Nikke: Men ikke for sarte ganer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...