Gå til innhold

Jeg leser, derfor er jeg.


Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette har vært en fin kveld. Har hørt masse på Mozart, spist deilig ost og nå slaper jeg av med et lite glass portvin før jeg skal legge meg. I morgen er det bare halv dag på jobb, og jeg håper været blir like bra som i dag. Hvis det blir det, skal jeg ta meg en tur ut for å ta bilder. Vinterbilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en :klem: Det blir kos å se deg på fredag, tar nok med meg J og kompisen hans.

:klem:

Ja, jeg har sagt til ham at de må komme. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig hyggelig å se deg igjen i går. :klem:

Koselig å se deg igjen i går :klem: Du var ordentlig kul med kort hår, du kler det veldig godt :)

Kjempekoselig å se dere igjen også! :klemmer:

Jeg trives fortsatt ikke med kort hår, og venter utålmodig på at det skal vokse ut. :cry:

Kom hjem i kveld. Deilig med påske- og PC-fri! :Nikke: Er veldig sliten etter å ha sovet dårlig i natt - har vært litt syk i natt og i dag. Vet nok årsaken, jeg spiste ting jeg ikke tålte. Dermed var det duket for oppkast og doløping... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sove i går kveld, hadde så mange tanker i hodet... Så i dag er jeg supertrøtt. To netter på rad med lite søvn er ikke kult.

Vurderer å kjøpe med meg kaffe fra Narvesen, selv om den er crappy, siden jeg tror jeg er tom for melk på jobben. Det er enkelte ting jeg savner med å bo i Oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en travel dag på jobb, men nå er det middagsmekking som står for tur.

Melk og god kaffe er kjøpt inn, så frokosten i morgen er reddet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med signering! :hoppe:

Stemmer i på denne, gratulerer så mye med egen leilighet. :)

CURRYSUPPE

Ingredienser, base

1 ss vegetabilsk matolje (f. eks. rapsolje)

1 løk

1-2 reale ts currypaste

1 boks kokosmelk

Fremgangsmåte

Skjær løken i terninger. Varm oljen, og fres løken til den er blank. Ha i currypasten, rør godt. Ha i kokosmelka, rør godt og kok opp.

Deretter har du i det du vil skal være i suppa. I dag har jeg 2 tomater og 1/2 pose med cashewnøtter. Så lar du det småkoke litt, så er suppa klar!

Takk for oppskrift, denne skal prøves til neste uke. Kjøpte grønn thai currypasta i går, og lurte på hva jeg skulle bruke den til. :nigo:

Dette har vært en fin kveld. Har hørt masse på Mozart, spist deilig ost og nå slaper jeg av med et lite glass portvin før jeg skal legge meg. I morgen er det bare halv dag på jobb, og jeg håper været blir like bra som i dag. Hvis det blir det, skal jeg ta meg en tur ut for å ta bilder. Vinterbilder!

Livets gode ting. Hørtes veldig avslappende ut. :)

Håper du har hatt en super påske.

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i på denne, gratulerer så mye med egen leilighet. :)

Taker. :)

Takk for oppskrift, denne skal prøves til neste uke. Kjøpte grønn thai currypasta i går, og lurte på hva jeg skulle bruke den til. :nigo:

Currypasta er generelt en God Ting . :nigo:

Livets gode ting. Hørtes veldig avslappende ut. :)

Ja, veldig deilig. :Nikke:

Håper du har hatt en super påske.

Den var veldig bra. :nigo::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer har forresten kommet meg på Twitter. Man kan finne meg ved enten å søke på fornavn + etternavn (ikke mellomnavn). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vegan uke, dag 1

Fra og med i dag skal jeg ha en vegan uke. Kun spise vegant, unngå raffinert sukker, og til helgen skal jeg bedrive masse yoga.

Dagens frokost:

1 banan, appelsinjuice og frosne jordbær kjørt i blender. God juice ble det, men litt lite for å være frokost.

Ellers har jeg spist litt nøtter og drukket kaffe. Skal lage meg en kopp te straks. Har kjøpt soyamelk jeg kan ha her på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...