Nótt Skrevet 5. april 2009 #241 Del Skrevet 5. april 2009 Synes ikke det er godt uansett hva det heter jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. april 2009 Forfatter #242 Del Skrevet 5. april 2009 Det synes jeg. Kjempegodt! Men jeg tror det smaker forskjellig, ettersom hvordan det tilbredes og hva man spiser det med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. april 2009 #243 Del Skrevet 5. april 2009 Heldigvis har man forskjellig smak da. Tenk så kjedelig det hadde vært om alle likte det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. april 2009 #244 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg også er glad i komle/raspeball/kompe/klubb. Vi bruker å ha vossakorv, kålrabistappe, litt smør og av og til litt sirup til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. april 2009 Forfatter #245 Del Skrevet 5. april 2009 Nå er ikke jeg den som liker mest norsk mat heller, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. april 2009 #246 Del Skrevet 5. april 2009 Nei. Du er kanskje ikke det. Men det er da ikke noe i veien for å like internasjonal mat. Av ulik opprinnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. april 2009 #247 Del Skrevet 6. april 2009 Alt til sin tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. april 2009 Forfatter #248 Del Skrevet 6. april 2009 Sushi! Indisk! Thai! ...og egentlig italiensk også, men det er jo litt begrenset hva jeg kan spise av det... Sitter på jobb nå. Senvakt i dag, og jeg skal se om jeg får unna en bunke katalogisering før det er min tur til å være nede hos publikum... Hører på Marte Heggelund på CD. Veldig fint å kunne lytte til musikk mens man jobber, altså. Ellers har jeg signert kjøpekontrakt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. april 2009 #249 Del Skrevet 6. april 2009 Grattis med signering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. april 2009 Forfatter #250 Del Skrevet 6. april 2009 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. april 2009 #251 Del Skrevet 6. april 2009 Det er en deilig følelse, ikke sant! Endelig noe som er ens eget! Det er deg vel unt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. april 2009 Forfatter #252 Del Skrevet 6. april 2009 Takk. Jeg skal male litt på kjøkkenet, så etter at jeg hadde vært hos megleren i dag stakk jeg innom fargehandelen. Før hadde de jo masse sånne fargeprøver man kunne få med seg hjem, men det har man skutta med. Jeg vet ca hvilken farge jeg vil ha, men ikke 100% sikker på nyeansen. Ikke er den blant de mest populære heller. (Jeg gir blanke i hva som er in!) Okei, jeg skal ikke male før om et par måneder, men det er vel lurt å starte å kikke nå, tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. april 2009 #253 Del Skrevet 6. april 2009 Så kjedelig å ikke kunne få fargeprøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. april 2009 Forfatter #254 Del Skrevet 6. april 2009 Ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. april 2009 Forfatter #255 Del Skrevet 6. april 2009 CURRYSUPPE Ingredienser, base 1 ss vegetabilsk matolje (f. eks. rapsolje) 1 løk 1-2 reale ts currypaste 1 boks kokosmelk Fremgangsmåte Skjær løken i terninger. Varm oljen, og fres løken til den er blank. Ha i currypasten, rør godt. Ha i kokosmelka, rør godt og kok opp. Deretter har du i det du vil skal være i suppa. I dag har jeg 2 tomater og 1/2 pose med cashewnøtter. Så lar du det småkoke litt, så er suppa klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. april 2009 #256 Del Skrevet 6. april 2009 Sunt, og helt sikkert veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. april 2009 Forfatter #257 Del Skrevet 6. april 2009 Tja, hvor sunt det egentlig er vet jeg ikke, men definitivt godt. Men ikke for sarte ganer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. april 2009 Forfatter #258 Del Skrevet 6. april 2009 Ingen bra kveld. Jeg har det vondt langt inni hjerterota. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. april 2009 #259 Del Skrevet 6. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. april 2009 Forfatter #260 Del Skrevet 7. april 2009 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå