Saeria Skrevet 23. oktober 2011 #601 Del Skrevet 23. oktober 2011 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. november 2011 #602 Del Skrevet 8. november 2011 Du hadde falt ut av mine innlegg. Hemmelighet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. november 2011 Forfatter #603 Del Skrevet 10. november 2011 Ja, men ikke nå lenger. Jeg har fått ny jobb, og flytter til Vestlandet i slutten av januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. november 2011 #604 Del Skrevet 10. november 2011 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. november 2011 #605 Del Skrevet 10. november 2011 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #606 Del Skrevet 22. desember 2011 Sitter på toget på vei til Gjøvik for å feire jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. desember 2011 #607 Del Skrevet 22. desember 2011 Håper du får en fin feiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #608 Del Skrevet 31. desember 2011 Takk, den var helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #609 Del Skrevet 11. januar 2012 I går var jeg på dagstur for å besøke sjukehuset i nabofylket. Skulle ta noen prøver og ymse greier, som de ikke gjør her i byen. Helt greit, egentlig. Ikke noe alvorlig, og enden på visa er at jeg ikke trenger noen behandling, og at det er under kontroll. Bra. Skulle hjem igjen på kvelden, men pga været var flyplassen her stengt, og vi måtte lande et annet sted. Der ventet vi i tre kvarter, før det kom en buss og tok oss hjem. Hjemturen gikk greit, og tok vel ca to timer, som det bruker å gjøre. (Ikke første gang vi lander der...) Dermed var jeg hjemme klokka ett, og fikk ikke sove før klokka halv tre. Var skikkelig vondt å skulle stå opp tidlig i dag. For tiden leser jeg The Hunger Games. Ufattelig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. januar 2012 #610 Del Skrevet 11. januar 2012 Godt det var som det skulle da. Har hørt mye positivt om the hunger games, men har ikke lest selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #611 Del Skrevet 12. januar 2012 Ja, alstå... På en måte. Ikke helt normalt, men ingenting som trenger behandling. Skal i gang med Mockingjay nå. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 12. januar 2012 #612 Del Skrevet 12. januar 2012 Ja, men ikke nå lenger. Jeg har fått ny jobb, og flytter til Vestlandet i slutten av januar. Iiiik, gratulerer! Der får jeg for å være totalt fraværende og uten kontakt med omverdenen i noen måneder. Så spennende! Tror jeg blir nødt til å ringe deg i helgen og høre mer. Savner deg uansett Godt å høre at du slipper behandling også. Og jeg tror det er første gang jeg hører om noen som tar fly til sykehuset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #613 Del Skrevet 14. januar 2012 Iiiik, gratulerer! Der får jeg for å være totalt fraværende og uten kontakt med omverdenen i noen måneder. Så spennende! Tror jeg blir nødt til å ringe deg i helgen og høre mer. Savner deg uansett Jeg kommer til å jobbe sent mandag (som vanlig), og så skal jeg på konsert på kvelden (noe jeg egentlig ikke har tid til), men ellers er det bare å ringe! Mulig jeg har litt høye skuldre, men hadde vært fint å snakke med deg igjen! Godt å høre at du slipper behandling også. Og jeg tror det er første gang jeg hører om noen som tar fly til sykehuset! Her er det helt vanlig. Kjenner flere som har måttet for å komme seg på undersøkelse. Dumt det er så begrenset hva man kan gjøre her, men... Sånn er det. Er vel generelt lei av å bo i Gokkeland, skal bli fint å komme seg til siviliasajonen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #614 Del Skrevet 14. januar 2012 Uff... Føler meg skikkelig bajs nå. Skulle liksom rydde og pakke masse i dag, men så kokte det bare bort i kålen. Dro til byen og gikk på kafé med venninner, så ble jeg kjørt hjem, og den ene venninna mi fikk med seg et skap hun hadde fått av meg. Hva jeg har gjort etter det er jeg usikker på. Jo, laget kjempegod pizza fra bunnen av, men ellers? Bare slafa. Nå går jeg og legger meg. Skal lese litt i Mockingjay, før jeg skal sove. I morgen har jeg noen planer, så må opp i rimelig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. januar 2012 #615 Del Skrevet 15. januar 2012 Oi, du var borte fra mine innlegg gitt Så spennende med flytting og ny jobb, men jeg må si at jeg absolutt ikke misunner deg selve flyttingen altså :fnise Hunger Games er veldig bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #616 Del Skrevet 15. januar 2012 Det er når jeg tvinges til å gjøre andre ting enn å lese jeg virkelig kjenner på kroppen hvor vitig bøker er for meg. I dag skulle jeg egentlig ha vært tidlig oppe og gjort en del ting, men var så trøtt da klokka ringte. Ikke så rart, lå til langt på natt og leste. Har vel tippet halvveis i Mockingjay nå. Den er så ufattelig spennende! Hele triologien er spennende! Og jeg gleder meg til å se filmen! Er det mars snart? http://www.youtube.com/watch?v=OgssLmsOa2s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #617 Del Skrevet 15. januar 2012 Oi, du var borte fra mine innlegg gitt Så spennende med flytting og ny jobb, men jeg må si at jeg absolutt ikke misunner deg selve flyttingen altså :fnise Hunger Games er veldig bra ja Nei, flytting er pain in the arse. Men det blir bra å bo et annet sted, selv om jeg er glad i den fine leiligheta mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. januar 2012 #618 Del Skrevet 15. januar 2012 Oh, spennende. Ikke sikker på om jeg er helt enig i alle skuespillervalgene, men det er sikkert bare fordi jeg har sett de for meg helt annerledes inni hodet mitt. Skal ikke bedømme de på en kort trailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #619 Del Skrevet 15. januar 2012 Oh, spennende. Ikke sikker på om jeg er helt enig i alle skuespillervalgene, men det er sikkert bare fordi jeg har sett de for meg helt annerledes inni hodet mitt. Skal ikke bedømme de på en kort trailer Nei, det med skuespillervalg er vanskelig. Men jeg skal gi den en sjangse. Er egentlig mest redd for hvordan de velger å løse brutaliteten i boka. Om de vil "pynte" på ting for å holde en lavere aldersgrense. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. januar 2012 #620 Del Skrevet 17. januar 2012 Den boken har jeg aldri hørt om. Ble nysgjerig og må google litt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå