camie Skrevet 8. mai 2004 Forfatter #401 Del Skrevet 8. mai 2004 Hva gjør jeg på en lørdags kveld da? Jo jeg har tredd inn i malings-habitten og maler vinduslister så det koster etter.....jeg har vel symptomer på at jeg kjeder meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 9. mai 2004 #402 Del Skrevet 9. mai 2004 Hei har du underskjørt??Ellers kan jeg være til hjelp... :-) Har ett som jeg kjøpte men ikke trenger det alikevel...Samme som tex sitt.... SEnd meg en pm da... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 9. mai 2004 #403 Del Skrevet 9. mai 2004 God helg !!!! (Er snikleser jeg også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 9. mai 2004 Forfatter #404 Del Skrevet 9. mai 2004 SEnd meg en pm da... :-) PM er sendt din vei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MIKKELBRUD Skrevet 22. mai 2004 #405 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei igjen Camie. Stakkars jente, som du må ha slitt i det siste da! Går det bedre med maven nå? Har du fått tak i underskjørt eller? Hvis ikke, så har jeg også et som ikke engang er pakket opp... Nå husker jeg ikke hva slags underskjørt Tex har, men dette har tre spiler. Sender mange god-bedring-tanker og trøstende til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 22. mai 2004 Forfatter #406 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei igjen Camie. Stakkars jente, som du må ha slitt i det siste da! Går det bedre med maven nå? Virka som magen roa seg ned etter at jeg kutta skolen....Så jeg har tydeligvis hatt veldig mye å stri med selv om jeg ikke har merka noe av det....Så det går greit, jeg bare tar mine forhåndsregler med tanke på magen. Har du fått tak i underskjørt eller? Sender mange god-bedring-tanker og trøstende til deg. Nope, har ikke fått tak i underkjørt og det begynner jo å nærme seg med stormskritt! IIIK!! Jea har prøvd å hjelpe meg, men hennes ble ikke passelig til meg. Men kan du ikke sende meg en PM da Mikkelbrud??... Uansett, koselig å se at du stikker innom innimellom!! Og du, takk for klemmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. mai 2004 #407 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei på deg, vennen...... Synd det ikke ordner seg med det underskjørtet. Som jeg har sagt det før- det er lurt å være ute i god tid!! I ifra hvis det er noe jeg kan gjøre for deg. Klem din beste busevenn Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 23. mai 2004 Forfatter #408 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei på deg, vennen...... Synd det ikke ordner seg med det underskjørtet. Som jeg har sagt det før- det er lurt å være ute i god tid!! I ifra hvis det er noe jeg kan gjøre for deg. Klem din beste busevenn Tex hallaisn Tex!! Nå er det ikke mange dager igjen for deg og Texas!! *klapre klapre med tennene* Ordner seg nok med underskjørt, men når jeg må leie det til 300-500 kroner kjøper jeg det heller. Skulle hatt litt rød marsipan Får ringe pals og få dem til å sende oppover..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. mai 2004 #409 Del Skrevet 23. mai 2004 Den røde marsipanen er ikke noe fin sier jeg jo... Har halvannen kilo her jeg ikke kan bruke... feil farge, feil konsistens, tørr og ekkel..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 23. mai 2004 Forfatter #410 Del Skrevet 23. mai 2004 Den røde marsipanen er ikke noe fin sier jeg jo... Har halvannen kilo her jeg ikke kan bruke... feil farge' date=' feil konsistens, tørr og ekkel..... :-?[/quote'] Ååååh. trodde det var for at du ikke hadde pakket den inn..... Men da får jeg farge den selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. mai 2004 #411 Del Skrevet 23. mai 2004 Den har ligget i originalplast uten å bli åpnet i det hele tatt i mitt kjøleskap, akkurat slik de sa på Pals. Den er kjempedårlig....... :-? Skal se om jeg klarer å få presset noen roser ut av den, men jeg tviler på at de blir særlig gode..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 23. mai 2004 Forfatter #412 Del Skrevet 23. mai 2004 Den har ligget i originalplast uten å bli åpnet i det hele tatt i mitt kjøleskap' date=' akkurat slik de sa på Pals. Den er kjempedårlig....... :-? [/quote'] Det var jo elendig det da!! Skal jo ikke være slik, har du snakket med dem på Pals? Satser på å kna marsipan i for egen hånd i noen timer, ser ikke akkurat frem til det da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 31. mai 2004 #413 Del Skrevet 31. mai 2004 Hei vennen! Jeg har et som du kunne lånt! (Underskjørt altså!) Sorry at man ikke har skrevet før, bare, du veit nå meg, surreknotten. Ellers åssen går det? Nå er det sannelig ikke lenge igjen gitt! :o Gleder meg til vi ikke har mer enn sådær igjen. Koz og klemz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #414 Del Skrevet 1. juni 2004 Må bare holde dagboka mi oppdatert på hva som skjer på bryllupsfronte.... KRIIIISE!! fikk vite i går at han som skulla ha kjørt oss i sin lekre amcar cabriolet plutselig skal på treff i amcar klubben! Dermed står vi uten bil..... Hva pokker gjør vi nå? Glad det er én måned igjen, slik at vi har muligheten til å få skrapa sammen et kjøretøy. Hater når folk trekker seg fra en jobb de har sagt ja til! Skrevet 26.mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #415 Del Skrevet 1. juni 2004 Skrevet: 27 Mai 2004 18:39 Tittel: Jeg er såå sint!! >=o( Faen også!! Jeg er så sinna nå at jeg tror jeg sprekker! Føler at alt går i mot meg, og det synes jeg på ingen måte om, nå som det kun er 1 måned til bryllupet. Prata med floristen i dag (hun jobbet som det før, men jobber nå med noe annet, men tar oppdrag på si´) og hun kunne jo fortelle meg det at hun ikke kunne lage bukettene våre fordi bla bla og en hel masse teit pjatt. Vi som hadde møte for kun kort tid siden hvor vi ble enige om hvordan bukettene og corsagene skulle lages, åsså trekker hun seg nå en måned før!!! Jeg føler faktsik at jeg kunne drept akkurat nå!! Jeg ble rimelig paff når hun sa det, så jeg klarte ikke si stort, men nå i etterkant når jeg har fått "fordøyd" det hun sa, så føler jeg at jeg virkelig har en høne å plukke med henne! Måtte bare få utløp for min frustrasjon, håper at "klumpen" i magen forsvinner i løpet av kvelden..... *sur og lei meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #416 Del Skrevet 2. juni 2004 Tiden går så altfor fort! Nå er det bare 23 dager igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #417 Del Skrevet 3. juni 2004 Vi har kjøpt oss hytte....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 3. juni 2004 #418 Del Skrevet 3. juni 2004 Vi har kjøpt oss hytte....... ÅÅÅ, så det ble hytte :D GRATULERER MED HYTTE!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #419 Del Skrevet 3. juni 2004 ÅÅÅ, så det ble hytte :D GRATULERER MED HYTTE!!!!!!!!!! Jepps!!! Tusen takk Bente! Det er deilig å vite at vi har vårt eget kryp inn på fjellet også. Holder på å pakker ned ting som vi skal ha på hytta, tenkte egentlig å kjøre det til brukthandelen, men så har det ikke blitt noe av.... Så det var jo ikke så dumt, for nå får jeg jo bruk for det på hytta!!! *gliiiiiiise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 3. juni 2004 #420 Del Skrevet 3. juni 2004 Kos deg i innspurten, "Camers"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå