Gå til innhold

Camie gifter seg 26.6.2004

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stooooor trøsteklem fra din venn i sør

:trøste:

Takk!! den varmet godt vennen :klem2:

Ps! har du fått sløret til jentungen?

Skrevet

Hah!! det gikk et lys opp for meg i dag! Jeg løp å hentet saks, papir, lim, tråd og stempelet vårt og lot min kreative side løpe løpsk! Jeg har nå funnet en ny invitasjon som er MYE bedre og mer orginal enn den forrige. Den ble dritlekker! :sjarmor:

Er så vanskelig å forklare at jeg gidder ikke prøve engang.... :lol:

Skal heller legge ut bilder når jeg får tatt det.

Men ideen var jo genial for nå slipper jeg konvolutter.....

:Hehe: noen som ser hvor fornøyd jeg er??..... :sjarmor:

Skrevet

Jeg ser helt klart hvor fornøyd du er... det lyser Colgate helt ned hit!!

Lurer veldig på disse invittene dine nå....

Og ja, jeg fikk sløret i går. Den unge damen er særdeles fornøyd og har tenkt å ha det på seg når hun skal være brudepike....

Det kommer nok ikke på tale, men hun digger å leke med det ihvertfall... venninden ble dritmisunnelig, hun var her nemlig når posten kom...

Skrevet

Skal sende deg en mail senere med forklaring på invitasjonene. Skal tegne å forklare, så blir det mye lettere. Er vel kanskje ikke verdens mest vanskelige og kompliserte invitt å lage, men likevel synes jeg det er vanskelig å forklare..... :hoho::hoho:

Skrevet

:sjarmor::sjarmor: :D :sjarmor::hoppe::enig::Hehe:

Noen som ser hva som skjer????...... :sjarmor:

:vinke: Kjolen MIN er på tur til Norge!!!!!!!!!!!!!!!!!

*hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl*

Skrevet

Heisann..Så spennende att kjolen snarte r i ditt hjem..Grattis.. :D

Skrevet

Jea

Jeg gleder meg som en unge på julaften. Det er iallfall den beste julegaven jeg kunne fått. Håper bare den ikke blir liggende i evigheter i den norske tollen...

Skrevet

Evigheter i den norske tollen ja... :o

Min ligger i den norske tollen ennå den... Fikk mail om at den var kommet til Norge i forrige uke jeg..

Skrevet

Jeg gleder meg, gleder meg, gleder meg....... :sjarmor:

Hvor lang tid tar å sende en kjole fra Usa??

*verdens feteste glis*

Skrevet

Kjempestilige invitasjoner du skal lage!!

Det blir sikkert knallbra.

Og om halvannen uke (omtrent) har du vel kjolen din her også, så da blir det krigsdans langs med hele norskekysten tenker jeg.....

Paas på nå da så lille prinsessen ikke får se deg i den, det er ikke lett for sånne små munner og holde på hemmeligheter....... :ler:

Og ikke minst, ikke slit ut kjolen før den store dagen :kgblunk:

Klem Tex

som skal til mamma og prøve sin egen kjole idag...

Skrevet
Kjempestilige invitasjoner du skal lage!!

Det blir sikkert knallbra.

Og om halvannen uke (omtrent) har du vel kjolen din her også, så da blir det krigsdans langs med hele norskekysten tenker jeg.....

Paas på nå da så lille prinsessen ikke får se deg i den, det er ikke lett for sånne små munner og holde på hemmeligheter....... :ler:

Og ikke minst, ikke slit ut kjolen før den store dagen :kgblunk:

Klem Tex

som skal til mamma og prøve sin egen kjole idag...

ja, de invitasjonene ble bare helt perfekte og akkurat passe spesielle. Er i allefall hyper fornøyd, både jeg og gubben. Tenk deg når bryllupsfrimerkene blir klistra på fremsiden da? Da blir det jammen pent da....Ikke uten grunn at jeg valgte den fargen på invitasjonene.

Håper jeg har kjolen min her snarest mulig, ikke sikkert det tar all evighet å sende fra Usa, men den norske tollen er ikke akkurat kjent for å være kjappe. "sirup i rævva" Så jeg har tenkt at kjolen ikke er meg i hende før etter jul engang.... :roll:

Men vi får se da, kanskje den norske tollen overrasker stort, og har tenkt å bruke sirupen til julebakinga i steden. :hoho:

Sukkerungen er jo så nysgjerrig på kjolen at hun holder på å sprekke, så kanskje hun får en liten titt...Og jeg skal love deg at det blir jubeldansing når kjolen kommer. Skal danse så heftig at det skjelver helt ned til Oslo!!

Kjolen ja.....hmmm, tenkte først at jeg skulle henge den hos mamma, men hun røyker, så jeg er redd det skal STINKE røyk av kjolen. Må se meg om etter en annen plass å henge kjolen, for hjemme kan den da alldeles ikke henge....

Da hadde gubben og ungene dødd av nysgjerrighet og jeg hadde nok klart å slitt den ut. "skal bare...."

Skrevet

Jeg har også øyst å se invitasjonene! :hoppe: Supernysgjerrig!! Kan jeg?? :hoppe:

Skrevet
Jeg har også øyst å se invitasjonene! :hoppe: Supernysgjerrig!! Kan jeg?? :hoppe:

Da må du sende meg din private e-mail adresse....

Skrevet

¤Arwen¤ og Jea; er kjempefornøyd med dem og de er liksom noe utenom det vanlige. Blir bare et himla slit når jeg skal begynne å lage dem.... :wink:

Skrevet

Spørs med de bryllupsfrimerkene, da, de øker jo portotakstene i januar.....

Hvis du henger kjolen din i en kjoleppose inni et klesskap skal det ikke stinke rtøyk at den. Mine henger hos mamma, og der dampes det til de grader innimellom.... Og kjolene lukter ingenting!

Og dessuten kan det være greit å ikke ha den innen konstant rekkevidde, ja..... :ler:

Jeg har prøvd min igjen idag, og sukk og stønn, fy farao så fiiiiin jeg blir!!!

Skrevet

Synes ikke posten gjør annet enn å øke portoen!! Søren meg ikke rart vi nordmenn skriver mindre brev. Skal dem øke til 6 kroner nå da? får sett på et 50 øres merke i så fall...Ja det blir jo lekkert!! :o

Jaja, skit samma!

Er litt svartsjuk på deg Tex at du kan svinse rundt, men min tid den kommer jo den også, er bare jeg som er så utrolig utålmodig!... :oops:

Tok du bilde i dag av deg i kjolen?? Dør av nysgjerrighet snart, vil så gjerne se den på deg!

Skrevet

I mangel på å gidde å begynne å vaske til jul, skal jeg heller begynne å lage julegodteri. Så da blir det mitt aller første forsøk på å lage brente mandler etter anbefaling fra Tex'akaneren! Skal ikke brenne fingrene mine..... :blunke:

Skrevet

Hmmmm.....brente mandler..... :lol: Vil heller si knekk med mandel..... :lol: Tror nokjeg tok dem av for tidlig fordi de ble for "flytende" på en måte. Dermed ble de liggende fra hverandre, men likevel samlet fordi karamllen holdt dem samlet. Neste gang jeg prøver tror jeg nok at jeg venter med å ta dem av plata....men denne gangen måtte jeg ta dem av fordi jeg hadde på for sterk varme på slutten, så det var like før de ble svidde.... Jaja, man kan da ikke få til alt på første forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...