Gå til innhold

Minnimusepuse's dagbok


Minnimusepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får håper du slipper den timen neste uke! :)

Ja, håper det jeg også. Men jeg slipper den nok ikke, virker som han har grodd fast der inne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det på'an igjen med litt husvask/rydding!

Hadde håpt det holdt med vaskingen forrige uke før han skulle komme, men sånn gikk det altså ikke :sur:

Jeg har forstått ulempen med hvite fliser på badet gjennom tiden vi har bodd her, i tillegg til 1 hund og 2 katter blir det fort hår og dritt.

Så:

- Badet må støvsuges og tørkes for støv.

- Kjøkkenet vaskes og oppvaskmaskinen kjøres

- Klær må vaskes og henges ut, en hvit og en mørk vask.

- Klærne som allerede henger på snora må brettes

- Spisestue og stuebordet må ryddes og skiftes duker på (må stryke dem først :unsure: )

- Kunne godt tenkt meg å bake brownies idag også :nigo:

Vet ikke om jeg rekker alt idag da, får besøk av ei venninne nå klokka halv to! Men det skal gjøres i løpet av dagen/morgendagen iallefall :jepp:

Må vel kanskje legge inn en liten :sleeping: også, stod opp "tidlig" idag i forhold til det vi har gjort den siste uka, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var venninna dratt og jeg kjenner jeg får brukt for den sovepausen jeg hadde planer om å legge inn :fnise:

Iallefall, så langt kom jeg på lista mi:

- Badet må støvsuges og tørkes for støv.

- Kjøkkenet vaskes og oppvaskmaskinen kjøres

- Klær må vaskes og henges ut, en hvit og en mørk vask.

- Klærne som allerede henger på snora må brettes

- Spisestue og stuebordet må ryddes og skiftes duker på (må stryke dem først :unsure: )

- Kunne godt tenkt meg å bake brownies idag også :nigo:

Har fått gjort litt iallefall, men akkurat nå er det en annen ting som er laangt mer spennende enn husarbeid, vi har lagt inn bud på hus :jepp:

Vi regner med å få svar i løpet av dagen/kvelden, så det er jo dritspennende..

Mannen er helt nervøs her, går bare å verker vettu, tar det litt mer med ro jeg. Er så sliten og utmattet etter besøket..

Endret av Minnimusepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kjøpt oss hus :danser::danser::danser:

Det har ikke helt gått opp for meg enda, men moro er det iallefall. Nå er det bare å avle barn iallefall, for det er ganske svært. Der er plass til :bryllup::babygutt::babyjente::babysmokk: og flere om vi vil det, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupps, det er jeg også :jepp:

Men han har visst grodd seg fast der inne :ler:

Trives du der over hos søta bror da? :)

:ler: Er det ikke ofte sånn med den förste a?

jeg trives veldig godt! Har det så bra så! :jepp:

grattis med bud på hus! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Er det ikke ofte sånn med den förste a?

jeg trives veldig godt! Har det så bra så! :jepp:

grattis med bud på hus! :bolledeig:

Jo, det er nok desverre det. Men det er jo de som får de før også og da blir en gående å håpe, forgjeves :sjenert:

MEN, i morra begynner jeg å telle dager over, så da er det ikke lenge igjen iallefal :)

Godt å høre du trives, ser du skriver i dagboka di, men får ikke surra meg til å skrive der, er joså opptatt inni her og i terminklubben vettu :fnise:

Forresten, tror jeg hadde hatet pause på 1,5 time i strekk, høres forferdelig lenge ut, blir jo en time lengre på jobb det :sjenert:

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

GRATTIS MED HUSKJÖP

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Takk for det, det var kjempemoro! Sitter her fortsatt litt skrekkslagen :fnise: Er jo ikke akkurat lite med 1,7 i lån heller da, bare sånn helt plutselig liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kjøpt oss hus :danser::danser::danser:

Det har ikke helt gått opp for meg enda, men moro er det iallefall. Nå er det bare å avle barn iallefall, for det er ganske svært. Der er plass til :bryllup::babygutt::babyjente::babysmokk: og flere om vi vil det, hehe..

ååååå så gøy! Gratulerer med nytt hus! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå så gøy! Gratulerer med nytt hus! :hoppe:

Takktakk :klemmer:

Helt utrolig å tenke på. Synes det er så moro å sitte å planlegge hvor vi skal ha hva og hvilket rom som skal være våres og barna sitt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så kjempemasse med hus! :danse:

Det er veldig gøy å innrede sitt helt eget hus altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så kjempemasse med hus! :danse:

Det er veldig gøy å innrede sitt helt eget hus altså!

Takk for det :klemmer:

Det er faktisk det jeg gleder meg mest til, har allerede begynt å planlegge noen små innkjøp. Fra å ha et boareal på 70 kvm til 150 blir en stor forandring. Huset er på totalt 186 kvm :)

Gleder meg helt vilt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kjøpt oss hus :danser::danser::danser:

Det har ikke helt gått opp for meg enda, men moro er det iallefall. Nå er det bare å avle barn iallefall, for det er ganske svært. Der er plass til :bryllup::babygutt::babyjente::babysmokk: og flere om vi vil det, hehe..

Gratulerer så masse med huskjøp!! Så kjekt..

Hvordan står det ellers til? Vil ikke bebisen ut? Trodde nesten du hadde født siden jeg ikke hørte så mye fra deg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med huskjøp!! Så kjekt..

Hvordan står det ellers til? Vil ikke bebisen ut? Trodde nesten du hadde født siden jeg ikke hørte så mye fra deg.. ;)

Takk for det, det er kjempemoro :klemmer:

Føles helt fjernt altså, selvom det er kjempemoro! I løpet av de månedene han har vært inni magen har vi rukket å gifte oss OG kjøpe hus :fnise:

Når jeg sitter å tenker så er det rart å tenke på at vi bare er 20 og 25, men alikevel er gift, sitter med hus og skal ha baby. Tenk for et herlig liv vi har forran oss :rødme:

Kan bare nyte dagene/ukene/årene med barn(a) og kose oss, ganske deilig følelse altså.

Nei du, jeg tror han sitter fast inni der jeg :ler:

Har du ikke født du heller?? hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, det er kjempemoro :klemmer:

Føles helt fjernt altså, selvom det er kjempemoro! I løpet av de månedene han har vært inni magen har vi rukket å gifte oss OG kjøpe hus :fnise:

Når jeg sitter å tenker så er det rart å tenke på at vi bare er 20 og 25, men alikevel er gift, sitter med hus og skal ha baby. Tenk for et herlig liv vi har forran oss :rødme:

Kan bare nyte dagene/ukene/årene med barn(a) og kose oss, ganske deilig følelse altså.

Nei du, jeg tror han sitter fast inni der jeg :ler:

Har du ikke født du heller?? hehe..

Åå, så kjekt! Blir ikke hus på oss før neste sommer/høst, og noe ekteskap kan sikkert ta litt tid før skjer, hehe ;) Jeg kan tenke meg det er en kjempe herlig følelse da :)

Haha, ja, hvem vet? :P Hva sier jordmor da? Har du noe åpning? Nei, har ikke blitt noe fødsel på meg heller.. Går bare rundt å håper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så kjekt! Blir ikke hus på oss før neste sommer/høst, og noe ekteskap kan sikkert ta litt tid før skjer, hehe ;) Jeg kan tenke meg det er en kjempe herlig følelse da :)

Haha, ja, hvem vet? :P Hva sier jordmor da? Har du noe åpning? Nei, har ikke blitt noe fødsel på meg heller.. Går bare rundt å håper ;)

Nei, det er viktig å ta ting som der faller en inn, ikke stresse. Det skulle en nesten tro vi har gjort :gjeiper:

Har ikke snakket med jordmor, men skal ringe i morra og høre om hun kan sjekke om det er modent der nede, da skal jeg isåfall rett hjem til mannen :sengekos::ler:

Ser i den svangerskapsboka at sex KUN hjelper om man ER MODEN. Jeg har jo trodd det kan hjelpe uansett jeg, men det gjør det visst ikke! :sjenert:

Du venter du også ja, hehe! Det blir moro når det først begynner og vi får ungene,kommer til å le os i hjel sånn som vi sitter å kjenner etter tegn og venter :ler:

Bare det gjør litt vondt i magen eller jeg kjenner det verker i ryggpartiet tenker jeg at nå skjer det noe. Men like fordømt skuffa er jeg når jeg finner ut at jeg bare måtte på do :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det er viktig å ta ting som der faller en inn, ikke stresse. Det skulle en nesten tro vi har gjort :gjeiper:

Har ikke snakket med jordmor, men skal ringe i morra og høre om hun kan sjekke om det er modent der nede, da skal jeg isåfall rett hjem til mannen :sengekos::ler:

Ser i den svangerskapsboka at sex KUN hjelper om man ER MODEN. Jeg har jo trodd det kan hjelpe uansett jeg, men det gjør det visst ikke! :sjenert:

Du venter du også ja, hehe! Det blir moro når det først begynner og vi får ungene,kommer til å le os i hjel sånn som vi sitter å kjenner etter tegn og venter :ler:

Bare det gjør litt vondt i magen eller jeg kjenner det verker i ryggpartiet tenker jeg at nå skjer det noe. Men like fordømt skuffa er jeg når jeg finner ut at jeg bare måtte på do :ler:

Hehe, av og til er det vel kanskje greit at ting skjer litt "fort" også ;)

Ja, jeg har også trodd det hjalp uansett.. Har jo hatt sex den siste uka til ingen nytte nå da. Ble litt skuffa når jeg fant ut det idag :P Ja, vi kommer nok til å ha masse å le av om rundt en ukes tid, hehe. Jeg tror også det er noe på gang bare jeg kjenner noe verk i magen osv. Men det går jo alltid vekk. Er ikke lett heller, for jeg aner jo ikke hva jeg skal kjenne etter. Er jo trossalt helt ukjent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, av og til er det vel kanskje greit at ting skjer litt "fort" også ;)

Ja, jeg har også trodd det hjalp uansett.. Har jo hatt sex den siste uka til ingen nytte nå da. Ble litt skuffa når jeg fant ut det idag :P Ja, vi kommer nok til å ha masse å le av om rundt en ukes tid, hehe. Jeg tror også det er noe på gang bare jeg kjenner noe verk i magen osv. Men det går jo alltid vekk. Er ikke lett heller, for jeg aner jo ikke hva jeg skal kjenne etter. Er jo trossalt helt ukjent..

Ja tenk, til ingen nytte. Er sikker på at manfolka har visst om det, men de utnytter det :ler:

Jeg spurte mannen her i stad om vi ikke skulle prøve å få til noe i kveld.

- Off, har vondt i magen jeg, også er jeg sikkert trøtt :fnise:

Det er jo nå det sikkert kunne ha hjulpet , også vil han ikke. Hva skal en gjøre med en sånn mann, hehe!

Stakkars, han sov nesten ikke i natt og jeg tror han er veldig spent på alt som skjer og skal skje rundt oss nå. Han er jo bare herlig egentlig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Gratulerer med huskjøp!

Og her venter man fremdeles på "forundringspakken" :)

Men det blir jo noe snart da uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Blondie65 :)

Blir veldig spennende når vi får klar-signal til å flytte inn altså, gleder meg masse! Nei nå er nok lillemann rett rundt hjørnet ja, han kommer iallefall innen ca ei uke så det er godt å tenke på :)

Men synes godt han kan komme før altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...