Gå til innhold

Minnimusepuse's dagbok


Minnimusepus

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65
Det er absolutt sant, vi er laget for det og ungen er laget for det :jepp:

Tror det ville vært mer upraktisk om det var et stuebord som skulle ut ja, hehe.

Jo, dette er jo mest sansynlig det da, men fikk jo ikke time til overtidskontroll før den 10, så egentlig kan jeg jo fortsatt gå en lørdag eller søndag til gravid :sukk:

Dumme lege som ikke bestilte time med en gang, det er dobbelt så mange fødene i år på denne tiden som i fjord, da sier det seg jo selv at det er trangt om plassen :sjenert:

Jammen ... du har født før neste fredag! :)

>Sender positive modningsvibber til magen og bebisen<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jammen ... du har født før neste fredag! :)

>Sender positive modningsvibber til magen og bebisen<

Ja, la oss håpe det :jepp:

Takk for vibbene, håper de slår til i natt. Hadde passet perfekt, for i morgen er det meldt varmere vær enn idag og da er det nok bedre å være på sykehuset, så kan vi komme hjem igjen på mandagen for da er det meldt styggvær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med huskjøp!!!

Takk for det :klemmer:

Veldig deilig å skulle få sitt eget :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :klemmer:

Veldig deilig å skulle få sitt eget :jepp:

Det skjønner jeg veldig godt, vi kjøpte leilighet i fjor sommer og stortrives det som er bare vårt og ikke leid. :nigo: Man bor faktisk på en helt annen måte i noe man eier fremfor leier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg veldig godt, vi kjøpte leilighet i fjor sommer og stortrives det som er bare vårt og ikke leid. :nigo: Man bor faktisk på en helt annen måte i noe man eier fremfor leier.

Så deilig. Ja, en føler seg nok mye friere i sitt eget, en kan jo gjøre hva en vil. Slå opp bilder der en vil og i det hele tatt. Vi har to katter og ei bikkje i tillegg så det skal bli deilig å kunne sette opp gjerde og lage litt plass til bikkja. Her har vi henne bare på verandaen i løpestreng og det blir jo forferdelig kjedelig for henne.

Også får vi et eget barnerom til ungen(e), hadde egentlig det her også, men det har mer eller mindre blitt brukt som et oppbevaringsrom og det er litt kjedelig.

Nei, det skal bli nydelig rett og slett :jepp:

Gratulerer med 10 uker forresten, har vært i dagboka å snikt litt, men det blir liksom bare med snikingen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har snikt en stund her jeg også, men måtte legge igjen et spor når jeg nå så at dere hadde kjøpt dere hus. Prøve-/graviditetsdagboken min har jeg nå slettet. Men koser meg med 10 fullgåtte uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snikt en stund her jeg også, men måtte legge igjen et spor når jeg nå så at dere hadde kjøpt dere hus. Prøve-/graviditetsdagboken min har jeg nå slettet. Men koser meg med 10 fullgåtte uker.

Men det var hyggelig :)

Ja, tiden som gravid går igrunnen veldig fort, kanskje ikke de første ukene fram til 'de magiske 12', men etter det seiler det avgårde og før en vet ordet av det er man foreldre :rødme:

Vil dere vite kjønn hvis de kan se det forresten? Måtte legge igjen spor i terminklubben deres her om dagen, det er jo så mange. Skal si det har vært en fruktbar vår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så var det enda en morgen og ingen tegn til fødsel :sjenert:

Nå begynner jeg å bli litt lei igjen altså, fikk jo sånne forhåpninger på torsdag av jordmor og det hørtes virkelig ut som om jeg skulle føde i løpet av helgen. Helgen er jo ikke over enda, men jeg kjenner jo ikke en eneste lille vondte.

vil jeg at det skal komme snart. Hadde ikke alt skjedd på torsdag så hadde jeg ikke hatt noen forhåpninger heller, men jeg var sikker på at det var igang :sukk:

Menmen, skal mest sansynlig ned til ei venninne idag, siden mannen har tilbydt seg å jobbe idag så han kunne tjene litt penger til oss. Så da går vel dagen fort der iallefall, blir jo 5 unger under 3 og oss 4 voksne :)

Jeg skal kjøpe meg en sjokolade etterpå, spiste i går også men nå gir jeg blanke i vekta i helgen for nå er jeg så lei :frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Venter i spenning*

.. her har det heller ikke skjedd noe enda, kjenner ingenting så tviler på hun kommer til termin ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det var hyggelig :)

Ja, tiden som gravid går igrunnen veldig fort, kanskje ikke de første ukene fram til 'de magiske 12', men etter det seiler det avgårde og før en vet ordet av det er man foreldre :rødme:

Vil dere vite kjønn hvis de kan se det forresten?

Om vi vil vite kjønn har vi ikke snakket om ennå, jeg er ikke helt sikker mens Mannen mener at det ikke er noe problem. Vi får ta den diskusjonen når vi kommer litt nærmere ordinær UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ganske sikker på at riene har begynt, hadde en ganske vond en akkurat nå, ikke godt i det hele tatt. Den varte i ca 40 sekunder så nå har jeg begynt å ta tiden mellom hver rie, tror det er greit så vi har litt kontroll iallefall :jepp:

Dette blir nok en spennende kveld, nå hadde jeg en til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri vært her inne, men så spennende! *følge med*

Håper på en fødsel der alt går bra med mor, far og baby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...