Gå til innhold

Minnimusepuse's dagbok


Minnimusepus

Anbefalte innlegg

Helt ny her på kg, dvs ny bruker iallefall. Mange av dere kjenner meg fra før av :fnise:

Her vil jeg skrive om alt mellom himmel og jord, graviditet, bryllup, hjem, jobb++++

Så håper jeg noen vil legge igjen livstegn i denne boka også :)

Endret av Minnimusepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Livstegn! :klemmer:

Så koselig :goodbye:

Vettu hva, idag fikk jeg babywatcheren min, og vi hørte hjertelyden :rødme:

150 slag lå den på, da er det mange som sier det blir jente, jeg har en følelse av det altså, hehe :)

Var litt moro, for sambo lå ved siden av meg like nysjerrig, DER, DER sier han.. Men det var bare min, og det var jo så sein dunking, lå på 100 tror jeg, og plutselig viste skjermen 150 gitt, og det gikk såå mye fortere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Duuuu..

Jeg bare lurte på om jeg fikk lov til å skrive sladris for deg i signaturen min? Eller vil du ikke det? For jeg behøver ikke altså, men jeg tenkte at det hadde vært litt koselig :) Om du vil altså :)

Så søtt med hjertelyd som dere begge kunne høre :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Duuuu..

Jeg bare lurte på om jeg fikk lov til å skrive sladris for deg i signaturen min? Eller vil du ikke det? For jeg behøver ikke altså, men jeg tenkte at det hadde vært litt koselig :) Om du vil altså :)

Så søtt med hjertelyd som dere begge kunne høre :hjerter:

Heei, selvfølgelig kan du det kjære du :jepp:

Nå er det jo bare 24 uker igjen så, hehehe :)

Ja, er moro med hjertelyden altså, finner den hver gang jeg leter, og den ligger på mellom 150 og 155 alt ettersom. I overigår var den på 148, men da målte jeg etter jeg hadde stått opp, så da tror jeg kanskje den sov :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Jeg så Reka var sladrisen din og nysgjerrig som jeg er måtte jeg jo inn og snoke litt :fnise:

Ihvertfall :rope: LIVSTEGN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
:ler: Duuuu..

Jeg bare lurte på om jeg fikk lov til å skrive sladris for deg i signaturen min? Eller vil du ikke det? For jeg behøver ikke altså, men jeg tenkte at det hadde vært litt koselig :) Om du vil altså :)

Så søtt med hjertelyd som dere begge kunne høre :hjerter:

Hva mener du med å "skrive sladris for deg"?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, fordi jeg visste ikke om hun ville at jeg skulle skrive at jeg er sladris for henne i signaturen min! "Sladris for Minnimusepus" :)

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oja! :ler: Det er sånn at når Minnimusepus skal føde, så er hun nødt til å ta seg litt tid for å sende meg en sms med info slik at jeg kan skrive det her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Oja! :ler: Det er sånn at når Minnimusepus skal føde, så er hun nødt til å ta seg litt tid for å sende meg en sms med info slik at jeg kan skrive det her :ler:

Aaah! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Du Reka :sjenert:

Kjenner du Minniemusepuse fra før eller har du bare kastet deg over en tilfeldig gravid stakkar på jakt etter å være sladris? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Du Reka :sjenert:

Kjenner du Minniemusepuse fra før eller har du bare kastet deg over en tilfeldig gravid stakkar på jakt etter å være sladris? :hoho:

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehehehehe :skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Det er godt dere holder liv i boka mi jenter :klemmer:

Tenk å kaste seg over noen sånn på den måten reka, det er akkurat som pysepus sier :jepp:

Neeeida, er redd vi kjenner hverandre fra før :lete: :gjeiper:

Nå er jeg altså 16+2 uker, tiden går fort altså..

Dere må ha en god helg alle sammen, klem fra meg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren altså, avslørt! :sukk:

:ler: :ler:

Håper du har hatt en fin helg :kyss2:

Ja, her inne nytter det ikke å finne på no sprell :nei:

Har hatt en fin helg, slappet av å kost oss egentlig, drevet litt med bryllupet og slike ting :)

Du da?

Gleder deg til skolen i morra :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å drive med bryllupsting :hjerte:

Jeg har egentlig ikke gjort noe spennende, skrevet ferdig særemne (skal ha muntlig vurdering i morgen :tunge1: )

Sett Ps I love you og slappet av!

Skole blir nok kjempe gøy! :roll: Nei uff, blir deilig å ha et fri år til neste år :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...