Gå til innhold

Minnimusepuse's dagbok


Minnimusepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei :goodbye:

Har ikke hatt tid til å være her inne så masse nå i det siste, så blit litt nå og da! Vi har altså vært på ultralyd og der fikk vi vite at det mest sansynlig var e*

Guttebabis

Jeg har jo teknkt veldig på jente denne gangen, men da jeg våknet dagen før ultralyden var jeg SIKKER på at det var gutt,og det sier han at det er :)

Vi fikk time den 5 februar igjen barefor å bekrefte det, trengte ikke be om det engang :)

Så han er helt super altså, gir seg ikke før han fikker ut av ting :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: GUTTEBABY!! :strix: :strix:

Gratulerer så kjempe masse!! Spennende nyheter :danser: Er dere glade?!

Og så bra med en jord(far?) som tar seg ordentlig tid! Det er bra :jepp: :jepp:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jøss, nå er det lenge siden jeg har skrevet i dagboka mi.. Hadde folk man kjenner latt være å snoke rundt så fælt så kunne man ha fortsatt å skrive alt mellom himmel og jord, men sånn er det altså ikke!

Men nå er jeg altså i uke 24 og alt ser ut til å gå bra, det er utrolig deilig :)

Lillemann sparker og gir liv fra seg hver eneste dag, så både mamma og pappa kjenner han godt nå :babygutt::babygutt:

Ellers så har vi fått kjøpt inn litt ting til han, men det er møe vi mangler for å si det sånn :)

Ut på tur

Vogn

Regntrekk

Myggnetting

Stelleveske

Kjørepose

Barnestol

Bæresele

Reiseseng

Bæremeis

Stelle

Stellekommode

Stelematte

Febertermometer

Frottehåndkler

Badehåndkle

Vaskekluter

Våtservietter

Kremer og diverse

Bleier

Bleiebøtte

Sove

Sprinkelseng

Madrass

Sprinkelbeskytter

Tisselaken eller overmadrass

Dyne til seng

Dynetrekk til seng

Laken til seng

Lekegrind

Madrass til lekegrind

Spise

Ammepute

Gulpekluter

Siklesmekker

Tåteflasker

Brystpumpe

Ammeinnlegg/Albueskjell

Diverse

Smokker

Babycall

Babytepper i Ull

Fleeceteppe

Helseteppe

Korthåret soveskinn (lammeskinn)

Vippestol

Lekestativ/babygym

Og sist men ikke minst klær, vi har kjøpt så masse klær at vi ikke trenger bekymre oss for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var du jo! Nå var det like før jeg måtte sende deg pm for å sjekke om alt var bra :ler:

Det ser ut som dere er ganske godt i gang med forbredelsene i hvertfall! Er det snart bryllup eller? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo! Nå var det like før jeg måtte sende deg pm for å sjekke om alt var bra :ler:

Det ser ut som dere er ganske godt i gang med forbredelsene i hvertfall! Er det snart bryllup eller? :klem:

:ler: Neida, alt er fint her vettu!

Ja, vi er veldig godt igang, men nåkan jeg godt tenke meg å få det siste ferdig gitt :) Kjenner flere i familien som har født både 3 og 4 uker før terminen, så jeg vil være tidlig ute :jepp:

Bryllup er overstått allerede det, hehe.. Og det er INGENTING jeg ville ha endret på, det er en utrolig deilig følelse :rødme:

Jeg kan kanskje sende deg bilde på pm hvis det går ann, du må vel snart ha tlf nr mitt også :lur:

Håper ikke jeg føder enda da men, hehe :fnise:

Hvordan står det til på den kanten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så lite oppdatert jeg er! :dåne:

:hjerte: GRATULERER SOM NYGIFT!! :hjerte:

Håper det er herlig!! :hjerter:

Hadde vært kjempe gøy å se bilde :jepp: Og nummeret kan jo også bli nyttig etterhvert :lur:

Men skjønner godt du vil være tidlig ute! Mye bedre å være tidlig uten enn sent ute :fnise:

Med meg går det helt ok akkurat for øyeblikket :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fange deg opp på mine innlegg bare jeg ;) Kan jo hende du blir aktiv her en dag ;)

Ja, jeg skravler å masse i andre bøker jeg så jeg glemmer nesten bort min egen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi akkurat presset ned litt middag, sett på cæsar, en god nummer to og nå står wipeout for tur :)

Tv slaver vi, neeeida :fnise:

Nei, vi er egentlig ikke det altså, men nå er det jo så masse å se på tv om dagene. Spesielt tirsdag og torsdag, så det er jammen meg ikke lett å ikke kikke litt innimellom.

Idag har ikke babyen sparket så veldig masse, kanskje fordi jeg har vært på farten i stort sett hele dag. Begynte dagen med litt :sengekos::fnise: , deretter rett inn på do for å kaste opp (håper for guds skyld ikke det skal begynne igjen), deretter ryddet jeg kjøkkenet og satt på en vaskemaskin, dro til byen med svigerinnen min og var der til kl 14.00, så kom mannen hjem og vi hadde litt lunsj, så hang jeg opp klær og småryddet litt rundt omkring :)

Hvordan har dagen deres vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa, jeg har egentlig bare vært hjemme idag! Sett scrubs og nå pugger jeg historie!

Ikke en veldig innholdsrik dag med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjaa, jeg har egentlig bare vært hjemme idag! Sett scrubs og nå pugger jeg historie!

Ikke en veldig innholdsrik dag med andre ord!

Scrubs har vi også sett faktisk :lur:

Historie høres jo kjempemoro ut :nei:

Er det prøve du skal ha eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes! Men den er ikke før neste uke, men det er så mye å lese at jeg begynte nå.. har lest.. 1 side! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Da var det kanskje på tide å legge igjen et innlegg her også, og ikke bare i alle anres bøker :fnise:

Nå er vi altså i uke 32, og det føles ut som en evighet igjen, kanskje fordi jeg har vært sykemeldt siden desember. Kunne ønske jeg kunne jobbe litt, men sånn er det når jobb ikke har noe andre muligheter!

Lillemann er iallefall kjempeaktiv inni magen her, han styrer fælt iallefall, hehe..

Kan se magen som buler opp innimellom, og siden han ligger på venstre side av magen ser man ganske stor forskjell på de to sidene! Har en skjev mage rett og slett :)

Har kopiert lista fra sistgang, over ting som er kjøpt inn, nå tror jeg det meste skal være grønt der :jepp:

Ut på tur

Vogn

Regntrekk

Myggnetting

Stelleveske

Kjørepose

Barnestol

Bæresele

Reiseseng

Bæremeis

Stelle

Stellekommode

Stelematte

Febertermometer

Frottehåndkler

Badehåndkle

Vaskekluter

Våtservietter

Kremer og diverse

Bleier

Bleiebøtte - Har fått hentelappen, må bare få henta den nå...

Sove

Sprinkelseng

Madrass

Sprinkelbeskytter

Tisselaken eller overmadrass

Dyne til seng

Dynetrekk til seng

Laken til seng

Lekegrind

Madrass til lekegrind

Spise

Ammepute

Gulpekluter

Siklesmekker

Tåteflasker

Brystpumpe

Ammeinnlegg/Albueskjell

Diverse

Smokker

Babycall

Babytepper i Ull

Fleeceteppe

Helseteppe

Korthåret soveskinn (lammeskinn)

Vippestol

Lekestativ/babygym

Tenkte jeg skulle legge ut noen magebilder nå, for nå begynner det virkelig å bli morro :rødme:

Hvis det er noen som vil se da selvfølgelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dere nesten i mål med alt da!

Si ifra om du trenger nummeret mitt da ;)

Husker ikke om jeg skrev det, men kjolen din på face var nydelig :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dere nesten i mål med alt da!

Si ifra om du trenger nummeret mitt da ;)

Husker ikke om jeg skrev det, men kjolen din på face var nydelig :dåne:

Ja, nå er det ikke mange ting som gjenstår og det er deilig..

Kjenner jeg er lei av å gå rundt å kikke nå, høres vel teit ut, andre får ikke nok av det. Men jeg har fått metta mi for en liten stund nå, vi har så masse ting og utstyr, vi begynte jo så tidlig med innkjøp :fnise::)

Er du den jeg tror? :fnise:

Ja, det tror jeg :goodbye:

Takk for det, tenk at den kostet meg bare 1000:lur:

:hoppe: JEg vil se magebilde ;)

Da har du tilgang.

Nå skal det jo sies at jeg hadde litt ekstra fra før av altså, men nå er det mest babymage :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...