Gå til innhold

Minnimusepuse's dagbok


Minnimusepus

Anbefalte innlegg

Ja det tror jeg at jeg er! :jepp:

Magen din var stor! Og skikkelig fin!!

Det var en søt kommentar fra jenta i svømmehallen da :rødme:

:klemmer: Så fint å se at du har begynt å skrive dagbok igjen, blir liksom ikke det samme på face synes jeg..

:ler: Ja, den har rett og slett ploppa skikkelig ut nå de siste dagene/ukene, nesten litt morsomt, nå skal den gudskjelov ikke vli så masse større!

Merker de lekre strekkmerkene brer seg utover magen, og det er kjempesexy :nei:

Menmen, mannen gjør seg ingen verdens ting av det,

"det visste vi jo på forrhånd vennen, det er sånn som følger med" :)

Er du ferdig med prøver og eksamner nå eller? Er du ikke i kongeparken i helgen forresten? Det er vel årets begivenhet for russen tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå sitter jeg å lurer på om jeg skal ta meg en tur på senteret for å kikke litt.. Blir jo ikke så mye titting pga bekkenet og magen, men jeg tenkte jeg skulle prøve å finne meg ny topp til 17.mai, eller et pynteskjerf, for da kan jeg gå med det jeg har :)

Fant fram ei mammabukse som har vært altfor stor både over mage og lår i går bare for å se for moro skyld :hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp:

Og den satt som støpt, kunne ikke ha vært større og ikke mindre, den er litt stor i lårene enda, men ellers veldig fin. Så det blir nok den buksa på 17.mai med en hvit topp og sort jakkegenser over der med et fint skjerf til, hvis jeg finner da :klø:

Ellers så har vi fått den nye bilen, endelig!!!!! Nå kan jeg starte livet mitt igjen jeg også, hehe.. olgte den andre for 1 mnd siden, så jeg har ikke hatt bil utenom dagene mannen ikke er på skolen.

Velvel jenter, håper dere får en fin dag idag, både med og uten mager :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

:vinke:

Er skikkelig lite innom for tiden :sjenert: Men nå er det jammen ikke lenge igjen for din del så nå må jeg innom og sjekke litt ;)

Har du blogg her på KG? :sjenert:

Håper det går bra med deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Er skikkelig lite innom for tiden :sjenert: Men nå er det jammen ikke lenge igjen for din del så nå må jeg innom og sjekke litt ;)

Har du blogg her på KG? :sjenert:

Håper det går bra med deg! :klemmer:

Ja, jeg har skjønt det, men du må stikke innom å hilse på i ny og ne :jepp:

Nei, tiden går kjempefort samtidig som dagene går saaakte fremover, hehe..

Skal legge deg til bloggen nå så du kan se bildene om du vil, synes det er kjempemoro med svææær mage jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Ja, jeg har skjønt det, men du må stikke innom å hilse på i ny og ne :jepp:

Nei, tiden går kjempefort samtidig som dagene går saaakte fremover, hehe..

Skal legge deg til bloggen nå så du kan se bildene om du vil, synes det er kjempemoro med svææær mage jeg :ler:

Kan tenke meg at det går litt tregt nå som det nærmer seg! ;)

Gleder meg til å se bilder :nigo: (om du har lagt meg til så finner jeg den ikke :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at det går litt tregt nå som det nærmer seg! ;)

Gleder meg til å se bilder :nigo: (om du har lagt meg til så finner jeg den ikke :sjenert: )

Ja, jeg har lagt deg til i bloggen :jepp:

Skal gå inn igjen å se jeg. Er du ferdig med skolen å sånn nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare tulla med deg Pysepus, jeg hadde ikke lagt deg til, trykka på feil knapp :fnise:

Men nå er det fiksa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla::tristbla:

Ååååå, har igrunnen vært småkvalmen siden jeg stod opp, eller siden jeg våknet første gangen, så nå var jeg å fikk kastet opp bittegrann, men det hjalp ikke såå veldig mye. Får prøve å slenge imeg ei skive nå og se, stakkaren må jo få mat inni her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Så fint å se at du har begynt å skrive dagbok igjen, blir liksom ikke det samme på face synes jeg..

:ler: Ja, den har rett og slett ploppa skikkelig ut nå de siste dagene/ukene, nesten litt morsomt, nå skal den gudskjelov ikke vli så masse større!

Merker de lekre strekkmerkene brer seg utover magen, og det er kjempesexy :nei:

Menmen, mannen gjør seg ingen verdens ting av det,

"det visste vi jo på forrhånd vennen, det er sånn som følger med" :)

Er du ferdig med prøver og eksamner nå eller? Er du ikke i kongeparken i helgen forresten? Det er vel årets begivenhet for russen tenker jeg :)

Nei det er ikke helt det samme på facebook!

Strekmerker er kanskje ikke det morsomste, men det er jo liksom "bevis" på at du har en fått en liten baby da :) :rødme: Og mannen din sa det godt syntes jeg :jepp:

Er ferdig med alle prøver, men eksamener begynner ikke før etter 17 mai!

Og er ikke i kongeparken, hadde ikke spesielt lyst og det har jo vært skikkelig dritt vær der, så jeg er glad jeg ikke dro :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke helt det samme på facebook!

Strekmerker er kanskje ikke det morsomste, men det er jo liksom "bevis" på at du har en fått en liten baby da :) :rødme: Og mannen din sa det godt syntes jeg :jepp:

Er ferdig med alle prøver, men eksamener begynner ikke før etter 17 mai!

Og er ikke i kongeparken, hadde ikke spesielt lyst og det har jo vært skikkelig dritt vær der, så jeg er glad jeg ikke dro :ler:

Ja, det er jo veldig vanlig med strekkmerker, så det hadde vi regnet med...

Deilig å være ferdig med prøvene da, da er det jo bare eksamenslesning igjen, og det er jo ikke såå ille.

Jøss, ikke i kongeparken???? Det virker ikke som om et er like "in" å dra dit nå lengre som et var noen år tilbake. Husker jo når russejentene kom med bussen og sangen og årene før der igjen, da var jo kongeparken et must!

Nå er det vel så mange russetreff rundt omkring at kongeparken er kanskje litt oppskrytt? Var mange som skulle til tryvann i går også så jeg..

Jeg og K snakket om det i går at vi misunner IKKE dem som drar dit i helgen. Tenk å våkne opp idag, i kanonbakrus og med skikkelig fylleangst, huff..

Er så glad jeg slipper det at jeg har ikke ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo veldig vanlig med strekkmerker, så det hadde vi regnet med...

Deilig å være ferdig med prøvene da, da er det jo bare eksamenslesning igjen, og det er jo ikke såå ille.

Jøss, ikke i kongeparken???? Det virker ikke som om et er like "in" å dra dit nå lengre som et var noen år tilbake. Husker jo når russejentene kom med bussen og sangen og årene før der igjen, da var jo kongeparken et must!

Nå er det vel så mange russetreff rundt omkring at kongeparken er kanskje litt oppskrytt? Var mange som skulle til tryvann i går også så jeg..

Jeg og K snakket om det i går at vi misunner IKKE dem som drar dit i helgen. Tenk å våkne opp idag, i kanonbakrus og med skikkelig fylleangst, huff..

Er så glad jeg slipper det at jeg har ikke ord :)

Kongeparken er ikke veldig in nei, har vært så mye krangling mellom de som arrangerer det og de som arrangerer Tryvann, fordi landstreffet i Stavanger ble lagt på en Tryvann helg, så de store bussene dro til Lillehammer for en uke siden..

Jeg er innmari glad for at jeg ikke var i Stavanger, det er greit nok på Tryvann fordi der kommer man seg hjem fra, men hvis man drar til Stavanger så er man liksom fanget der hele helgen uten mulighet til å slappe av hjemme.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongeparken er ikke veldig in nei, har vært så mye krangling mellom de som arrangerer det og de som arrangerer Tryvann, fordi landstreffet i Stavanger ble lagt på en Tryvann helg, så de store bussene dro til Lillehammer for en uke siden..

Jeg er innmari glad for at jeg ikke var i Stavanger, det er greit nok på Tryvann fordi der kommer man seg hjem fra, men hvis man drar til Stavanger så er man liksom fanget der hele helgen uten mulighet til å slappe av hjemme.. :tunge1:

Ja, det er noe med det å kunne komme seg hjem altså..

Ligger heller hjemme å spyr enn hos andre, det er det verste som finnes :tristbla:

Det blir vel hæla i taket og henda i tapeten til helga vel, ser vel ikke så masse til deg her inne da?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mye deiligere å spy hjemme ja! :ler:

Jeg er her kun hvis jeg ikke er for trøtt etter skolen, så har vært flink til å oppdatere min egen bok hittil, mens de andre bøkene jeg følger med på går det ikke så bra med :ler: Men sitter jo og gjør noe med det nå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det bare 1 dag igjen til 17.mai, tiden bare raser fordi altså... Er jommen meg ikke så lenge til 30.Juni heller :fnise:

Nå om dagene sliter jeg veldig med å holde vekta stabil, for jeg trenger mye mer mat nå enn jeg har gjort tidligere.

Idag tidlig stod vekta på 7,7 mer enn det jeg startet på :tristbla:

Men nå er det jo helg, og jeg regner nesten med å gå opp et par kilo i helgene, så bruker jeg uka til å jobbe meg tilbake dit jeg var!

Så etter helgen håper jeg på å kanskje så på 7+ akkurat. Jeg er glad jeg svømmer, ellers hadde jeg nok veid mye mer..

Huff, denna vekta :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Idag har jeg vært på kontroll hos legen igjen, og magen min var laaangt over streken :ler: Kanskje litt å ta i, men sf-målet var på 38 nå i uke 35, så det ser så mye ut på det lille skjemaet! Han klødde seglitt i hodet når han så kurven, for den har jo skutt i været. Men det kunne være han hadde målt feil sa han bare, hehe..

Iallefall så var han absolutt ikke sikker på hvilket leie lillemann ligger i, så vi skal på ultralyd 3.juni :)

Siden jeg ikke kjenner typiske spark, bortsett fra de helt nederst innover i magen så ville han være helt sikker.

Han trodde han kjente hodet, og rompa helt øverst, men samtidig kjentes det ikke ut som rompa heller, for den var så bevegelig. Merker jeg synes det er litt spennende jeg :fnise:

Og for å si det sånn, er ungen 5 kilo og ligger i sete, så er det jo godt de oppdager det nå iallefall Men det får vi jo se på,magen har vært litt over gjennomsnittet hele veien så det trenger ikke være noenting!

Så da blir det tiende gangen vi får se skjønningen vår :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Innom og hilser på deg her også jeg :)

Det var koselig, blir så kjedelig uten besøk :lete:

Litt koselig at jeg ikke er den eneste her inne i boka :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg søta! :klem:

Takk!

Fikk pm'en din forresten, har lagret nummeret ditt og gitt klar beskjed til mannen at skjer det noe, så skal han sende melding til deg :)

Forhåprntligvis så blir det ikke så lenge til :fnise:

God helg til deg også, nyt varmen...

36 uker alt jo :dåne:

Bare to uker til, så kan du føde når som helst!

Ja, det går sakte men sikkert fremover, min svigerinne fikk begge sine i uke 37, så den uka er jo litt spennende den også! Vet ikke om det er "mange" som føder i uke 37 jeg!

Nå har mannen sin siste ekamen for vårsemesteret på torsdag, og det skal bli deeeilig. Da skal vi bare kose oss og nyte de siste dagene/ukene sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...