Gå til innhold

Minnimusepuse's dagbok

Minnimusepus

Anbefalte innlegg

Jøss, skikkelig flink liten tass dere har fått.

Sover sååå lenge!!! :hakeslepp:

Deilig at han har litt rutiner da, så det ikke bare blir et ork sånn i startfasen.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NiChia

Så i dagboka til soon_to_be at du gjerne ville sladre for noen :) Jeg har ingen sladris og nå nærmer det seg at jeg trenger en! Melder du deg frivillig eller må jeg trygle? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i dagboka til soon_to_be at du gjerne ville sladre for noen :) Jeg har ingen sladris og nå nærmer det seg at jeg trenger en! Melder du deg frivillig eller må jeg trygle? :P

Jippi :hoppe: Minnimusepus blir sladris :fnise:

Godt at man har dagbøker så man får ut litt informasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen så fine rutiner dere holder på å få da! Sånn hadde ikke vi det før ungen var nærmere 4-5 mnd sist... Tar gjerne i mot oppskrift... :sjenert:

Hmf, skulle kanskje ikke ha skrevet det i går, for sånn ble det ikke i natt :lete::ler:

Han våkna klokka 23.30 og skulle ha mat. Fint tenkte jeg, da gir jeg han mat og koser med han så sovner han, men så lett var det ikke. 02.30 sovna han endelig skikkelig etter å ha surra i flere timer. Gråt ikke, bare lå å kava og spytta ut sutten. Blanda litt nan til han da han just hadde tømt mine pupper. Han ble rolig så jeg la han ned i senga vår, men neida. Da spratt øynene opp som de aldri har vært før, lys våken! Så ble jeg litt småirritert, da var klokka to. Tok han med meg i stua og hadde tenkt å stå opp, og da sovna han i armene mine gitt, var bare en liten rugging som måtte til. Etterpå sov han til klokka var 07.30 så da gikk det jo fem timer mellom, skal ikke klage sånn sett. Så sov vi jammen meg til klokka var 11.30 etter mat og bleieskift :sjenert:

Tror nok mannen er passe trøtt på jobben nå, men han fikk iallefall sove litt innimellom i natt da, men stakars. Tror ikke han var helt forberedt på at nettene skulle bli slik når han "påtok" seg å bli pappa :fnise:

Hei Hei :vinke:

Heihei :goodbye:

Har du forvillet deg inn her? Skal se det ikke tar så lang tid før du trenger en sladris om du skal drive å snike inni graviditets/baby dagbøkene her inne :fnise:

Tror den annonsen hos Soon_to_be hjalp jeg gitt :jepp:

Na er jeg jammen meg sladris også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, skikkelig flink liten tass dere har fått.

Sover sååå lenge!!! :hakeslepp:

Deilig at han har litt rutiner da, så det ikke bare blir et ork sånn i startfasen.

Ha en fin dag :klem:

Hmf, det var nok bare et engangstilfelle det i går natt ja :sjenert:

I natt sovna han 02.30, etter myye kaving. At han ikke bare vil sove, kan ikke skjønne det :fnise:

Snart er det din tur, bare en måned igjen :lur:

Ja, jeg vet ikke helt jeg :sjenert:

Joda, selvfølgelig vil jeg det, så moro..

Lurer på om jeg skal legge ut flere slike annonser jeg :ler:

Da skriver jeg det opp i signaturen min med en gang, og du har jo ikke lenge igjen nå heller :)

Jippi :hoppe: Minnimusepus blir sladris :fnise:

Godt at man har dagbøker så man får ut litt informasjon :)

Joho, ja dagbøker er en fin greie :)

Iallefall når man kan annonsere slik jeg gjorde i går :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NiChia
Ja, jeg vet ikke helt jeg :sjenert:

Joda, selvfølgelig vil jeg det, så moro..

Lurer på om jeg skal legge ut flere slike annonser jeg :ler:

Da skriver jeg det opp i signaturen min med en gang, og du har jo ikke lenge igjen nå heller :)

Flotters! :) Tusen takk :) Jeg skal få skrevet det inn i signaturen litt senere men for øyeblikket har jeg bare internett på mobil *desperat KG-bruker :sjenert: * og da er det vanskelig å gjøre noe med akkurat nå. Sender pm med nr. og sånt senere også jeg. Nå er det ikke lenge igjen nei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotters! :) Tusen takk :) Jeg skal få skrevet det inn i signaturen litt senere men for øyeblikket har jeg bare internett på mobil *desperat KG-bruker :sjenert: * og da er det vanskelig å gjøre noe med akkurat nå. Sender pm med nr. og sånt senere også jeg. Nå er det ikke lenge igjen nei! :)

Har sendt deg pm nå :)

Bare på mobilen ja, så kjedelig. Da hadde jeg fått en dyr telefonregning tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi for en kveld/natt det var i går. Jeg vekte lillemann klokka 20.30, og gav han mat klokka 21.00. Tenkte at da kunne han jo være våken et par timer for så å sove for natta, men den gang ei. Han var våken til 02.30 :sukk:

Fra vi la oss klokka 23.00 var han kjempeurolig og bare gråt. Vi gikk å rugget frem og tilbake, fikk han til å rape, gav han pupp, skiftet bleie. Men ingenting hjalp.

Det er 2 natten på rad han er sånn nå etter et par gode netter. Men det virker ikke som han vil sove rett og slett. Han og jeg sovna til slutt i stua, han i vogna og jeg i sofaen.

Idag har han også grått og vært urolig, så jeg lot han bare ligge å gråte rett og slett. Men når han skriker så han nesten mister pusten klarer jeg ikke la han ligge der. Tok han opp og da sovnet han i armene mine så nå har jeg lagt han i vogna så får vi se hvor lenge han sover der.

Vi kan jo ikke gå å holde han og rugge på han når han bare gråter uansett?

Noen som har noe erfaring med dette?

Vi har forsøkt sukkervann nå men det virker ikke som det hjelper. Han raper til hvert måltid, gjerne to ganger pr.pupp. De siste dagene har jeg spist litt melkeprodukter, så jeg får slutte med det igjen å se hvordan det går, for dette er bare kjempeslitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forvillet deg inn her? Skal se det ikke tar så lang tid før du trenger en sladris om du skal drive å snike inni graviditets/baby dagbøkene her inne :fnise:

Tror den annonsen hos Soon_to_be hjalp jeg gitt :jepp:

Na er jeg jammen meg sladris også :)

:vinke:

Haha nå måtte jeg le litt her jeg sitter :fnise:

Ja, jeg sniker masse! På bebisbøker og bryllupsbøker. :popcorn:

Man blir jo så bebisyk og jeg syns det er så spennende og følge med på dere,

blir så glad av å lese, og jeg blir jo litt forberedt :fnise:

Kanskje alt det bebistøvet dere jenter hiver rundt dere plutselig havner litt på meg :sjenert:

Dere blir nok ikke kvitt meg med det første :ler:

Og på grunn av bryllupsdagbøkene har jeg masse bilder av bryllupskjoler og kaker på dataen min :skratte:

Den annonsen din slo til så jeg! Gratulerer! :blomst:

Du får lage egen tråd. heheh

Håper bebisen din :sove: godt i natt! :) Ha en flott natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NiChia
Har sendt deg pm nå :)

Bare på mobilen ja, så kjedelig. Da hadde jeg fått en dyr telefonregning tror jeg :ler:

Ja, det blir dyre telefonregninger. Men til gjengjeld så har vi ingen internettregning så det går opp i opp. Også betaler vi 'kun' 10kr dagen og kan sitte så lenge vi vil. Så da går det fint likevel. Men gleder meg til vi får ordentlig internett. Trøblete å skrive fra mobilen hele tiden.

Hvordan går det i heimen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Haha nå måtte jeg le litt her jeg sitter :fnise:

Ja, jeg sniker masse! På bebisbøker og bryllupsbøker. :popcorn:

Man blir jo så bebisyk og jeg syns det er så spennende og følge med på dere,

blir så glad av å lese, og jeg blir jo litt forberedt :fnise:

Kanskje alt det bebistøvet dere jenter hiver rundt dere plutselig havner litt på meg :sjenert:

Dere blir nok ikke kvitt meg med det første :ler:

Og på grunn av bryllupsdagbøkene har jeg masse bilder av bryllupskjoler og kaker på dataen min :skratte:

Den annonsen din slo til så jeg! Gratulerer! :blomst:

Du får lage egen tråd. heheh

Håper bebisen din :sove: godt i natt! :) Ha en flott natt! :klem:

:ler: Det høres iallefall ikke ut som du er babysyk :ler:

Joooooo...

Høres ut som det blir både baby og bryllup på deg i nærmeste fremtid, la oss da si at nærmeste fremtid er 3 år :lur: Tror ikke det er utenkelig..

Bryllupskaker faktisk, hehe.. Husker også jeg kikka på kjoler før han i det hele tatt hadde fridd, det er jo så masse fint at det er helt vilt. Et tips når den dagen kommer er jkdress.com. Jeg fikk de til å sy en agape-kopi til 1000,- og den var mye finere enn orginalen til og med :jepp:

Bebisen sov fra 01.00 - 07.30, så han sov kjempegodt i natt også. Nå krysser vi alt vi har for at han fortsetter med det, for det er kjempedeilig må jeg bare si :)

Ja, det blir dyre telefonregninger. Men til gjengjeld så har vi ingen internettregning så det går opp i opp. Også betaler vi 'kun' 10kr dagen og kan sitte så lenge vi vil. Så da går det fint likevel. Men gleder meg til vi får ordentlig internett. Trøblete å skrive fra mobilen hele tiden.

Hvordan går det i heimen? :)

Nei, det er jo sant ja. Om en blir vant med det så er det sikkert kjempegreit :jepp: Jeg synes mobil internett er veldig fint om jeg ikke har nett og bare vil oppdatere meg litt, så det er jo sabla greit ja.

Her går det veldig fint, han har hatt en rolig natt i natt også. Nå håper vi og krysser alt vi har for at det skal fortsette slik. Man blir frustrert av all gråtingen, iallefall på natta. Idag var vi på jobben å hilste på resten av de gravide og ikke gravide :fnise: Det er altså 4 stykker som har fått baby, de er henholdsvis 5 1/2, 4, 2 og 1 mnd. Også er det ei som er i uke 37 og ei uke 13, så det er helt utrolig, tror vi har blitt litt smittet av hverandre jeg, hehe. På under 7 mnd er vi 5 stykker som har fått, så sjefen lurte på om vi ikke skulle ringe til avisa :fnise:

Det er liksom ikke så veldig mange der heller egentlig, det gjør det jo ekstra moro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det høres iallefall ikke ut som du er babysyk :ler:

Joooooo...

Høres ut som det blir både baby og bryllup på deg i nærmeste fremtid, la oss da si at nærmeste fremtid er 3 år :lur: Tror ikke det er utenkelig..

Bryllupskaker faktisk, hehe.. Husker også jeg kikka på kjoler før han i det hele tatt hadde fridd, det er jo så masse fint at det er helt vilt. Et tips når den dagen kommer er jkdress.com. Jeg fikk de til å sy en agape-kopi til 1000,- og den var mye finere enn orginalen til og med :jepp:

Bebisen sov fra 01.00 - 07.30, så han sov kjempegodt i natt også. Nå krysser vi alt vi har for at han fortsetter med det, for det er kjempedeilig må jeg bare si :)

Ikke i det hele tatt :fnise:

Bryllup må jeg si jeg mer skeptisk til, men baby er det nok muligheter for :):hoppe:

Jkdress.com har jeg allerede sjekka ut, så jeg er oppdatert der også :skratte:

Ikke mer enn 1000kr?! Det er jo sykt :hakeslepp:

Så flott at han sov lenge og godt! Får håpe han fortsetter sånn da ja :fnise::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart er gutten din 1 måned gammel :hoppe: Synes ikke det er mange dagene siden du gikk og var lei og utålmodig jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i det hele tatt :fnise:

Bryllup må jeg si jeg mer skeptisk til, men baby er det nok muligheter for :):hoppe:

Jkdress.com har jeg allerede sjekka ut, så jeg er oppdatert der også :skratte:

Ikke mer enn 1000kr?! Det er jo sykt :hakeslepp:

Så flott at han sov lenge og godt! Får håpe han fortsetter sånn da ja..

:ler: Det er muligheter for det ja :lur:

Må nok følge med litt på deg da ja, kan bli spennende etterhvert..

Kanskje vi går gravide ca likt når du skal ha da?

Jeg går vel av permisjon i Mai, så er jeg ferdig med lærlingtiden ca Oktober/November, også må jeg få fast stilling eventuelt finne meg en ny jobb. Men så skal jeg bli gravid igjen :jepp: Så om vi er litt heldigere å slipper 3 aborter før det går bra så får vi neste unge om ca 2 - 2 1/2 år :)

Jaja, 1000,- betalte jeg for den, og den er fantastisk. Vil du se bilde? Kan sende deg på pm :jepp: Er jo så stolt av den, hihi..

God helg !!

:klemmer:

Takk for det, her har vi hatt det topp :)

Snart er gutten din 1 måned gammel :hoppe: Synes ikke det er mange dagene siden du gikk og var lei og utålmodig jeg :ler:

Han er 1 måned idag faktisk :rødme:

Synes heller ikke det er lenge siden jeg var kjempelei, og det føles som det var i går vi fikk dra fra sykehuset. Helt utrolig hvordan tiden flyr unna altså :)

Selvom det er litt slitsomt så må en jo bare nyte hver dag til det fulle..

----------------

I går smilte altså gutten vår for første gang, 3 uker og 6 dager gammel. Og han smilte til meg :rødme:

Utrolig koselig var det, men han har ikke smilt etterpå da, bare masse den ene gangen i går :fnise:

Vi lå sikkert i en halvtime i dag tidlig for å prøve å få han til å smile, både jeg og mannen. Men neida, han bare snudde seg så da skjønte vi at han kanskje ville ha litt ro :ler:

Morsomt å se alle uttrykkene hans, og tenke hva han tenker når vi står over han å snakker med han.

"Herregud mamma, tror du virkelig jeg skjønner noe av det du sier du eller" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er muligheter for det ja :lur:

Må nok følge med litt på deg da ja, kan bli spennende etterhvert..

Kanskje vi går gravide ca likt når du skal ha da?

Jeg går vel av permisjon i Mai, så er jeg ferdig med lærlingtiden ca Oktober/November, også må jeg få fast stilling eventuelt finne meg en ny jobb. Men så skal jeg bli gravid igjen :jepp: Så om vi er litt heldigere å slipper 3 aborter før det går bra så får vi neste unge om ca 2 - 2 1/2 år :)

Jaja, 1000,- betalte jeg for den, og den er fantastisk. Vil du se bilde? Kan sende deg på pm :jepp: Er jo så stolt av den, hihi..

:goodbye:

åh, tenk om vi hadde fått gjort det, det haddet vært så koselig! :blush::hoppe:

Hva er du lærling i, om jeg kan spørre? :)

Håper du slipper aborter og blir gravid igjen med engang! :jepp:

Jeg vil gjerne se bilde! :jepp: Skjønner jo godt at man er stolt av kjolen sin! :fnise:

Og gratulerer med bebis som er 1mnd! Og så koselig at han smilte :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:goodbye:

åh, tenk om vi hadde fått gjort det, det haddet vært så koselig! :blush::hoppe:

Hva er du lærling i, om jeg kan spørre? :)

Håper du slipper aborter og blir gravid igjen med engang! :jepp:

Jeg vil gjerne se bilde! :jepp: Skjønner jo godt at man er stolt av kjolen sin! :fnise:

Og gratulerer med bebis som er 1mnd! Og så koselig at han smilte :rødme:

Ja, det hadde vært moro :)

Men du blir sikkert gravid før den tid :lur:

Prøvde å sende bilde nå, men den ville ikke lastes opp, så jeg skal se om jeg får sendt det i morgen.

Jeg er lærling som resepsjonist, helt knall. Masse mennesker og jeg får skravlet fra meg, hehe :ler:

Er ei sånn lita skravlehøne på jobb skjønner du. Ikke mange gjester som går forbi uten å skravle litt :) Var så hyggelig på torsdag når jeg var innom jobb, møtte en av stamgjestene våre og fikk snakket litt med han da, savner jobben så et holer. Har jo vært hjemme i et halvt år allerede jeg, når permisjonen er ferdig har jeg vært borte nesten halvannet år :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært moro :)

Men du blir sikkert gravid før den tid :lur:

Prøvde å sende bilde nå, men den ville ikke lastes opp, så jeg skal se om jeg får sendt det i morgen.

Jeg er lærling som resepsjonist, helt knall. Masse mennesker og jeg får skravlet fra meg, hehe :ler:

Er ei sånn lita skravlehøne på jobb skjønner du. Ikke mange gjester som går forbi uten å skravle litt :) Var så hyggelig på torsdag når jeg var innom jobb, møtte en av stamgjestene våre og fikk snakket litt med han da, savner jobben så et holer. Har jo vært hjemme i et halvt år allerede jeg, når permisjonen er ferdig har jeg vært borte nesten halvannet år :sukk:

Vi får bare vente og se :fnise:

Okei, det går bra :) Men vil gjerne se den så du får bare prøve :fnise::hoppe:

Ah, okei! Hørtes koselig ut :) Godt å få skravla litt også, hehe!

Skjønner godt at du savner det, vært borte så lenge! Får håpe tiden går fort da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...