Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2


Idnar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må fortelle om i går. Vi (jeg og R) satt og så på Da damene dro. Jeg synes det programmet var helt GENIALT for:

Når programmet var ferdig virket det som om R følte at han måtte forsvare "det sterke kjønn" (<- som noen vil kalle mannerasen).

Så gutten gikk ut på kjøkkenet og satt fint inni oppvaskemaskinen (kjøkkenting er "min ting") også skulle han sette den på. Han skrudde på de rette greiene, men maskinen slo seg ikke på..døren var ikke helt igjen, men det fortalte jeg ikke :fnise: Han fant ut av det etter en liten stund, altså (etter ca 15-20 sek. men det virket lenge nok, det :fnise: )

Når han var ferdig med kjøkkenet, så satt pinadø fyren i gang med å vaske hele huset!!!!!!!! :hoho: :hoho: :hoho:

Og deretter begynte han å henge opp den nye lampen som vi kjøpte på lørdag som har fått stå helt i ro siden vi fikk den i hus :) :) :)

Det skal være sagt at han er flink i huset til vanlig også.. det er stort sett han som vasker og går over alle gulvene med tørrmopp flere ganger i uken. Han vanner også blomstene, rer opp sengen og gjør manneting som skal fikses :nigo:

Jeg innser jo hvor godt jeg har det!!! :rødme: :rødme: :rødme:

Edit Titt: Jeg la inn en glemt bokstav i en smiley :P

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Hahaha så genialt :ler:

Skukkelig kult da. N så nok ikke programet, han var på jobb. Men jeg slkal jaggu tvnge han å se det neste gang :fnise:

Han høres flink ut da, er viktig å hjelpe til i huset! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Tusen takk for fine svar :kose:

Den the secret har jeg ikke lest, eller jeg har ikke lest hele boken, jeg har bare lest kapittelet om forhold, handlet om sjalusi og sånt.. Men hele boken handlet bare om at du blir det du tenker!

Så jeg og gikk slik som du skrev, jeg gikk å tenkte hele tiden "det er meg. Meg han elsker. Meg han syntes er pen.. osv.." Heeele tiden. Alltid. Grillet det inn, istede for å tenke "æsj, han syntes sikkert hun er penere enn meg, osv". For da var jo hun det, uansett hva han sa, så hadde jeg allerede programert hjernen min til å tro at det var slik det var..

Jeg har kun bare lest det kapittelet da, men jeg vet det er mange som ikke liker den boken og, pga den sier jo egentlig at vis du leser den boken, så kan du få det akkurat slik du vil, du kan få hva du vil. Du kan bli millionær og du kan få drømmejobben med en lønning som gjør deg rik og bla bla.. Kommer jo an på hva du legger i de ordene, du må liksom lese mellom linjene tror jeg.. Da N gjorde det slutt med meg i sommer, så sendte en venninne meg den filmen i posten :) Men har ikke sett den enda. Jeg vil se den. Er også kjeempe mange som jeg kjenner som syntes det er en helt fantastisk bok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg så klar for helg, asså!!!!!! Det er vare en halvtime igjen på jobb før jeg kan gå ut i friheten!! :hoppe:

I helgen skal vi få en del besøk, det begynner i kveld når min bror og konen kommer. Det gleder jeg meg skikkelig til! Må jo prøve å holde et av nyttårsforsettene mine, som var å få bedre kontakt med min bror. :) Så da går jeg hjem å lager oss pizza, så skal vi kooose oss :nigo:

I morgen blir det litt sånn familieselskap, da blir vi ca 10 stk, så jeg skal bake litt kaker til det. Håper jeg får tid å stikke på Lagunen en tur, for jeg har lyst på noen nye glass for anledningen. De vi har er så sinnsyyyykt store og tar seg ikke særlig godt ut (ikke at de er stygge, men de er så store og når man skal dekke litt fint på, så blir det ganske styggt.)

Ellers så snakket jeg nettop med mamma som delvis inviterte oss på middag på søndag (må uansett innom på søndag, for det er jo morsdag og min mor er virkelig noe å feire :rødme: Hun skal få :vin: og :blåse: (se bort i fra alt det andre enn kaken) og :roser: ) Ellers så er planen å slappe av litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Det syntes jeg og var kjekt :fnise:

Idnar, gu for en flott helg du har hatt det. Ooj, jeg skulle til å skrive "gu for en fltt helg du kommer til å få". Men kom jo på at det er søndag no :ler: Dagene går het i surr no, det er nok pga jeg har hatt jobbe helg. Hvordan gikk besøket og hvordan var det å feire morsdagen? Jeg blir hentet av mamma halv 7 idag, så skal vi til min søster å spise kake og sånt :sikle:

Kalla glass kjøpte du? Jeg vil se :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte disse

Det var ikke helt sånne jeg hadde tenkt meg, men de var ganske fine og veeeeeldig billig!!!! :nigo: Kostet bare 99 for 6 stk, så vi kjøpte 12 glass. Og en pinnekjøttpanne og et kakesett med fat, ring og lokk. Ganske smart!! Du kan steike kaken direkte på fatet. Ta på lokket, og bære det. :) :)

Edit: Jeg så at jeg linket til en sånn side med masse ting på.. Det er de i midten, Estate Ølglass Varenummer: 97430126

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og joda, vi hadde en fin helg, vi :jepp:

Fredagen forsov vi oss litt for vi sov middag også våknet vi ti over 7 og min bror og damen skulle komme halv8. De kom ti på halv, så ingenting var liksom klart. :sukk: Men pizza ble det :sikle: også så vi på film og koste oss :jepp:

På lørdagen kjøpte vi det som er nevnt fra før av og litt mat. Også stresset vi oss hjem å lagde ferdig kakene (hadde bare 4 kaker :fnise: ) Besøket var ganske koselig :) Og de gikk heldigvis litt før kl 8, så fikk vi sett prosjektX :) Det syns vi er litt gøy :)

I går gikk vi en kjempefin tur. Var i nabolaget der vi bor (vi bor jo i ødemarken så det er jo i grunn bare til å gå hvis man føler for det :fnise: ) også gikk vi til foreldrene mine etterpå :) Mamma hadde fått med seg masse kake fra dagen før, så jeg slapp å lage :) Hos de fikk vi sosekjøtt :sikle:

I går kveld så vi på film når naboen ringte på. De skal selge huset sitt og har hatt en del visninger. De flyttet for en stund siden (har prøvd å selge det sikkert siden mai eller noe sånn). Poenget var i allefall at de hadde hatt innbrudd på fredag. Midt på dagen. Det var jo planleggingsdag, så det var en del nabounger ute å aket og sånn. Det hadde vært en stor, blå bil og hentet komfyr, oppvaskemaskin, lamper og en stumtjener. De hadde låst seg inn og bare hentet de tingene. Ene nabojenten hadde snakket med de og greier!!! Tenk å være så frekk!!!! De hadde nøkkel (som sikkert har blitt stjålet på visning) og bare låst seg inn!!! Det virket som om de hadde tenkt å komme igjen, for de hadde laget klar BADEKARET!!!!!! Og en del andre ting!!!! Vi ble helt sjokket!! Og vi som lå merke til at det var fotspor utenfor i hagen vår på fredag. Ser ut som om noen har sett inn i stuen :sjokk: Det likte vi dårli!!!! :lete: Heldigvis er R hjemme på dagtid denne uken! Også er vi litt glad for at vi bor på hjørnet, for det er mer åpent så naboene kan følge med. Og jeg skal jo sikkert være hjemme på kveldene. Forstår ikke hva folk tenker på!! Å stjele en haug med sånne store ting og snakke med naboungene.. :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Makan til frekkhet!! Litt av noen ting å stjele da! Folk er farlig freidige i blant!! :kjefte:

Høres ut som dere har hatt en koselig helg bortsett fra det da! :) Forresten, har du vært ute og spist etter at du fikk cøliakien? Jeg skal til Bergen snart, og da skal vi sikkert spise ute.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vi var på holbergstuen på galleriet å spiste med jobben en ukes tid etter at jeg la om kosten. Servitørdamen hadde oversikten over hva jeg kunne spise og var skikkelig hjelpsom sånn sett :) Jeg hadde ringt på forhånd og spurt hva de hadde. Da fikk jeg beskjed om at de jevner alle sausene sine med maizena. Supert tenkte jeg, men når jeg kom der fikk jeg beskjed om at det var no helt feil.. Men de hadde en provancesaus som jeg kunne spise som passet bra til hjortegreiene som jeg spiste der :sikle: Ellers så vet jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:roll: Typisk!

Jeg kom på nå at jeg var på Steakers på Bryggen rett etter at jeg la om forresten. Der kunne jeg ha flere av sausene, og servitørene var veldig hjelpsomme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der skal jeg prøve å gå!! :)

Har du vært i utlandet etter at du fikk cøliaki?? (utenom sverige, da :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Steakers er bra :jepp: Jeg kjenner han som er kjøkkensjef :jepp: Han er ung da, er kjempe stolt av at han har klart å komme så høyt opp :)

Herregud for noen frekkinger, Idnar. Så ekkelt!! Det skjer så masse rart for tiden. En jeg kjenner så en mann som prøvde å bryte seg inn i et hus igår.. MED ØKS!! Og det er mange jenter som har blitt ranet med kniv, og en ble knivstukket og sendt på legevaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der skal jeg prøve å gå!! :)

Har du vært i utlandet etter at du fikk cøliaki?? (utenom sverige, da :fnise: )

Var i Danmark en tur i sommer. Ble mye Jensens Bøfhus der! :fnise: Der hadde de peiling (pluss at det jo ikke skader at de har biffer fra 39 kroner og oppover!), i motsetning til ca alle andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...